شهرهای سراسر دنیا با بهترین اتصال به اینترنت

دنیای امروز که ارتباط را به شکلی واقعا گسترده تجربه می‌کند نیازمند اینترنت در هر جایی است. اهمیت این را افرادی که در کارهای مربوط به تکنولوژی و اینترنت هستند بیشتر درک می‌کنند. این روزها تقریبا در تمامی جاها اینترنت وجود دارد مگر در پای کوه و معابدی که در ارتفاعات قرار دارند. در سراسر دنیا متوسط سرعت اینترنت در دو سال اخیر پیشرفت زیادی پیدا کرده است. میانگین اینترنت جهانی تا پاییز ۲۰۱۶ بر ۶٫۳ مگابیت در ثانیه بود. ما در این پست به معرفی بهترین شهرهای دارنده اتصالات وای‌فای می‌پردازیم.

 

 

کره جنوبی، سئول

 

 

کره جنوبی، سئول

 

 

احتمالا بارها و بارها اسم سئول را در بین دارندگان برتر اینترنت دنیا دیده‌اید. سئول در بین تنها چند شهر محدود دنیا از بهترین اینترنت ممکن تاکنون برخوردار است. در واقع این شهر تا سال ۲۰۱۷ سریع‌ترین اینترنت دنیا را ارائه می‌داد. خیلی از گردشگران حرفه‌ای که زندگی وابسته به اینترنت داشتند هم تمایل شدیدی نشان می‌دادند تا مزه اینترنت سریع سئول را بچشند. تنها کافیست اسم شهری را وارد کنید تا تمامی اطلاعات از جمله مراکز خرید، خیابان‌های غذا، خیابان‌های مناطق هنری و اقامتگاه‌ها را در کم‌ترین زمان در دست داشته باشید. در حال حاضر سرعت اینترنت سئول ۱۰۰ Mbps است.

 

 

ژاپن، فوکوکا

 

 

ژاپن، فوکوکا

 

 

فوکوکا یکی از بهترین محیط‌های کاری را در کنار صحنه تکرار نشدنی غذا و آشپزی ارائه می‌دهد. ژاپن از پیشرفته‌ترین کشورهای پیش‌رو در دنیا است که موقعیت‌های خوبی در دسترس گردشگران وابسته به زندگی دیجیتالی قرار می‌دهد. این شهر ۱٫۵ میلیون نفری در برابر جاهایی مثل اوساکا و یا توکیو خیابان‌های خلوت‌تر و دل‌بازتری دارد. با این ‌همه هزینه زندگی در این شهر مشابه دو شهر ذکر شده است. سرعت اینترنت در فوکوکا ۷۰ Mbps است.

 

 

چند مورد از عجیب‌ترین مناطق جهان را بشناسید

 

 

آلمان، آخن

 

 

Aachen

 

 

شهر آخن در نزدیکی مرز هلند قرار گرفته و در جمع کلان‌شهرهای آلمان قرار گرفته است. به علاوه این شهر یکی از نقاط به شدت مهاجر پذیر آلمان هم هست که سرعت اینترنت آن دانشجویان، گردشگران و حرفه‌ای‌های وابسته به تکنولوژی را به سمت خود می‌کشاند. در سراسر شهر هر جایی که قدم بزنید و بروید به راحتی اینترنت در دسترس شما قرار دارد. سرعت اینترنت این شهر ۷۵ Mbps بوده و به راحتی هر چیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

رمانی، بخارست

 

 

romania

 

 

بخارست بین کوله‌گردهای دیجیتالی محبوبیت بسیار بالایی دارد. در واقع بخش مهمی از این شهر به خاطر اینترنت قوی آنست که فرصت‌های کاری و شغلی مختلفی را به وجود می‌آورد و فضای همکاری‌های شبکه‌ای را افزایش می‌دهد. همچون سئول، بخارست نیز سرعتی برابر با ۱۰۰ Mbps را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

عجیب‌ترین پارک‌های دنیا؛ از پارک تایرها در توکیو تا پارک تکنولوژی دبی

 

 

جمهوری چک، پراک

 

 

جمهوری چک، پراک

 

 

شاید از کشور کوچک و بی‌حاشیه‌ای همچون چک انتظار نداشته باشید در این فهرست جای بگیرد، اما پراک یکی از شهرهای برجسته دنیاست که به راحتی در همه جای آن می‌توانید در دسترس داشته باشید. بیشتر مردمی که به اروپا می‌روند گردشگران مسافری هستند که سفرهای گذری و کوتاه انجام می‌دهند. به همین دلیل در این مناطق خیلی شاهد کوله‌گردی دیجیتالی نیستیم.
در واقع این قبیل کوله‌گردها در حالی که سراسر دنیا را می‌گردند در هر شهری برای مدتی کوتاه اقامت می‌کنند و زندگی‌شان را با دورکاری و وابسته به اینترنت می‌گذرانند. این قبیل افراد زندگی مقرون به صرفه‌ای را پیش می‌گیرند. سرعت اینترنت در بخارست ۶۰ Mbps است.

 

 

تایلند، بانکوک

 

 

تایلند، بانکوک

 

 

به طور کلی بانکوک و تور تایلند یکی از نقاط مناسب برای دورکارها محسوب می‌شود. اینترنت در همه جا به صورت گسترده در دسترس است. تقریبا تمامی کافه‌ها اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند و اصلا کافه‌های کاری زیادی در سطح شهر وجود دارد که پاتوق دانشجویان و گردشگران دورکار هستند.
شما با رفتن به این کافه‌ها می‌توانید غذاهای ساده با قیمت‌های عالی و مناسب بخورید، در محیطی تعاملی حضور داشته باشید و در عین حال کارهایتان را پیش ببرید. در سراسر بانکوک نقاط بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بروید. سرعت اینترنت در این شهر ۴۰ Mbps است.

 

 

۸ شهر ایده‌آل در آسیا برای گیاه‌خواران

 

 

چین، هنگ کنگ

 

 

hongkong

 

 

اگر می‌توانید از پس شلوغی، بزرگی و هرج و مرج این شهر بر بیایید پس این شهر برای شما و کوله‌گردهای دیجیتالی مقصدی عالی است. به علاوه این شهر یکی از اصلی‌ترین نقاط آسیا برای شروع تجارت شناخته می‌شود. جدا از تجارت، این شهر صحنه پرشوری از غذا و شب زنده‌داری ارائه می‌دهد که شما را در طول سفر یا اقامت سرگرم نگه می‌دارد. سرعت اینترنت در این شهر ۹۵ Mbps است.

 

 

سنگاپور

 

 

singapore

 

 

و اما می‌رسیم به پرچم‌دار این روزهای دنیای اینترنت، سنگاپور! این شهر توانست از سئول جلو بزند و جایگاه اول دنیا را از آن خود کند. شهر سنگاپور به عنوان پایتخت این کشور یک مرکز عمده جهانی برای کسب و کار شناخته می‌شود و به طور فزاینده‌ای موقعیت‌های مناسبی برای دورکاری ارائه می‌دهد. این شهر بهترین سرعت دنیا را ۱۱۰ Mbps را ارائه می‌دهد. با تور کوالالامپور + سنگاپور چند شبی در این شهر خوش باشید.

مطالب مرتبط