بهترین و امن‌ترین مقاصد دنیا برای تنها سفر کردن زنان

آیا از زنان مستقلی هستید که بودجه کافی برای سفر دارید و یا به تنها سفر رفتن علاقه دارید؟ و یا دوست دارید یک خاطر به یادماندنی تا آخر عمر خود داشته باشید؟ سفر به هرجایی بسته به شرایط فرهنگی و قوانین آن، شرایط خاص به خودش را دارد که هر مسافری ملزم به در نظر گرفتن آن است. چه بسا تنها سفر کردن زنان از حساسیت‌های بیشتری برخوردار است. اما نگران نباشید مکان‌های زیادی هستند که با بالا بودن امنیت، نسبت به دیگر مناطق، برای سفر بانوان مقصد بهتری هستند. ما در این مقاله به معرفی برخی از بهترین مقاصد سراسر دنیا برای مسافران زن تنها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

ایتالیا، رم

 

 

رم

 

 

رم به خاطر شهرت زیبا در مد و طراحی فوق‌العاده معماری، فضای عاشقانه و غذاهای خوشمزه از بهترین مقاصد سفر محسوب می‌شود. به عنوان یک زن تنها می‌توانید در زیابان‌های پر جنب و جوش این شهر و در بین مردم به راحتی قدم زده و از احساس قدرت سرشار شوید. همچنین اگر در خیابان با پیشنهادات عاشقانه روبرو شدید اصلا تعجب نکنید. برای مسافران تنها، بازدید از مکان‌ها باستانی هیجان‌انگیز شهر مانند پانتئون، انجمن روم و کلینزیم و به همین ترتیب، خانه پاپ در شهر واتیکان و کلیسای سنت پیتر می‌توان سرگرم‌کننده و دلچسب باشد.

 

 

استرالیا، ملبورن

 

 

ملورن

 

 

ملبورن به علت فضای موسیقیایی، غذاهای خوشمزه و مکان‌های برجسته هنری و فرهنگی یکی از بهترین نقاط سفر برای بانوان محسوب محسوب می‌شود. ملبورن به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا، دارای امتیازاتی مثل باغ‌های سرسبز، پارک‌های بزرگ، تئاتر، گالری‌ها، موزه‌ها، خریدهای گسترده و معماری دوران ویکتوریا بوده و از جهت خیره‌کننده و ممتاز است. ملبورن یکی از امن‌ترین مقاصد برای زنان تنها است به طوری که می‌توانند به راحتی حتی در شب هم به گشت و گذار بپردازند. از همه مهم‌تر اینکه استرالیا یک کشور انگلیسی زبان بوده و کمتر با مشکلات مربوط به زبان روبرو می‌شوند.

 

 

تایلند، چیانگ مای

 

 

چیانگ مای

 

 

چیانگ‌ مای که از شهرهای باستانی و پرطرفدار تور تایلند شناخته می‌شود یکی از بهترین مقاصد برای زنان تنها در آسیا محسوب می‌شود. چیانگ مای که در حاشیه کوهستان‌های سرسبز و رودخانه واقع شده است نسبت به پایتخت این کشور، بانکوک برای زنان بسیار امن‌تر، ساکت‌تر و دل‌اگیزتر است. چیانگ مای یک شهر تاریخی و فرهنگی جالب است که دارای بیش از ۳۰۰ معبد بودایی و مجموعه متنوعی از غذاهای گیاهی و سبک‌های یوگا بوده که به "گل رز شمالی" نامگذاری شده است. با تور تایلند نوروز 97 چند روزی را در این شهر زیبا سپری کنید.

 

 

دیدنی‌هایی که در اولین سفر به بانکوک باید تماشا کنید!

 

 

اندونزی، بالی

 

 

بالی

 

 

وجود سواحل آرام، معابد و همچنین اقامتگاه‌ها و سالن‌های غذاخوری ارزان‌قیمت برخی از دلایل‌ست که زنان تور بالی را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کنند. اقامت در اقامتگاه‌های لوکس، استفاده از امکانات متنوع در سواحل گرمسیری و در نهایت وجود تورهای طبیعت‌گردی همراه با دیگران از جمله مزایایی‌ است که زنان تنها می‌توانند در تور بالی نوروز 97 از آن‌ها استفاده کنند. فرهنگ پرجنب و جوش و شاد مردم بالی باعث می‌شود مسافران تنها، به کل از یاد ببرند که تنها به سفر رفته‌اند.

 

 

بالی را پیش از این کارهای جذاب ترک نکنید!

 

 

کوبا، هاوانا

 

 

هاوانا

 

 

هاناوا پایتخت کوبا یکی از جاهایی است که می‌توان بقای استعمار اروپا را به طور زنده در آن دید. البته با تغییر مسیر سیاسی کشور، حالا شرکت‌های خصوصی بسیار مورد تشویق قرار می‌گیرند تا فعالیت خود را بسط و گسترش دهند. گرچه جایی پیدا نمی‌شود که در آن هیچ جرمی اتفاق نیافتد اما کوبا با شاخص آماری بسیار پایین یکی از نقاط امن برای سفر کردن زنان به تنهایی محسوب می‌شود. کوبا یکی از بهترین مقاصد برای گشت و گذار و بازدید از مغازه‌های متنوع و رستوران‌های خیابانی فوق‌العاده بوده و ویلاهای ییلاقی آن که از محبوبیت بالایی برخوردارند نیز یکی از دلچسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران ماجراجو محسوب می‌شود.

 

 

هند، راجستان

 

 

هند، راجستان

 

 

برای بانوانی که تنها سفر می‌کنند، راجستان هند دارای شگفتی‌های فراوانی است و با تور هند می توانند از این شهر دیدن کنند. این سرزمین عجیب و غریب به عنوان «سرزمین پادشاهان» دارای گنجینه‌های تاریخی مانند کاخ‌ها و قلعه‌های زیبایی است. یکی از امتیازات برجسته راجستان دسترسی آسان به دیگر شهرهای اطراف مانند جیپور، اودیپور و جایسالمر بوده و می‌توان از اقامتگاه‌های مناسب و ارزان آن در تور هند نوروز 97 استفاده کرده و همچنین هزینه خوراک نیز در این شهر نیز بسیار کم است. یکی از فعالیت‌های محبوب و به یادماندنی در این شهر، می‌‌توان به شترسواری در صحرا اشاره کرد.

 

 

در این رستوران‌های برتر دهلی با غذای هندی آشتی می‌کنید!

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ، گرچه یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای جهان است، با داشتن باغ‌های زیبا و پارک‌های سرسبز یک مقصد عالی برای استراحت محسوب می‌شود. به علاوه، این شهر به عنوان یکی از امن‌ترین مقاصد دنیا برای مسافران تنها به خصوص زنان در آسیا شناخته می‌شود. از همه مهم‌تر این که هنگ کنگ مجموعه‌ای بی‌نظیر از مکان‌های دیدنی و فعالیت‌های جذاب به بازدیدکنندگان خود تقدیم می‌کند.

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

هیچ لیستی از بهترین مقاصد سفر برای زنان تنها بدون سنگاپور کامل نخواهد بود. این کشور با داشتن فضایی کاملا دوستانه، امن و فوق‌العاده تمیز، یکی از بهترین مقاصد تفریحی در جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. یکی دیگر از جاذبه‌های سفر به این کشور برای زنان، فرصت‌های خرید بی‌نظیر و باور نکردنی و همچنین غذاهای تلفیقی از فرهنگ‌های مختلف آسیایی و اروپایی می‌باشد. با تور مالزی گه بخشی از شب‌های تور در سنگاپور زیبا می‌گذرد می‌توانید همراه شوید. 

مطالب مرتبط