پیشنهاد مقصد سفر برای افرادی با شخصیت درونگرا

مکان‌های شلوغ برای تورگردی، هاستل‌ها با تخت‌های مشترک و شرکت در گروه‌های گردشی برای افراد درونگرا نه تنها ایده‌آل نیست بلکه سعی می‌کنند از آن‌ها دوری کنند. خبر خوب برای افراد درونگرا این است که در سراسر دنیا نقاط شگفت‌انگیز دنج و آرام، دل‌باز و وسیع و همچنین برای تنها ماندن با خود وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بروید.
خوشبختانه طیف گسترده‌ای از نقاط وجود دارد که می‌توانند از هر نظرافراد آرام را به خود جذب کند. ما در اینجا به برخی از بهترین مقاصد اشاره می‌کنیم.

 

 

با قطار سوییس را سفر کنید

 

 

با قطار سوییس را سفر کنید

 

 

بعضی‌ها به قطار وسیله‌ای برای طی مسیر نگاه می‌کنند. اما برخی دیگر با قطار سفر می‌کنند تا شانس تماشای مناظر بیرون و نشانه‌های سرزمینی را داشته باشند. البته سفر با قطار زمان بیشتری طول می‌کشد و شما ساعت‌ها فرصت برای کارهایی همچون کتاب خواندن دارید. یکی از مشهورترین مسافرت‌های با قطار در دنیا Bernina Express در سوییس است.
شما در طول سفر با این قطار می‌توانید از تماشای مناظر بهشتی و زیبای تونل‌ها، پل‌ها، آبشارها و مناظر کوهستانی لذت ببرید. پنجره‌های بزرگ مناظر چشمگیر پانورامایی را به شما ارائه می‌دهند که احتمالا اصلا فرصت نکنید سمت هیچ کتابی بروید.

 

 

 مسیر خدایان در ساحل آمالفی را پیاده‌روی کنید؛ ایتالیا

 

 

 مسیر خدایان در ساحل آمالفی را پیاده‌روی کنید؛ ایتالیا

 

 

تابستان‌ها ساحل آمالفی میزبان طیف گسترده‌ای از مردم است که برای گذراندن تعطیلات و لذت بردن از تفریحات ساحلی به آن سرازیر می‌شوند. اما برای دوری از این شلوغی می‌توان در امتداد تپه‌های صخره‌ای قدم زد، از آن‌ها بالا رفت و از تماشای دریای لاجوردی و نسیم ساحلی لذت برد.
هیچ احساس درونگرایانه‌ای بهتر از قدم زدن در طبیعت و لذت بردن از هوای لطیف نیست، مخصوصا وقتی که از شلوغی دور می‌شوید و هم‌همه مردم را پشت سر می‌گذارید. در امتداد مسیر شما روستاهای کوچک محلی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها توقف کرده و به کافه‌ها و رستوران‌های محلی بروید و یا چیزی به عنوان سوغاتی بخرید.

 

 

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر همراه خانوادگی در ۲۰۱۹

 

 

به هیمالیای هند بروید

 

 

به هیمالیای هند بروید

 

 

اگر می‌خواهید از فشارهای زندگی مدرن دور شوید و قدری قوای ذهنی خود را جمع کنید، هیمالیا در تور هند شما را ناامید نخواهد کرد.
شاکتی یکی از شرکت‌های گردشگری هندی است که مسافران را به بخش‌های بکر، و سوت و کور هیمالیا هدایت می‌کند. این گردش شامل پیاده‌روی‌های کوهستانی و بازدید از روستاهای سنتی می‌شود. اطمینان داشته باشید در این نواحی هیچ ایمیل و تماسی از دنیای بیرون دریافت نمی‌کنید.
با ذهن باز از بودن در کوهستان و چشم‌اندازهای کوهستانی لذت ببرید. گروه‌های هدایت شونده معمولا کوچک و کم سر و صدا هستند و فشار کم‌تری هم برای برقراری روابط دوستانه بین اعضای آن وجود دارد.

 

 

در دوره‌های آشپزی جنوب فرانسه شرکت کنید

 

 

آشپزی در فرانسه

 

 

اینطور نیست که همه افراد درونگرا بخواهند کل تعطیلاتشان را در خلوت سپری کنند، اما رفتن در جمع‌های ناآشنا و برقراری رابطه دوستانه هم می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما پیوستن به کلاس‌های آشپزی در گروهی کوچک که همگی آن‌ها هدفی یکسان را دنبال می‌کنند می‌تواند جالب باشد.
معمولا در این کلاس‌ها استاد آشپزی بیشتر صحبت می‌کند و توضیحات لازم را ارائه می‌دهد. جنوب فرانسه منطقه‌ای ایده‌آل برای پیوستن به دوره آشپزی، با خاک غنی و شرایط آب و هوایی گرم است. روستای فوق‌العاده زیبای La Cadière-d’Azur میزبان رستوران ستاره میشلین Hostellerie Bérard است. دوره چهار روزه آشپزی شامل سفر به بازارهای محلی و تاکستان‌ها نیز می‌شود. در تور فرانسه آن را امتحان کنید. 

 

 

بهترین مقاصد دنیا برای سفر در سال ۲۰۱۹

 

 

در ارتفاعات ساحلی اسکاتلند پیاده‌روی کنید

 

 

اسکاتلند

 

 

شاید سواحل اسکاتلند از لحاظ زیبایی با خطه کارائیب رقابت کنند اما بادهای سرد و آب‌های یخی ساحل شمال اسکاتلند، حتی تابستان‌ها نیز جمعیت کمی را به خود می‌بیند. انتظار می‌رود درونگراها اوقات شگفت‌انگیزی را با پیاده‌روی در امتداد سواحل و یا صخره‌ها سپری کنند. دورنس دارای زیبایی منحصر به فرد، بکر و سرزمین‌های حیات وحش برای قدم‌زنی‌های تک نفره است. ماجراجویان شجاع‌ حتی می‌توانند به محل کمپینگ بالای ساحل بروند و شب را در آن بمانند.

 

 

در پاریس به تماشای مردم بپردازید

 

 

در پاریس به تماشای مردم بپردازید

 

 

درونگرایی همیشه به معنی انزوا و دوری از مردم نیست. گاهی ممکن است شما بخواهید در میان مردم و درست در وسط شلوغی به دنبال خلوت خود باشید. به یکی از کافه‌ها ملحق شوید و چیزی سفارش دهید. خیابان‌های پاریس با مردم گردشگر و بومی فرصت فوق‌العاده‌ای برای نشستن و تماشا ارائه می‌دهند.شما می‌توانید مشغول خوردن قهوه‌تان شوید و در حال به تماشای مردم بپردازید و داستان زندگی هر کدام را حدس بزنید.
در حقیقت پاریس یکی از بهترین جاهای دنیا برای تماشای مردم است. اگر دستی در نوشتن دارید از این فرصت استفاده کنید و اجازه دهید ذهنتان بداهه‌های جذابی خلق کند.

مطالب مرتبط