معرفی مقاصد گردشگری مناسب برای سفر‌های چند مقصدی

وقتی سفری طولانی در پیش دارید و زمان‌تان برای گردش‌های تکمیلی کافی است و یا می‌خواهید در طول سفر مقصد دیگری را به برنامه اضافه کنید، شهرهای بین راهی این فرصت را به شما می‌دهند تا فهرست الویت‌های خود را بررسی کرده، استراحت کنید و برای باقی تعطیلات‌تان تصمیم بگیرید. بسیاری از شرکت‌های هوایی امکان یک یا دو شب اقامت را در شهرهای بین راهی به صورت رایگان ارائه می‌دهند. ما در این مقاله بهترین شهرهای بین راهی دنیا را معرفی خواهیم کرد.

 

 

ایسلند، ریکیاویک

 

 

iceland

 

 

ریکیاویک یکی از محبوب‌ترین شهرهای بین‌ راهی دنیاست که ایسلندایر از دهه ۱۹۶۰ تاکنون خدمات دوستانه‌ای به گردشگران ارائه می‌دهد. به همین دلیل از ۱۹۶۰ به این طرف ریکیاویک به یکی از نقاط گردشی تبدیل شد. مردم حالا به سراغ این شهر می‌روند تا از نقاط دیدنی سرسبز و شگفت‌انگیز و یا محل فیلم‌برداری سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت دیدن کنند.
این شهر دیدنی با نقاط بکر و زیبا بر سر مسیر ایالات متحده آمریکا و شهرهای اروپایی قرار گرفته که به شما یک تعطیلات هفت روزه رایگان ارائه می‌دهد. قبل از این که برای کشف آبشارها و تماشای شفق قطبی بروید سعی کنید حتما یک روز آرام را در تالاب آبی سپری کرده و به استراحت بپردازید.

 

 

پرتغال، لیسبون

 

 

پرتغال، لیسبون

 

 

طی سال‌های اخیر یکی از شهرهای اروپایی که گردشگری آن توسعه یافته لیسبون پایتخت پرتغال است. هواپیمایی پرتغال امکانات قابل توجهی ارائه می‌دهند که در طی آن می‌توان تا ۵ روز در لیسبون و یا پورتو اقامت داشت و از نزدیک شاهد زندگی بومی مردم پرتغال شد.
شما می‌توانید در کافه‌ها و میدان‌های بزرگ و دل‌باز بگردید، از کلیساهای شهر و حومه دیدن کنید و یا در کوچه پس کوچه‌های اینستاگرامی شهر جستجو کنید. سوار ترموای ۲۸ شوید و از برجسته‌ترین دیدنی‌های شهر همچون قلعه سنت جورج بازدید کنید.

 

 

معرفی ۹ بازار مهم و جذاب در دنیا

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

توکیو یکی از شهرهای بین راهی باورنکردنی دنیا از سمت غرب ایالات متحده آمریکا برای ورود به شهرهای آسیایی است. از کوچک‌ترین ویژگی‌های این شهر، رستوران‌های رامن ستاره میشلین تا معابد دیدنی، طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرم کننده و جذاب وجود دارد که شما را سرگرم کند. در همان ابتدای ورود سعی کنید از تسوکجی بزرگ‌ترین بازار ماهی دنیا دیدن کنید. سپس از حرم میجی و معبد سنسو جی دیدن کنید و بعد به سمت موزه ملی توکیو بروید. به علاوه شما می‌توانید در منطقه گینزا سوغاتی‌های خوبی را بخرید.

 

 

امارات متحده عربی، دبی

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی برنامه توقفگاهی جذابی ارائه می‌دهد که طی آن مسافران در مسیر ۱۵۰ مقصد جهانی دبی را به عنوان شهر بین راهی کاوش کنند. این برنامه تور دبی شامل تخفیف در هتل و شاتل هتل می‌شود.
در بدو ورود حتما به دیدن برج خلیفه بروید و بعد روزی آرام را در ساحل دل‌انگیز و آرام جمیرا تجربه کنید. اگر هم که می‌خواهید یکی دو سوغاتی بخرید به مرکز خرید Ibn Battuta بروید. به علاوه دیدن یکی از بزرگ‌ترین باغ گل‌های دنیا به اسم میراکل گاردن را هم از دست ندهید.

 

 

بهترین مقاصد دنیا برای سفر در سال ۲۰۱۹

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور هم بر سر مسیرهای آسیای جنوب شرقی شهری عالی برای توقف است. این شهر به راحتی در روزهای آخر هفته قابل کاوش است. شما می‌توانید زمان خود را صرف خرید کنید، از اسپا لذت ببرید، از طیف متنوع غذاها لذت ببرید و از تماشای افق دریا لذت ببرید. حتما از Supertree Grove که از زیبایی‌های گردشی سنگاپور است و شب‌ها با روشن شدن چراغ‌ها جلوه‌ای فوق‌العاده دارند هم دیدن کنید. در حالی که نقاط ساحلی و جنگلی زیادی وجود دارد، علاقه‌مندان به فرهنگ می‌توانند در موزه‌ها و معابد کاوش کنند.

 

 

چین، شانگهای

 

 

چین، شانگهای

 

 

شانگهای یکی از شهرهای بزرگ تور چین و از مقاصد گردشی برجسته است که طیف گسترده و عجیبی برای کاوش و بازدید ارائه می‌دهد. این شهر به طور کلی روحیه‌ای تجاری داشته و بیشتر برای خرید و جستجو در بین مغازه‌ها و مراکز مورد توجه است.
اما ویژگی‌های فوق‌العاده دیگری همچون دیزنی‌لند را هم در خود میزبانی می‌کند که می‌توانید روزی فراموش نشدنی را در آن تجربه کنید. به علاوه شانگهای به دلیل وجود آسمان خراش‌های بلند شب‌ها جلوه‌ای درخشان و بسیار دیدنی به خود می‌گیرد وقتی چراغ‌های رنگی دانه به دانه و با تاریک شدن هوا روشن می‌شوند.

 

 

معرفی شهرهایی شبیه ونیز با کانال‌های آب زیبا

 

 

مالزی، کوالالامپور

 

 

مالزی، کوالالامپور

 

 

یکی از بزرگ‌ترین مقاصد غذایی آسیا که مسافران را به سوی خود می‌کشاند پایتخت مالزی، کوالالامپور است. در حالی که این شهر با چند فرهنگ مختلف عجین شده، شما می‌توانید خودتان را در انواع غذاهای بومی و فرهنگی غرق کنید. اما یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید در تور مالزی بکنید رفتن به برج‌های پترونا و بازدید از عرشه آن است.
شما می‌توانید با ایستادن بر روی این عرشه قیمت زیادی از شهر را تا جایی که چشم کار می‌کند تماشا کنید. به علاوه شهر چینی و هند کوچک، مساجد برجسته و مراکز خرید از دیگر جاذبه‌های گردشی این شهر شلوغ شمرده می‌شود.

مطالب مرتبط