اینستاگرامی‌ترین رستوران‌های دنیا

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موبایلی در تمام دنیاست که کاربران آن سعی در اشتراک‌گذاری هر چه بیشتر عکس‌های چشمگیر دارند. به طوری که به صورت کاملا ضمنی ماراتونی در دنیا به وجود آمده که مردم از هر چیزی بهترین عکس‌ها را منتشر می‌کنند. غذاها و رستوران‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
حالا دنیا به سمتی پیش رفته که در طراحی رستوران‌ها اینستاگرام دوستی کاملا مشهود باشد. ما در مورد غذاهای اینستاگرامی صحبت نمی‌کنیم. منظور ما خود رستوران است که البته برخی از آن‌ها غذاهای واقعا خوبی هم سرو می‌کنند.

 

 

آمریکا؛ نیویورک، رستوران Panna II Garden

 

 

panna-garden

 

 

رمز گرفتن عکس خوب، نور خوب است و این دقیقا همان چیزیست که پانا ۲ ارائه می‌دهد. در سراسر این رستوران از سقف و از دیوارها ده‌ها ریسه رنگی و متعدد آویزان شده است. غذاهای منو در اصل هندی و یا خاورمیانه‌ای هستند. این رستوران به دلیل دکوراسیون خاصش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید انتظار آن را داشته باشید که شاید جای خالی برای شما وجود نداشته باشد. اما ناامید نشوید و کمی صبر کنید تا جا خالی شود. شما می‌توانید به این رستوران بروید و عکس‌های زیبا و فوق‌العاده‌ای بیاندازید.

 

 

انگلستان؛ لندن، رستوران Sketch

 

 

آمریکا؛ نیویورک، رستوران Panna II Garden

 

 

رستوران Sketch در واقع ۵ مکان در یک جا است که هر کدامشان بعدی از اینستاگرامی بودن را شامل می‌شوند. کل این رستوران همچون پارکی تمیز و سر سبز برای صرف عصری دل‌انگیز و دوستانه، و خوردن قهوه است. دکوراسیون داخلی این رستوران همچون جنگل همیشه سبز باشد، کتابخانه و یا یک اتاق سخنرانی، شما می‌توانید غذاهای ستاره میشلین کلاس بالایی را در آن پیدا کنید. انقدر همه چیز در این رستوران شگفت‌انگیز و زیباست که شما می‌توانید یک آلبوم کامل عکس بگیرید و هر روز یکی از آن‌ها را پست کنید.

 

 

معرفی ۹ بازار مهم و جذاب در دنیا

 

 

اسپانیا؛ بارسلونا، رستوران Bananas

 

 

اسپانیا؛ بارسلونا، رستوران Bananas

 

 

بارسلونا شهری زیبا و شلوغ با نقاط دیدنی فراوان و چشمگیر است. بناناز یکی از این جاهاست که حتما باید در طول سفر به بارسلونا از آن دیدن کنید. نورپردازی زیبا و استفاده از لامپ‌های رنگی از این رستوران، سالنی کاملا اینستاگرامی ساخته است. جدا از طراحی داخلی این رستوران، غذاها نیز خوش قیافه و اینستاگرامی هستند. نخل‌های روشن و رنگی روی در و دیوارها نیش از هر چیز دیگری حال و هوای گرمسیری داخل رستوران را منتقل می‌کند. با وجود انواع لامپ‌های رنگی، فضای داخلی رستوران کم نور بوده و حس و حالی رمانتیک دارد. پس دوربین‌تان را بردارید و عکس‌های شگفت‌انگیز و رمانتیک بیاندازید.

 

 

آمریکا؛ میامی، رستوران Lolos Cantina

 

 

آمریکا؛ میامی، رستوران Lolos Cantina

 

 

شما می‌توانید در سراسر میامی حال و هوای گرمسیری را ببینید اما تعداد کمی از مردم در لولوس عکس می‌اندازند. در کف از کاشی‌های رنگی استفاده شده و بر روی در و دیوار آثار هنری زیبا آویزان کرده‌اند. در این رستوران شما نه تنها با محیطی زیبا و مناسب برای انداختن عکس‌های اینستاگرامی روبرو هستید بلکه غذاها و نوشیدنی‌ها خود به تنهایی عالی هستند. یکی از دل‌انگیزترین بخش‌های رستوران محوطه سر باز آن است که با تصاویری از نخل‌های سبز بر روی دیوار و تعدادی گل و گیاه تزئئین شده و محیطی صمیمی و دوست داشتنی را پدید آورده است. بیشتر مردم دوست دارند روزهایی که هوا خوب است در فضای باز بنشینند و از خوردن غذایشان لذت ببرند.

 

 

بهترین مقاصد دنیا برای سفر در سال ۲۰۱۹

 

 

روسیه؛ مسکو، رستوران Sempre

 

 

sempre

 

 

مسکو یکی از شهرهای زیبا و محبوب در تور روسیه است، که با گسترش محبوبیت اینستاگرام در رده شهرهای اینستاگرامی دنیا هم قرار گرفت. شما به خودی خود با سفر به این شهر می‌توانید هزاران عکس زیبای اینستاگرامی انداخته و تا مدت‌ها چیزهایی برای اشتراک‌گذاری داشته باشید.
رستوران Sempre یکی از شگفت‌انگیزترین جاهای شهر است که در آن از طراحی روستایی با ایجاد فضای سبز مصنوعی استفاده شده است. میز و صندلی‌ها چوبی هستند و به نظر می‌رسد همین دیروز بریده شده و به شکل صندلی در آمده‌اند. گیاهانی از سقف آویزانند و فضا را به دزدان دریایی کارائیب نزدیک کرده‌اند. طبقه دوم اما رستوران مدرن و مناسب با منو و غذاهای عالی وجود دارد. اگر به دنبال جایی اینستاگرامی و جذاب هستید به طبقه اول بروید و میزی میان گیاهان سرسبز آپارتمانی اشغال کنید.

 

 

تایلند؛ بانکوک، رستوران Above Eleven

 

 

تایلند؛ بانکوک، رستوران Above Eleven

 

 

رستوران‌هایی که تا اینجا نام بردیم همه سبک و سیاقی فانتزی و داستانی داشتند. اما در این رستوران شما در طبقه بالای ساختمان و با نمایی خیره‌کننده از بانکوک روبرو هستید که مخصوصا شب‌ها و هم زمان با روشن شدن لامپ‌های زرد و نارنجی شهر، نمایی دیدنی و رمانتیک به خود می‌گیرد. در تور تایلند شما می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید و عکس‌های جذابی با پس زمینه شهر و برج‌ها بیاندازید. حتی کسانی که ترس از ارتفاع دارند هم نمی‌توانند از منظره شهر فرورفته در اکلیل‌های زرد و نارنجی چشم بردارند.

 

مطالب مرتبط