بهترین غروب‌های دنیا را در اینجا عکاسی کنید!

یکی از پدیده‌های بسیار زیبا و جذاب طبیعی که طرفداران زیادی نیز دارد را غروب خورشید به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌های غروب اینست که هرگز نمی‌توانید دو نقطه متفاوت را پیدا کنید که غروبی مشابه هم داشته باشند. این ویژگی متمایز کننده برای گردشگران دوست‌دار طبیعت نکته مثبتی می‌شود تا کوله بار خود را جمع کنند و هر بار به سمتی از این دنیا رهسپار شوند. تماشای غروب زیبای خورشید بر فراز اقیانوس‌ها، صخره‌ها و بیابان‌ها، زیبایی شگرفی خواهد داشت. به هر حال با هر بودجه‌ای به هر سمت این دنیا که سفر می‌کنید، می‌توانید غروب‌های زیبا و منحصر به فردی را نظاره‌گر باشید. ما در این پست به معرفی برخی از زیباترین غروب‌های دنیا خواهیم پرداخت.

 

 

واشنگتن، ساحل شی ‌شی

 

 

واشنگتن، ساحل شی ‌شی

 

 

این منطقه زیبا که در یکی از جذاب‌ترین سواحل ایالت واشنگتن در شبیه جزیره المپیک واقع شده، دارای آب‌های آرام، جنگل‌های سر سبز و صخره‌های پر شیب و زاویه‌دار است. برای رسیدن به ساحل شی شی باید به سمت غرب شبه جزیره رفته و مسیری را از بین جنگل‌های انبوه و صخره‌های لبه‌دار پیموده و از شیب صخره پایین بروید. شما در این مکان زیبا می‌توانید چادر زده و غروب خورشید را از پشت دریا و قوس صخره‌های بلند به تماشا بنشینید.

 

 

برزیل، ریودوژانیرو

 

 

برزیل، ریودوژانیرو

 

 

ریودوژانیرو یکی از بهترین محل‌هایی است که می‌توانید غروب دل‌انگیز آفتاب را به تماشا بنشینید. در این شهر راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد، اما اغلب مردم تمایل به غروبی عاشقانه دارند. به همین دلیل معمولا به Arpoador، شبه جزیره‌ای کوچک بین ایپانما و کپاکابانا رفته و به تماشای غروب خورشید می‌پردازند. ساحل Arpoador با صخره‌های وسیع، ماسه‌های صاف و یکدست و منظره افق، دید وسیعی از یک غروب زیبای عاشقانه پدید می‌آورد. شما می‌توانید در این ساحل به قدم زدن با همسرتان بپردازید و یکی از زیباترین غروب‌های زمین را شاهد باشید.

 

 

میانمار، باگان

 

 

باگان

 

 

اگر می‌خواهید یکی از چشمگیرترین غروب‌های خورشید را ببینید باید به باگان میانمار سفر کنید. با پایین رفتن خورشید در این منطقه و پخش شدن آخرین انوار خورشید از لابلای تپه‌ها، بیش از ۲ هزار معبد باستانی، بتکده و صومعه‌های هزار ساله‌ی این دره نمایان می‌شوند. مکان‌های زیادی در باگان وجود دارد که می‌توانید غروب خورشید را در کادر دوربین خود جاودانه کنید. درخشش ذرات خورشید در لابلای معابد و صومعه‌ها به شما منظره‌ای جادویی هدیه خواهد داد. برای تماشای یک منظره کامل می‌توانید سوار یک بالن هوای گرم شده و غروبی باورنکردنی را تماشا کنید.

 

 

هاوایی، بیگ ایسلند

 

 

هاوایی، بیگ ایسلند

 

 

هاوایی که غربی‌ترین ایالت آمریکا شناخته می‌شود، دارای درخشان‌ترین غروب است. شما می‌توانید به خلیج Kailua Kona واقع در بیگ ایسلند رفته و به تماشای تقابل انوار رو به خاموشی خورشید در میان سخت‌های تاریک آتشفشانی بنشینید. گرچه ساحل طلایی و براق همراه با آب‌های آبی از زیبایی همیشگی خاصی برخوردار است اما به جای این تجربه تکرارشدنی، عصر را برای پیک نیک کردن در مقابل غروب خورشید انتخاب کنید. شما در این محل شاهد زیباترین غروب صورتی و پرتقالی در آسمان خواهید بود.

 

 

تایلند، کرابی

 

 

کرابی

 

 

جزیره کرابی که یکی از استان‌های جنوبی تایلند است، برای مسافرانی که به دنبال سواحل زیبا و محیط‌های باز در تور تایلند هستند یکی از بهتربن منطقه شمرده می‌شود. سواحل آئو نانگ، ریلی و کوه کلانگ تنها تعداد انگشت شماری از محل‌هایی است که می‌توانید از غروب خورشید آن لذت ببرید. جدای از توقف در ساحل و تماشای خورشید در حال غروب، می‌توانید سوار کروز شده و از وسط آب‌های آرام غروب باشکوه آفتاب را تماشا کرده و از نوشیدنی‌های داخل کشتی لذت ببرید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

اندونزی، بالی

 

 

اندونز، بالی

 

 

بالی یکی از مشهورترین جزایر اندونزی است که در قسمت غربی جزایر ساندا واقع شده. این جزیره مقصدی فوق‌العاده برای همه گردشگران تور بالی، اعم از خانواده‌ها، دوستان و ماه عسل محسوب می‌شود. همانطور که بارها گفتیم بالی به معنای واقعی کلمه، و با داشتن معابد باستانی، مناظر شگف‌انگیز کوه‌های سر سبز، سواحل شنی و آب‌های نیلگون تکه‌ای از بهشت روی زمین است. تلالو خورشید رو به زوال و انعکاس پرتوی رنگی آن بر روی آن و در میان شاخ و برگ درختان منظره‌ای نفس‌گیر از غروب را پیش چشمانتان ترسیم خواهد کرد.

 

 

بالی را پیش از این کارهای جذاب ترک نکنید!

 

 

هند، تاج محل

 

 

هند، تاج محل

 

 

این مقبره سنگ مرمر سفید که در آگرا، یکی از شهرها در تور هند واقع شده است، نمونه بارز معماری مغولی با تاثیر از فرهنگ‌های هندی و ایرانی شناخته می‌شود. تاج محل که یکی از نمادهای خیره‌کننده هند در سراسر دنیا محسوب می‌شود با داشتن سنگ‌های صاف مرمرین در زیر پرتوهای مختلف ماه و یا خورشید تغییر رنگ می‌دهد. به همین جهت یکی از جاذبه‌های گردشگری آگرا در طول شب و در زیر نور ماه و یا غروب خورشید شمرده می‌شود. شما می‌توانید زوال آفتاب را در مقابل این بنای تاریخی و تماشای رنگ‌های مختلف خورشید نظاره گر شوید.

 

 

۸ سالن ماساژ در آگرا که حالتان را خوب می‌کند

 

 

استرالیا، اولورو

 

 

استرالیا، اولورو



اولورو را که بعضی‌ها به آیرس راک می‌شناسند، هنگام غروب خورشید منظره و شکلی متفاوت به خود می‌گیرد. این منطقه نارنجی، و صخره عظیم آن باعث می‌شود که غروب خورشید در سراسر آسمان به رنگ نارنجی و قرمز تیره در بیاید. شما می‌توانید قبل از غروب کامل خورشید و تاریک شدن آسمان، از این صخره بالا رفته و منظره شگرفی از تشکیلات سنگ‌های قدیمی که به اسم Kata Tjuta شناخته می‌شوند را نظاره کنید.

 

مطالب مرتبط