۵ مقصد گردشگری و درمانی برای سفر در سال ۲۰۱۹

تا تنها چند دهه پیش مردم دنیا به جاهای دیگر سفر می‌کردند تا تنها از اوقات فراغت خود لذت ببرند. اما کم کم و با بالا رفتن سطح آگاهی و تنوع در گردشگری حالا برای سلایق مختلف مقاصد و برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود.
عاشقان تعطیلات گرم و ساحلی می‌دانند به کجا بروند اما اگر شما بخواهید هم به گردش و تفریح برسید و هماز مزایای درمان‌های سنتی و یوگا بهره‌مند شوید به کجا می‌روید؟ ما ۵ مقصد برتر درمانی سال ۲۰۱۹ را معرفی خواهیم کرد.

 

 

برای ذهن درمانی در آلپ اسکی کنید

 

 

retreat-chamonix

 

 

نمای حماسی کوه‌های آلپ، هوای پاک کننده ذهن، و همچنین فضای آبی بی‌پایان از کوه‌های آلپ مقصدی منحصر به فرد برای پاک‌سازی ذهن ساخته است. اخیرا نیز افتتاح اقامتگاه "ما" در Chamonix و در پای کوه Blanc باعث شده که توجهات بیش از قبل معطوف به این منطقه گردد. در کلاس‌های فصلی این اقامتگاه جلسات ذهن درمانی اسکی همراه با یوگاه تلفیق شده و با تمرینات بدنی ارائه می‌گردد. به علاوه در این هتل سخنرانی‌های مفید درمانی نیز صورت می‌پذیرد.
در جایی دیگر و در اقامتگاه تاریخی سوییسی Le Grand Bellevue که در شهر Gstaad سوییس واقع شده تجربیات جامع سلامتی - از جمله مدیتیشن در فضای باز، کلاس‌های تمرین تنفس و ماجراجویی‌های محیط باز برای برقراری ارتباط بیشتر برای تخلیه استرس انجام می‌پذیرد. وجود طبیعتی درخشان و کوهستانی و بودن در ارتفاعات می‌تواند در خالی شدن استرس‌ها و برگشتن آرامش به ذهن‌تان کمک شایانی کند.

 

 

مغرب، مراکش

 

 

retreat-chamonix

 

 

شاید وقتی اسم از مراکش بیاید ناخودآگاه یاد بازارهای شلوغ و در هم ادویه بیافتید. اما افرادی که این شهر را خود شناخته‌اند می‌دانند که مراکش مقصدی عالی برای سفری دنج و دوری از دنیای پر از نگرانی بیرون است. سعی کنید حتما حمام خاورمیانه‌ای (حمام بخار) در هتل لوکس رویال منصور را تجربه کنید.
این هتل منحصر به فرد اسپای سبک بالیایی واقع در مجموعه‌ای از باغ‌های موریشی و درختان پرتقال را ارائه می‌دهد. یا به اسپای افسانه‌ای هتل ۵ ستاره La Mamounia که در طبقه سوم واقع شده بروید و بدن‌های خسته از سفر را در آن آرام کنید. La Sultana نیز از کاخ‌های میراث جهانی یونسکو در مراکش است که اسپایی درجه یک ارائه می‌دهد. شما در این هتل می‌توانید از اسپا و همچنین از مناظر شگفت‌انگیز کوه‌های اطلس لذت ببرید و جسم و روح‌تان را با هم تسکین دهید.

 

 

اینستاگرامی‌ترین رستوران‌های دنیا

 

 

تایلند

 

 

thailand

 

 

همه ما درباره تور تایلند اطلاعات اولیه‌ای داریم. می‌دانیم این کشور گرمسیری با سواحل منحصر به فرد، غذاهای رنگی شگفت‌انگیز، و همچنین فعالیت‌های ساحل مثل قایقرانی، شنا، و کاوش در معابد و حیات وحش از پرطرفدارترین مقاصد گردشی دنیاست. اما این همه چیز درباره تایلند را توضیح نمی‌دهد.
شما می‌توانید با رفتن به اقامتگاه‌های برجسته اسپا و ماساژهای حرفه‌ای از انواع درمان‌های سنتی استفاده کنید. برخی از بهترین اقامتگاه‌ها به برگزاری کلا‌س‌های یوگا، جلسات جوان‌سازی پوست و همچنین طب سوزنی می‌پردازند. ما به شما توصیه می‌کنیم که به اقامتگاه بین‌المللی سلامتی Chiva-Som که در هوا هین واقع شده و اولین مقصد اسپای آسیا بوده بروید. این اقامتگاه با داشتن فیزیوتراپی گسترده، سالن تناسب اندام، اسپا و خدمات درمانی تاریخی، بیش از ۱۵۰ درمان و کلاس بدن‌سازی مثل تای چی و پیلاتس ارائه می‌دهد.

 

 

بالی

 

 

بالی

 

 

محیط سرسبز و آرام بالی گردشگران را بر آن می‌دارد تا برای آرامش ذهن و جسم‌شان به این منطقه سفر کنند. بالی با وجود مساحت نه چندان بزرگش از معابد قدیمی هندو، رستوران‌های کلاس بالای جهانی، آتشفشان‌ها و سواحل را در خود میزبانی می‌کند. شما می‌توانید با قدم زدن در بین منطق سرسبز و تماشای تراس‌های درخشان برنج به کل ذهن‌تان را همچون کاغذی سفید و دست نخورده پاک و شفاف کنید.
برای کسانی که به دنبال یک تجربه صلح‌آمیز بالیایی در این جزیره هستند رفتن به اقامتگاه درمانی Fivelements Puri Ahimsa را با تور بالی توصیه می‌کنیم که خدمات درمانی تخصصی خود را به صورت کاملا حساب شده و با برنامه ارائه می‌دهد. تلفیق اقامتگاهی دنج برای استراحت و خدمات درمانی سنتی بالیایی از این هتل محلی منحصر به فرد برای اقامت گردشگران خسته و به دنبال آرامش ساخته است.

 

 

مقاصد ایده‌آل برای عاشقان غذا؛ بازارهای غذای اروپایی

 

 

استرالیا

 

 

gwinganna

 

 

استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا با داشتن فرهنگ‌های مختلف و مناظر دیدنی فراوان از بهترین مقاصدی‌ست که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. اگر به دنبال رسیدن به آرامش و درمان ذهن هستید حتما به اقامتگاه Gwinganna در کویینزلند بروید. نمای منحصر به فرد ساحل طلایی و دره تالبودگرا به شما این امکان را می‌دهد تا کاملا در محاصر طبیعت و انرژهای مثبت جاری از طرف مادر زمین باشید.
Gwinganna طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و امکانات خود را در فضای ۵۰۰ هکتار ارائه می‌دهد، که می‌تواند کاملا شما را از این رو به آن رو کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به آلاچیق‌های واقع در فضای باز اشاره کرد. شما می‌توانید در ورزش‌های صبحگاهی، مدیتیشن و یوگا شرکت کنید و در اسپای سازگار با محیط زیست اقامتگاه آرام بگیرید.

مطالب مرتبط