بهترین کافی‌شاپ‌های جهان؛ از ونیز تا هنگ کنگ

 وقت‌گذرانی تعطیلات و گردشگری فقط وقت‌گذرانی در ساحل، جنگل‌گردی و یا بازدید از بناهای تاریخی و موزه نیست؛ بسیاری از گردشگران مدرن ترجیح می‌دهند با بازدید از سبک زندگی امروز شهرهای مختلف جهان، اطلاعات بیشتری درباره هویت فرهنگی مردم سراسر دنیا به دست بیاورند.

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید در آن با گروه‌های مختلفی از مردم آشنا شوید و با آن‌ها گپ بزنید و علاوه بر آن نوشیدنی‌ها و وعده‌های سنتی آن‌ها را امتحان کنید، کافی‌شاپ‌ها هستند. در ادامه با چند نمونه از بهترین کافی‌شاپ‌های سراسر دنیا آشنا می‌شویم.

 

 

 کافه حس خوب در پنوم پن کامبوج (FEEL GOOD COFFEE, PHNOM PENH)

 

 

feel-good

 

تم کافه: کافه، آسیایی، معاصر، چای

تعداد کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در کامبوج کم نیست و شما می‌توانید در گوشه و کنار پایتخت این کشور، کافه‌های زیادی را ببینید. شاید همین کار را برای گردشگرانی که به دنبال یک کافه واقعی هستند، سخت کند. البته تعداد فراوان کافه‌ها سبب شده است که رقابت سختی میان آن‌ها برقرار شود و برای همین هم کیفیت کافی‌شاپ‌های کامبوج، مثال زدنی است.

کافی‌شاپ حس خوب، یکی از معروفترین و بهترین کافه‌های شهر پنوم پن در کامبوج است که به عنوان یک کسب‌وکار دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.  این کافه یک تراس بزرگ سرسبز دارد که در روزهای آفتابی و معتدل سال میزبان قهوه‌دوستان است.

 

 

 

کافی‌شاپ ادیسون و استیل در استرالیا (ADDISON & STEELE)

 

 

کافی‌شاپ ادیسون و استیل در استرالیا

 

 

تم کافه: مدرن، هنری

کافی است از نزدیکی این کافی‌شاپ بگذرید تا عطر خوش قهوه، خوش از سرتان ببرید. کافی‌شاپ ادیسون و استیل که در پرت استرالیا واقع شده است، یکی از بهترین جاهای دنیا برای نوشیدن یک قهوه واقعی است.

در این کافی‌شاپ می‌توانید از انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم دیگر لذت ببرید. شیرینی‌ها و نان‌های تازه این کافه هم طرفداران فراوانی دارند چراکه هم طعم خوشی دارند و هم از مواد اولیه تازه و سالم تهیه می‌شوند. علاوه بر این، محیط آشپزخانه و قهوه بار این کافه درست در مقابل چشمان شما قرار دارد و به خوبی می‌توانید از رعایت بهداشت و فرآیند تهیه سفارش خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

توریستی‌ترین جزایر دنیا را در سال ۹۸ ببینید

 

 

کافه تروث در کیپ تاون آفریقای جنوبی (TRUTH COFFEE)

 

 

truth

 

 

تم کافه: مدرن، سینمایی

کافه تروث برای دو سال پیاپی برنده نشان بهترین کافی‌شاپ جهان از سوی خوانندگان دیلی تلگراف شد. همین یک دلیل کافی برای معرفی این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه‌های جهان است چراکه طرفدارانی از سراسر دنیا به آن رای مثبت داده‌اند.

در سراسر این کافه می‌توانید انواع دستگاه‌ها و ماشین‌های قهوه‌ساز را ببینید که به شکل پیچیده‌ای و شبیه به یک آزمایشگاه شیمی در اطراف شما قرار گرفته‌اند؛ شاید همین پیچیدگی دلیل خوبی برای منوی بلند بالای این کافه باشد. علاوه بر قهوه می‌توانید غذاها و اسنک‌های سبک را هم در این کافه امتحان کنید.

 

 

 کافه فلورین، ونیز ایتالیا (Caffè Florian)

 

 

florian

 

 

تم کافه: کلاسیک

کافه فلورین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های اروپا، شهرت دارد. کافه فلورین یکی از مکان‌هایی است که رد پای خود را در تاریخ معاصر اروپا محکم کرده است و همین یک دلیل کافی برای بازدید از آن است.

این کافه تاریخی در سال ۱۷۲۰ میلادی افتتاح شده است و هنوز هم شکوه و سبک کلاسیک خود را حفظ کرده است. با ورود به این کافه، یا یک فضای خیره کننده روبه‌رو خواهید شد که شما را به سفر در زمان دعوت می‌کند.

 

 

محبوب‌ترین مقاصد تاریخی دنیا در سال ۲۰۱۹

 

 

کافه دوربین رویایی در کره جنوبی (CAMERA DREAMY CAFÉ)

 

 

کافه دوربین رویایی در کره جنوبی

 

 

تم کافه: هنری، مدرن

این کافه در روستایی که حدود ۴۰ کیلومتر از سئول، پایتخت کره جنوبی فاصله دارد، واقع شده است. وقتی به نزدیکی این کافه برسید، می‌توانید ساختمانی را ببینید که به شکل یک دوربین ساخته شده است . این یعنی شما به مقصد رسیده‌اید.

با ورود به این کافه یک زوج محلی از شما استقبال خواهند کرد که مدیریت این کافه را بر عهده دارند. اگر به کره جنوبی سفر کردید، سری به این کافه بزنید تا علاوه بر لذت بردن از قهوه و غذاهای آن، از محیط طبیعی اطراف آن لذت ببرید.

 

 

کافه بوناناز در برلین (BONANZA COFFEE)

 

 

کافه بوناناز در برلین

 

 

تم کافه: گیاه‌خواری، دوستانه

کافه بناناز مخصوص کسانی است که دوست دارند در یک محیط صمیمی و دوستانه یک وعده غذایی کوچک گیاهی نوش جان کنند و بعد هم از طعم واقعی چای لذت ببرند. میزهای چوبی و دکوراسیون دوستانه این کافه به شما نشان می‌دهد که اینجا همه دوستدار محیط زیست هستند.

علاوه بر این اگر سری به این کافه بزنید، شانس این را خواهید داشت که بهترین شکلات‌های زندگی‌تان را نوش جان کنید. چرا که در کنار قهوه یا نوشیدنی‌های گرم کافه بناناز می‌توانید روی شکلات‌های سنتی و با کیفیت آن هم حساب باز کنید.

 

 

کافه آکادمیکز در هنگ کنگ چین (ACADEMICS COFFEE)

 

 

academics2

 

 

تم کافه: چینی، دانشجویی

منوی این کافه مانند طیف یک رنگین کمان است که همه انواع قهوه‌های دنیا را برای شما سرو خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه در چینی این است که می‌توانید از نوشیدنی‌های سنتی چین و چای سبز واقعی لذت ببرید.

این کافه، یک کافه پرطرفدار است که به پاتوق بسیاری از دانشجویان بین‌المللی که در هنگ کنگ درس می‌خوانند، تبدیل شده است. پس اگر در سفر  با تور چین اگر دوست دارید حال و هوایی عوض کنید و مردم جدیدی ببینید، این کافه یک انتخاب هوشمندانه برای شماست.

مطالب مرتبط