بهترین لگولندهای دنیا در کدام شهرها هستند؟

لگوها از موقع ظهورشان به یکی از بهترین اسبا‌ب‌بازی‌های کودکان بدل شدند. اما اوضاع برای کم سن و سال‌ها یا حتی بزرگ‌ترها وقتی جذاب‌تر شد که این شرکت بزرگ پارک‌های بازی بزرگی در جای‌جای دنیا ساخت تا بچه‌ها بتوانند در دنیای بزرگ لگویی به بازی مشغول شوند. این دنیاهای لگویی شامل زمین‌های بازی، رولرکوسترهای خانوادگی یا حتی پارک‌های آبی هستند و می‌توانند به راحتی یک روز کامل همه‌ی اعضای خانواده را پر کنند. حالا سوال اینجاست که کدام یک از این پارک‌ها از باقی پارک‌ها بهترند؟ با هم به مرور جواب این سوال بپردازیم.

 

 

بیلوند؛ دانمارک

 

 

بیلوند؛ دانمارک

 

 

شاید لگولند بیلوند بزرگ‌ترین نباشد، اما این پارک که در سال ۱۹۶۸ ساخته شده، محل تولد لگو است و از این بابت حس و حالی متفاوت نسبت به دیگر پارک‌ها دارد. این شهر کوچک در دانمارک، با کوپنهاگ، ۲۶۰ کیلومتر فاصله دارد، با این حال عده‌ی زیادی هر ساله برای بودن در این پارک بازی به این گوشه از دانمارک می‌آیند. بیش از ۵۰ فضای مختلف در این پارک در نظر گرفته شده که رولرکوستر قلعه‌ی پادشاه از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. جدا از پارک اصلی، به تازگی یک بخش به نام خانه‌ی لگویی نیز به پارک اضافه شده که یک پارک سرپوشیده با بازی‌های متنوع است.

 

 

قلعه وینزر؛ انگلستان

 

 

قلعه وینزر؛ انگلستان

 

 

این مکان تنها ۲۵ مایل از لندن فاصله داشته و به راحتی از طریق پایتخت قابل دسترسی است. البته این مکان را خیلی‌ها به خاطر اقامتگاه سلطنتی می‌شناسند، اما یکی از بهترین لگولندهای دنیا در آن واقع شده است. جایی که چندین و چند سواری جذاب و رولرکوستر در آن برای سوار شدن مهیاست و همچنین یک شهر مینیاتوری بسیار عالی با جزییات بسیار خوب در آن هست که همگی با لگو آماده شده‌اند. بدون شک لوگ لند ونزر بهشتی برای تفریحات خانوادگی است و به طور کامل یک روز تمام از سفر شما به انگلستان را پر خواهد کرد، پس صبح زود راه بیفتید تا ۹:۳۰ صبح هنگام بازگشایی به پارک برسید.

 

 

۱۵ موزه‌ی گران‌قیمت دنیا برای دیدن برترین آثار باستانی و هنری

 

 

گونزبورگ؛ آلمان

 

 

گونزبورگ؛ آلمان

 

 

لگولند آلمان یکی از مفرح‌ترین پارک‌های لگولند در تمام دنیاست و بازی‌هایی عجیبی در آن می‌توانید پیدا کنید که در هیچ پارک دیگری وجود ندارد. از جمله سواری بر روی کشتی‌های لگویی دزدان دریایی که واقعا عالی و هیجان انگیز است و در آن می‌توانید با توپ‌های آبی به دیگر کشتی‌ها حمله کنید! بازی‌های بسیار زیادی در این دنیای لگویی وجود دارد که کاملا متفاوت از دیگر پارک‌های دیگر است. حتی مینی‌لند گونزبورگ نیز بیشتر به ساختمان‌های معروف خود آلمان اختصاص دارد و سعی شده تا با قطعات لگویی آن‌ها را بازسازی کنند.

 

 

فلوریدا؛ آمریکا

 

 

فلوریدا؛ آمریکا

 

 

لگولند فلوریدا بسیار بزرگ است و در کنار بازی‌های متعددی که دارد، سه رولرکوستر بسیار و طولانی دارد که برای سنین ۲ تا ۱۲ سال آماده شده‌اند. قلعه‌ی پادشاهی احتمالی جایی است که هر کسی از این لگولند در خاطر نگه دارد. جایی که دیدنی‌های زیادی به صورت لگویی درون یک قصر بزرگ بازسازی شده، از جمله یک اژدهای بزرگ و انواع اسلحه‌های قرون وسطایی.
یکی از جدیدترین بخش‌هایی که به پارک اضافه شده، لگو نینجاگو است که در واقع بازسازی از انیمیشن لگویی با همین نام است و برای کودکانی که این کارتون را دنبال می‌کنند، بسیار لذت خواهد داشت.

 

 

جذاب‌ترین هتل‌های عجیب در آسیا

 

 

دبی؛ امارات

 

 

دبی؛ امارات

 

 

همچون خیلی از پارک‌های دیگر، لگولند نیز یک شعبه در دبی دارد، آن هم پارکی با شکوه بسیار زیاد. مجموعه لگولند دبی شامل یک پارک بسیار بزرگ، مینی‌لندی با بازسازی ساختمان‌های معروف امارات و دیگر نقاط دنیا و اقامتگاهی کاملا لگویی است. خود پارک نیز به سه بخش تقسیم می‌شود، پارک سرپوشیده، پارک روباز و البته پارک آبی که از بخش‌های بسیار خوب لگولند دبی در گرمای این شهر است. اگر با تور دبی به لگولند رفتید و غرق در بازی‌های آن شدید، به هیچ وجه نباید مینی‌لند آن را از دست بدهید، جایی که از مسجد شیخ زائد تا تاج محل به وسیله تکه‌های لگو ساخته شده‌اند.

 

 

ناگویا؛ ژاپن

 

 

ناگویا؛ ژاپن

 

 

لگولند ژاپن که در ناگویا ساخته شده، آنقدرها که باید جدی گرفته نمی‌شود، اما این پارک یکی از بهترین‌ها در نوع خودش است. شمایل لگولند ناگویا از بسیاری جهت با دیگر پارک‌ها متفاوت است و بازی‌های خاص آن را در دیگر پارک‌ها نمی‌توانید پیدا کنید. یکی از دلایلی که شاید ناگویا را لگولند خوبی ندانند، تعداد نسبتا کم‌تر بازی‌هایش است، اما برای ساخت همین بازی‌ها زمان زیادی صرف شده و این را می‌توانید در زیردریایی لگویی ببینید که در آب هم جانوران لگویی می‌بینید و هم ماهیان واقعی!

مطالب مرتبط