بهترین مقاصد گردشگری برای سفر همراه خانواده در ۲۰۱۹

با آمدن سال جدید ذهن‌ها معطوف به مقاصدی جذاب و رفتن به سفری خانوادگی می‌شود. مقاصد دوست داشتنی زیادی در سراسر دنیا هستند که به خاطر جزیره‌ای بودن و یا شلوغی و هرج و مرجش بچه‌ها را به خود جذب می‌کنند. شهرهایی هچون اورلاندو و لندن نیز به دلیل فضای فرهنگی آن‌ها همیشه مورد توجه خانواده‌ها هستند. اما بیایید در سال جدید جاهای متفاوت جزیره‌ای را انتخاب کنید. ما در اینجا پیشنهاداتی برای شما داریم.

 

 

هاوایی؛ اوهایو

 

 

oahu-hawaii

 

 

اوهایو در هاوایی با زیبایی‌های طبیعی و جزیره‌ای و همچنین فعالیت‌های فضای باز تمام گروه‌های تفریحی و سنین مختلف را به خود جذب می‌کند. سواحل اوهایو از جذاب‌ترین بخش‌های آن است که همه را غرق زیبایی خود می‌کند. با این همه شما می‌توانید بچه‌ها را به باغ هزارتوی آناناس ببرید و یا به غواصی در خلیج هانائوما  عمق کم بروید. همچنین در شمال ساحل اوآهو کلاس‌های موج‌سواری برگزار می‌گردد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. اما برای فعالیتی مقرون به صرفه در مناظر زیبا و پانورامای جزیره پیاده‌روی کنید.

 

 

ژاپن؛ توکیو

 

 

ژاپن؛ توکیو

 

 

ژاپن که به سرزمین خورشید شهرت دارد مقصدی رنگی و شگفت‌انگیز برای خانواده‌ها و تعطیلاتی خانوادگی شناخته می‌شود. شما می‌توانید دیزنی‌لند توکیو و تم‌پارک دریایی آن دیدن کنید، از خانه انیمه در استودیو Ghibli بازدید کنید. نمونه‌های مختلفی از سوشی و رامن را امتحان کنید و سپس برای دیدن نمایش هلو کیتی در Puroland بروید و یا سوار قایق شوید و از منظره پارک اینوکاشیرا لذت ببرید. شما به معنای واقعی در فرهنگ و زیبایی‌های ژاپن غرق خواهید شد.

 

 

کلیساهای منحصر به فرد چوبی در سراسر دنیا

 

 

اتریش؛ وین

 

 

اتریش؛ وین

 

 

وین شهر گردشی که برای قدم زنی و کاوش شهری بی‌نظیر است برای عاشقان فرهنگ مقصدی بی‌تکرار خواهد بود. کاخ شون‌برون کاخ سابق تابستانی خانواده Habsburg، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای کاوش در باغ‌های کاخ و موزه کودکان و باغ وحش به آن بروید. بچه‌ها می‌توانند در یک محیط تعاملی جذاب در موزه کودکان زوم و یا خانه موسیقی بازی کنند و از زمانی که صرف می‌کنند نهایت لذت را ببرند. به علاوه اگر می‌خواهید از مناظر چشمگیر شهر دیدن کنید باید سوار آسانسور برج شمالی کلیسای جامع سنت استفان شوید و یا نشستن در چرخ و فلک غول پیکر شهر را به جان بخرید.

 

 

کلمبیا؛ کارتاگنا

 

 

کلمبیا؛ کارتاگنا

 

 

سفر به آمریکای جنوبی و سفری خانوادگی به کارتاگنا می‌تواند تعطیلاتی به یاد ماندنی برای تمامی اعضای خانواده به همراه داشته باشد. در حقیقت آمریکای جنوبی و در اصل مورد بحث ما کارتاگنا، پر از جاذبه‌های دوره استعماری و نقاط دیدنی و رنگارنگ طبیعی و فرهنگی است. این نقطه میراث جهانی شگفت‌انگیز با خیابان‌های سنگفرش شده، و کلیساهای زیبا، سالن‌های دنج و ساختمان‌های تاریخی موقعیت‌های گردشی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که به حسب سلیقه می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. از قلعه تاریخی سن فلیپ و دیوارهای قدیمی شهر بازدید کنید. در موزه‌هایی مثل موزه زمرد و یا شکلات گردش کردید و برای دیدن مناظر زیبای پانوراما به لا پوپا بروید و یا به تماشای خورشید درخشان و زیبا در نزدیکی جزایر روساریو بپردازید.

 

 

اندونزی؛ بالی

 

 

اندونزی؛ بالی

 

 

در حالی که احتمالا تور بالی در این لیست مقصد بعدی خیلی از مسافران باشد اما نقطه‌ای جذاب و رویایی برای خانواده‌ها نیز هست. در واقع بالی ویژگی‌های طبیعی چشمگیر و فعالیت‌های فضای باز زیادی ارائه می‌دهد که تمامی سنین خانواده را سرگرم نگه می‌دارند. شما می‌توانید طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله تفریحات آبی تا بازدید از نقاط سنتی و تاریخی را انجام دهید. شما می‌توانید به چایخانه‌های منحصر به فرد بروید، از رقص سنتی در معبد اولوواتو دیدن کنید، در سواحل ماسه سفید و پودری قدم بزنید، به شنا، غواصی و یا قایق‌سواری بروید، و از انواع غذاهای بومی و خوشمزه امتحان کنید. در یک بالی سافاری شرکت کنید و به دیدن حیات وحش بروید.

 

 

تایلند؛ بانکوک

 

 

تایلند؛ بانکوک

 

 

بانکوک یکی از مقاصد همیشگی سفرهای دنیاست، تور تایلند در هر فصلی از سال مسافران خودش را دارد. این شهر که برخی فقط برای سفرهای دوستانه مناسب می‌شناسند پر از نقاط جذاب و دیدنی برای خانواده‌هاست. شما در این شهر رنگی می‌توانید همراه بچه‌ها رستوران‌گردی کرده و از انواع غذاهای خوشمزه و ارزان امتحان کنید. به تم‌کافه‌های مختلف بروید و در فضای داستانی آن‌ها حس شخصیت‌های کارتونی را تجربه کتید، در مراکز خرید بگردید و در پارک‌های سرسبز و دل‌انگیز پیک‌نیک کنید و یا اگر دوست داشتید به اطراف شهر بروید و به دور از شلوغی کمپینگی خانوادگی را در طبیعت زیبای آن تجربه کنید. شک نداشته باشید که بعد از رفتن به این شهر همیشه بیدار بچه‌ها عاشق آن خواهند شد.  

مطالب مرتبط