هتل‌های جذاب جنوب شرقی آسیا برای ماه عسل

مراحل برگزاری مراسم عروسی همیشه پر از دلشوره و استرس است. همه زوج‌ها دوست دارند تا برنامه‌ها طبق نقشه پیش برود و تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین خود را انجام دهند. در این بین هیچ چیزی به اندازه مقصدی همه چیز تمام و آرام نمی‌تواند تمام ماه‌ها استرس را خنثی کند. به جرات می‌توان گفت همه زوج‌ها به دنبال جایی هستند تا همسر خود را تحت تاثیر قرار دهند. خوشبختانه جنوب شرق آسیا با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و اقامتگاه‌های برجسته پیشنهاداتی برای شما دارد.

 

 

اندونزی؛ Bintan Spa Villa Beach Resort

 

 

bintan

 

 

اقامتگاه ساحلی بتان برای زوج‌هایی مناسب است که دوست دارند از سر و صدا دور باشند و در عین حال از ماشین‌سواری‌های طولانی نیز دوری می‌کنند. شما می‌توانید تنها با یک ساعت کشتی‌سواری از سنگاپور، به این اقامتگاه ساحلی فوق‌العاده برسید و تعطیلاتی واقعا آرام و بهشتی را تجربه کنید. با تور بالی خودتان را در این ویلای استخردار پنهان کنید و از موهبت‌های طبیعی و سکوتی که فقط با صدای آب شکسته می‌شود غرق کنید. این مجموعه بر روی آب ساخته شده و این بدان معناست که شما و شریک زندگی‌تان حریمی کاملا خصوصی دارید. شما می‌توانید از انواع فعالیت‌های آبی همچون جت اسکی سواری، شنا و غواصی هم استفاده کنید. از دیگر امکانات جذاب نیز می‌توان به کارائوکه رایگان و ماساژ و اسپا نام برد.

آدرس: Bintan Island, Jl. Pantai Trikora, Tlk. Bakau, Gn. Kijang, Kabupaten Bintan, Kepulauan Riau 29153, Indonesia

تلفن: +65 6353 8366

 

 

مالزی؛ Cameron Highlands Resort

 

 

cameron

 

 

این اقامتگاه که در ارتفاع ۱۵۰۰ متری بالاتر از سطح دریا در تور مالزی قرار گرفته مکانی عالی برای گذراندن تعطیلاتی عاشقانه و آرام است. این اقامتگاه با سبک سنتی انگلیسی و مهمان‌نوازی مالزیایی از شما استقبال می‌کند. آب و هوای این منطقه به سبکی است که به عنوان قطعه کوچکی از انگلستان در آسیا شناخته می‌شود. هر اتاقی در اینجا طراحی زیبایی از دوره استعماری ارائه می‌دهند. به علاوه شما به نمای دیدنی و جذابی از زمین گلف و مناطق اطراف هم دسترسی دارید. تا زمانی که در این هتل هستید حتما از زیبایی‌های اطراف و ویژگی‌های داخل هتل استفاده کنید. مخصوصا چای عصرانه که بسیار مطبوع و دلچسب هستند لذت ببرید.

آدرس:  39000 Tanah Rata, Cameron Highlands, Pahang, Malaysia

تلفن: +60 5 491 1100

 

 

 

پناهگاهای حیات وحش برای دیدن فیل‌ها؛ تایلند

 

 

تایلند؛ Sri Panwa Phuket

 

 

تایلند؛ Sri Panwa Phuket

 

 

این اقامتگاه در تور تایلند که بین زیبایی‌های طبیعی اقیانوسی و تپه‌ای محصور شده و دور تا دورش را درختان سرسبز گرمسیری گرفته یکی از بهترین نقاط پوکت برای سوپرایز کردن همسرتان است. به علاوه شما در این هتل یاد می‌گیرید چطور آشپزی کنید و یا مهارت‌هایتان را بالا ببرید. همچنین شما در کلاس آشپزی بابا می‌توانید در محیطی فرح‌بخش و جذاب با دیگر اعضا و آشپزانی که در غذاهای تایلندی، ژاپنی و ایتالیایی تخصص دارند به یادگیری و خوش‌گذرانی بپردازید. جدا از این‌ها سری پانوا طیفی از قایق‌های مسافری و تفریحی خصوصی دارد که با آن‌ها می‌توانید بروید و اطراف جزیره را بگردید و به جزایر اطراف مثل راچا و مایتون سر بزنید. غروب این اقامتگاه بسیار زیباست. پس سعی کنید حتما دست در دست همسرتان در امتداد ساحل قدم بزنید و از تماشای افق هزار رنگ آسمان لذت ببرید. شما با اقامت در این هتل شانس این را دارید که روزتان را با تختی که نمای سراسری رو به اقیانوس دارد آغاز کنید.

آدرس: Sri Panwa, Phuket 88 Moo 8, Sakdidej Road, Vichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

تلفن: +66 7637 1000

 

 

فیلیپین؛ El Nido Resorts

 

 

el-nido

 

 

اقامتگاه ال نیدو یک مجموعه هتل است که در پالاوان فیلیپین واقع شده و شامل لاگن، مینیلک، آپولیت، و جزیره پانگولاسیان می‌شود. این جزایر به شما تجربه فوق‌العاده‌ای از ماه عسل را با مناظر زیبای بهشتی و طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی ارائه می‌دهند. مخصوصا آب‌های کریستالی و آبی موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای برای شنا و غواصی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از زوج‌های ماجراجو هستید، به جای لم دادن در ساحل، حتما از این امکانات متنوع استفاده کنید و هر روزتان را به تجربه کاری مشغول شوید. غروب‌ها را در ساحل سر کنید و اوقات آرام و عاشقانه‌ای را با یکدیگر تجربه کنید.

آدرس: 3rd Floor, Alveo Corporate Center, 728 28th Street, Bonifacio Global City, 1634 Taguig City, Philippines

تلفن: +63 (2) 902 5934

 

 

بهترین مقاصد آسیا برای سفر در ایام کریسمس

 

 

کامبوج؛ Rivers Floating Lodge

 

 

کامبوج؛ Rivers Floating Lodge

 

 

تا به حال چادرهای آفریقایی را دیده‌اید؟ این اقامتگاه با الهام گرفتن از اقامتگاه‌های سنتی آفریقا، هتلی ساحلی و جذاب ایجاد کرده که تجربه‌ای کاملا متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. حتی با اقامت در این هتل احتمال اینکه بتوانید حیوانات وحشی و غیرمعمول همچون خرس‌ها را ببینید نیز وجود دارد. غروب زیبای پرتغالی، ساحل دل‌انگیز، کروز تفریحی، و ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر تمام چیزهایی‌ست که می‌توانید به دست بیاورید.

آدرس: Koh Andet Island, Tatai, Cambodia

تلفن: +855 97 643 4032

مطالب مرتبط