توریستی‌ترین جزایر دنیا را در سال ۹۸ ببینید

جزایر زیادی در دنیا وجود دارند که با زیبایی‌های طبیعی و امکانات مدرن و هتل‌های آنچنانی گردشگران سراسر دنیا را به خود جذب می‌کنند. با وجود طیف زیادی از جزایر برجسته انتخاب توریستی‌ترین جزایر دنیا خود به تنهایی چالش محسوب می‌شود. ما در اینجا فهرستی از توریستی‌ترین جزایر دنیا تهیه کرده‌ایم که اغلب‌شان در نقاط گرمسیری قرار گرفته‌اند.

 

 

اسپانیا، مالورکا

 

 

اسپانیا، mallorca

 

 

مالوکا بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزیر از مجمع‌الجزایر بالئاری اسپانیا است. این جزیره یکی از مقاصد خانوادگی شمرده شده و مردم از سراسر اروپا به آن سفر می‌کنند تا تعطیلاتی جذاب و دوستانه را سپری کنند. به علاوه مالورکا بین آلمانی‌ها خیلی پرطرفدار بوده و آنان دوست دارند تا در این جزیره زندگی کنند. این جزیره چشم‌انداز کلاسیک مدیترانه‌ای، درختان زیتون و مرکبات، سواحل زیبا و بسیار جذاب با سواحل ماسه سفید درخشان، فضای اسپانیایی و معماری زیبا ارائه می‌دهد.

 

 

یونان، کرت

 

 

یونان، کرت

 

 

به اعتقاد خیلی‌ها کرت بهترین مقصد برای تعطیلاتی مدیترانه‌ای است. البته دلایل زیادی برای این ادعا وجود دارد. دریای آبی درخشان، سواحل ماسه پودری، انواع کافه‌ها و هتل‌های ستودنی، تفریحات آبی و فرهنگ یونانی همه دست به دست هم داده‌اند تا این نقطه یکی از توریستی‌ترین مقاصد مدیترانه‌ای شناخته شود. به علاوه شب‌های کرت با وجود کافه‌ها بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی است.

 

 

محبوب‌ترین مقاصد تاریخی دنیا در سال ۲۰۱۹

 

 

قبرس

 

 

قبرس

 

 

جزیره آفردیت که به قبرس شناخته یکی از توریستی‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد دنیا بین گردشگران سراسر دنیا بوده و در سال میلیون‌ها نفر برای گذراندن تعطیلات از آن بازدید می‌کنند. قبرس سراسر با سواحل شگفت‌انگیز پوشیده شده است اما بی‌شک زیباترین و پرطرفدارترین منطقه آن آگیا ناپا است. ماسه‌های سفید و پودری، و آب‌های کریستالی در امتداد ساحل زیبایی‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهد. البته موهبت‌های قبرس فقط معطوف به سواحلش نبوده و مناطق جنگلی و کوهستانی‌اش نیز به اندازه زیبا هستند. به علاوه بخش قدیمی این شهر باورنکردنی لیستی از میراث فرهنگی یونسکو را به خود اختصاص داده است.

 

 

آمریکا، هاوایی، مائویی

 

 

maui

 

 

مائویی به عنوان معروف‌ترین و مشهورترین مقصد بین جزایر هوایی شناخته می‌شود. شما می‌توانیذ برخی از زیباترین مناظر آمریکا را در این جزیره پیدا کنید. به علاوه مائویی یکی از بهترین نقاط زمین برای موج سواری هم شناخته می‌شود. مخصوصا در سواحل شمالی که بادهای اقیانوسی می‌وزد موقعیت‌های ماجراجویی جذابی برای اهالی ورزش فراهم می‌شود. جدا از سواحل داخل جزیره با جنگل‌های متراکم گرمسیری پوشیده شده و شرایط محیطی باعث شده تا آبشارهای زیبایی در آن جاری باشد.

 

 

سفر به زیباترین جنگل‌های بارانی در زیباترین پارک‌های ملی

 

 

فرانسه، بورا بورا

 

 

فرانسه، بورا بورا

 

 

خیلی‌ها بورا بورا را زیباترین قسمت زمین می‌دانند که دلایلش هم بر کسی پوشیده نیست. بورا بورا در مناطق گرمسیری اقیانوس آرام واقع شده و تجسم رویا را جلوی چشمان به صورت کاملا واقعی ترسیم می‌کند. ماسه‌های سفید، درختان نارگیل و تالاب‌های آینه‌ای نقشی کلیدی در این زمینه ایفا کرده و جزیره را به نقطه‌ای رویایی برای تعطیلات تبدیل کرده‌اند. غالبا گردشگران در کلبه‌های کوچک اما لوکس تاهیتی بر روی آب و یا اسکله‌های تفریحی اقامت می‌کنند. شما می‌توانید در همه جای جزیره صدای آب و پرندگان را بشنوید و به طور خودکار تمام انرژی‌های منفی وجودتان را تخلیه کنید. بورا بورا در تمام ۱۲ ماه سال گردشی بوده و باران‌های آن نیز بسیار کوتاه مدت است.

 

 

جامائیکا

 

 

جامائیکا

 

 

جامائیکا یکی از نام‌های شناخته شده گرمسیری واقع در منطقه کارائیب است. درختان نخل، سواحل با شکوه، ۳۶۵ روز سال با خورشید درخشان، غروب آفتاب و نوشیدنی‌های گوارا! آیا این‌ها تمام چیزی نیست که از مقصدی گرمسیری انتظار دارید؟ مردم جامائیکا زندگی آرامی دارند و شادند. این مردم به شما یاد می‌دهند که چطور با چیزهای کوچک شاد زندگی کنید. در کنار سواحل چشمگیر و غیر قابل وصف، جنگل‌های گرمسیری سرسبز نیز به شما موقعی‌هایی برای گردش و تفریح ارائه می‌دهد.

 

 

تایلند، جزایر کوه فی‌فی

 

 

تایلند، جزایر کوه فی‌فی

 

 

جزیره کوچک و محبوب فی‌فی در نزدیکی پوکت و در جنوب غربی تایلند قرار گرفته است. فی‌فی نه تنها توریستی‌ترین منطقه تایلند شناخته می‌شود بلکه عنوان زیباترین مقصد را هم از آن خودش کرده است. در فی‌فی همه چیز در حد نهایت قرار گرفته است. از سواحل ماسه سفید پودری گرفته، تا صخره‌های آهکی سرسبز و جنگل‌های متراکم، زندگی دریایی و تفریحات آبی همه چیز به عالی‌ترین شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

 

 

آروبا

 

 

aruba

 

 

شاید خیلی اسم آروبا را نشنیده باشید اما این کشور جزیره‌ای یکی از توریستی‌ترین نقاط دنیاست که در فاصله‌ای از سواحل ونزوئلا قرار دارد. این جزیره بیشتر از طرف علاقه‌مندان به تفریحات متنوع جزیره‌ای و غواصان مورد استقبال قرار می‌گیرد. در واقع طیفی از کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و نقاط تفریحی اجازه نمی‌دهند تا لحظه‌ای شما احساس کسالت و خستگی کنید. و اگر دوست دارید تنها استراحت کنید و کاری انجام ندهید سواحل ماسه سفید انتظار شما را می‌کشند. آروبا همیشه یک هوا بوده و هیچ فصل سردی به خود نمی‌بیند. خورشید همیشه می‌درخشد و طوفان‌ها کارائیب هم به صورت گذری از حوالی آن عبور می‌کند.

مطالب مرتبط