اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

چه بخواهیم چه نخواهیم شبکه‌های اجتماعی این روزها در خیلی از زمینه‌ها نفوذ کرده و سلیقه مردم را عوض کرده‌اند. آن‌ها حتی در گردشگری هم را خود را باز کردند و مسیر سفرهای مردم را تغییر داده‌اند. به جرات می‌توان گفت اصلی‌ترین عامل چنین تغییراتی نیز اینستاگرام است.
آیا تا کنون شده هتلی را بر اساس یک فاکتور اشتباه رزرو کنید؟ در گوشه و کنار این دنیا هتل‌های اینستاگرامی زیادی وجود دارد که به عنوان یک مقصد برای گردشگران ماجراجو شناخته می‌شوند. ما در این پست برخی از هتل‌های اینستاگرامی دنیا را معرفی می‌کنیم.

 

 

دبی؛ هتل آتلانتیس در پالم

 

 

دبی؛ هتل آتلانتیس در پالم

 

 

این هتل از نمادهای برجسته تور دبی و یکی از نمونه‌های برجسته معماری دبی محسوب می‌شود که از هر زاویه‌ای به طاقی آن نگاه کنید می‌توان قوسی‌اش را تشخیص داد. همه چیز در این هتل فوق لاکچری و پر زرق و برق است به طوری که تا مدت‌ها بعد از سفرتان هم می‌توانید عکس‌های آن را روی اینستاگرام پست کنید.
استخر معروفش گرفته تا امکانات تفریحی دیگری مثل شنا با دلفین‌ها و موج سواری موقعیت‌های بی‌شماری برای استوری‌ها و لایوهای اینستاگرامی به شما ارائه می‌دهد.

 

 

کنیا؛ نایروبی، Giraffe Manor

 

 

کنیا؛ نایروبی، Giraffe Manor

 

 

بیشتر ما عکس‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ایم که زرافه‌ها سر از میز صبحانه در می‌آورند. آیا تا به حال چیزی راجب زرافه مانور در نایروبی شنیده‌اید؟ این هتل که فاصله زیادی با ابر هتل‌های زنجیره‌ای دنیا دارد یک بوتیک هتل آپارتمانی با ظاهری آجری است که در زمینی شخصی به مساعت ۱۲ هکتار واقع شده است.
شما در محیطی طبیعی و جنگلی اقامت خواهید داشت و صبح‌تان را با نمایی از تپه‌های سرسبز آغاز خواهید کرد. به علاوه یک گله زرافه محلی نیز در همان حوالی زندگی می‌کنند که کاملا به انسان‌ها خو گرفته‌اند.

 

 

شهرهای برتر دنیا برای سفر‌های بوم گردی در سال ۲۰۱۹ از نگاه کالچرتریپ

 

 

هند؛ گوا، اقامتگاه و اسپایTaj Exotica

 

 

هند؛ گوا، اقامتگاه و اسپایTaj Exotica

 

 

هتلی بزرگ و مجلل در ۵۶ هکتار از باغ‌های سبز پر زرق و برق، منظره‌های ساحلی و سوییت‌های رومی زیبا موقعیت جغرافیایی لوکس گوا را بهتر از هر جای دیگری به رخ می‌کشد به طوری که اینستاگرامی‌ها به آن نگاه ویژه‌ای دارند. شما می‌توانید در تور هند مسیرهای سرسبز و زیبای این هتل قدم بزنید و تا دل‌تان می‌خواهد از جای جای آن عکس بگیرید و گالری گوشی‌تان را پست کنید.

 

 

فرانسه؛ پاریس، هتل شانگری‌لا

 

 

فرانسه؛ پاریس، هتل شانگری‌لا

 

 

این هتل ۵ ستاره که یکی از برجسته‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیا در تور فرانسه است که در خیابان مونتین و خیابان جورج‌ پنج‌ام واقع شده است. از نکات بسیار برجسته برای عاشقان اینستاگرام تراس رو به افق شهر با نمای برج ایفل است که غروب‌دم از پنچره قابی رویایی و رمانتیک را برای عکاسی در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.
البته بودن در چنین هتلی خود به تنهایی می‌تواند پست‌های خوبی به اینستاگرام شما هدیه کند اما چنین موقعیت جغرافیایی خاصی از آن اقامتگاهی برجسته ساخته است.

 

 

بهترین نقاط دنیا برای سفر در آستانه فصل بهار

 

 

چین؛ پکن، هتل Waldorf Astoria

 

 

چین؛ پکن، هتل Waldorf Astoria

 

 

جذابیت روستایی شرقی با زندگی مدرنیته لاکچری به زیبایی تمام در این هتل به هم می‌آویزند. شما می‌توانید این ویژگی را به خوبی در سالن جشن بزرگ و همچنین حیاط خلوت هتل که در طراحی‌اش از سلسله مینگ الهام گرفته شد ببینید. به علاوه در طراحی اتاق‌ها نیز از سبک مینیمالیستی با پنجره‌های بزرگ استفاده شده که افق گسترده شهر را در دسترس قرار می‌دهد. این هتل انتخاب بسیار لوکسی در تور چین بشمار می‌رود. 

 

 

تایلند؛ کوه سامویی، اقامتگاه Four Seasons

 

 

تایلند؛ کوه سامویی، اقامتگاه Four Seasons

 

 

این هتل که یکی دیگر از اقامتگاه‌های زنجیره‌ای دنیا در فهرست ماست به طور ذاتی از نمونه‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی است. بودن در ویلاهای سنتی، باغ‌های گرمسیری و استخری بی‌نهایت در شیب تند تپه از مواردی هستند که این اقامتگاه را برای هر گروه گردشگری در تور تایلند برجسته و دلخواه می‌کند چه برسد به اینستاگرامی‌ها که از هر چیزی نهایت آن را می‌خواهند.
غذاهای لذیذ و خوش آب و رنگ، سواحل ماسه سفید و افق رو به اقیانوس آبی از مواردیست که برای عکاسی در اختیار دارید.

 

 

عجیب‌ترین پارک‌های دنیا؛ از پارک تایرها در توکیو تا پارک تکنولوژی دبی

 

 

بالی؛ اقامتگاه و اسپای آیانا

 

 

بالی؛ اقامتگاه و اسپای آیانا

 

 

آیا دوست دارید در مسیرهای پر گل قدم بزنید و در استخرهای پوشیده از گل‌های رنگی شناور شوید؟ استخرهای بی‌نهایت پلکانی، رستوران و کافه صخره‌ای آن که رو به اقیانوس آبی بهترین غروب عمرتان را به شما هدیه می‌دهند، و آلاچیق‌های سنتی تایلندی شما را مجبور می‌کنند عکس‌های فراوانی را با دوستان‌تان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

 

ترکیه؛ کاپادوکیا، تسکوناکلار

 

 

ترکیه؛ کاپادوکیا، تسکوناکلار

 

 

این غار هتل لوکس با چشم‌اندازی از کوه‌های ناهموار ترکی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در تور ترکیه است که شبیهش را به زحمت می‌توان در جای دیگری از دنیا یافت. مخصوصا این که بالون‌های هوای گرم کاپادوکیا منظره غروب را به شدت رویایی و رمانتیک می‌کنند.

مطالب مرتبط