هتل‌های رمانتیک آسیا برای سفری عاشقانه در ماه عسل

آسیا به دلیل موهبت‌های طبیعی و تنوع آب و هوایی پربازدیدترین قاره دنیا است. دریاهای آزاد، سواحل بی‌نظیر، ارتفاعات چشمگیر و نقاط تاریخی فراوان موقعیت‌های قراوانی را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌آورد. بر همین اساس بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در زیباترین مناظر طبیعی ساخته شدند تا اوقات فراموش نشدنی و منحصر به فردی را به مهمانان هدیه کنند. بیشتر زوج‌های جوان نیز نگاهی ویژه‌ برای سفرهای عاشقانه به این هتل‌ها دارند. بیایید با هم نگاهی به این هتل‌ها بیاندازیم.

 

 

تایلند، کرابی؛ اقامتگاه ساحلی و اسپای لایانا

 

 

تایلند، کرابی؛ اقامتگاه ساحلی و اسپای لایانا

 

 

این هتل فوق‌العاده لوکس در تور تایلند با ۵۱ خوابه در جزیره کوه لانتا با قایق‌های موتوری قابل دسترسی بوده و اقامتی فراموش نشدنی را به شما هدیه می‌کند. اتاق‌های شیک و مدرن و روشن با تراس‌های دل‌باز و نمایی رو به اقیانوس استراحتی رویایی را به شما ارزانی می‌دارند. استخر روباز و سرپوشیده، خدمات آبگرم، ماساژهای دونفره و مرکز تناسب اندام از جمله بهترین امکانات هتل هستند. به علاوه ویژگی‌های سرگرمی همچون میز بیلیارد و زمین بیس بال ساحلی نیز موجود است. شما می‌توانید در بهترین غذاهای سنتی تایلندی و بین‌المللی نوش جان کنید و در غروبی رومانتیک و رنگی به همراه همسرتان امتداد ساحل را قدم بزنید.

 

 

بالی، نوسا دائو؛ The Bale

 

 

بالی، نوسا دائو، The Bale

 

 

باله یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های تور باله است که تنها گردشگران بزرگسال را در ۲۹ اتاق و سوییت خود پذیرش می‌کند. در این هتل منحصر به فرد بالاترین سعی احترام به حریم خصوصی خانواده‌ها گذاشته می‌شود و هر کدامشان همچون هتل مستقل با کلیه امکانات ارائه داده می‌شوند. به عبارتی تمامی واحدها دارای استخر بی‌نهایت دوست داشتنی، امکانات رفاهی و حمام‌های باشکوه در فضای باز هستند. اسپا در اتاق‌های سبک مینیمالیستی طراحی بی‌نظیری دارند. اتاق‌ها نیز از کلیه امکانات همچون میز تلوزیون و سیستم تهویه هوا و نظایر این‌ها نیز بهره‌‌مند هستند. دو رستوران شیک و عالی با غذاهای بسیار لذیذ و به یادماندنی، یک مرکز تناسب اندام، کلاس‌های یوگا، چترهای ساحلی نیز از دیگر مواردیست که در این اقامتگاه در دسترس دارید. شکی نیست که قیمت‌ها همگی گزاف و گران باشند اما ارزش چنین اقامت رویایی را دارند.

 

 

۶ مقصد ارزان دنیا برای گردش و خرید

 

 

بالی، نوسا دائو؛ ویلاهای خصوصی و اسپای Kayumanis Nusa Dua

 

 

Kayumanis Nusa Dua

 

 

اقامتگاه منحصر به فرد کایومانیس نوسا دائو یکی دیگر از بهترین هتل‌های عاشقانه آسیاست که تنها بزرگسالان را در ۲۰ ویالای خود پذیرش می‌کند. این ۲۰ ویلای لوکس و منحصر به فرد که از سبک تایلندی در دکوراسیون خود الهام گرفته‌اند اقامتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی به شما ارائه می‌دهند به طوری که حس می‌کنید از دنیای بیرون خیلی فاصله دارید و هیچ چیزی نمی‌توانید شما را از این خلسه عمیق خارج کند. تمامی ویلاها دارای استخرهای خصوصی، حمام در فضای باز، مینی‌بار و رانندگانی برای سفرهای روزانه رایگان به جیمباران هستند. ساحل هتل زیباترین ساحل اطراف نیست اما هنوز ماسه‌ای آرامشبخش بوده و موقعیت‌های جذاب گردشی متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اسپای کوچک و خدمات درمانی نیز به شما ارائه داده می‌شود و اگر تمایل داشتید می‌توانید از خدمات ماساژ هم بهره‌مند شوید. هتل دارای یک رستوران بزرگ اندونزیایی و رستوران ایتالیایی است. با این همه اگر هیچ کدام از این دو نتوانستند نظر شما را جلب می‌کنند می‌توانید در فاصله کمی از هتل طیفی از رستوران‌ها را پیدا کنید.

 

 

مالدیو، Kandolhu Maldives

 

 

مالدیو، Kandolhu Maldives

 

 

این اقامتگاه منحصربه فرد دارای ۳۰ ویلا با عرشه آفتابگیر و نمای رو به دریا است. این ویلاهای که در استخرهای پر از ماهی محاصره شده‌اند در نزدیکی برخی از بهترین نقاط غواصی قرار دارند و موقعیت‌های کم‌نظیری را به دوست داران فعالیت‌های آبی ارائه می‌دهند. شما با اقامت در این جا می‌توانید از بسته‌های اقامتی و تفریحی مختلفی استفاده کنید. این اقامتگاه دارای ۴ رستوران، یک کافه، مرکز غواصی، سالن کتابخانه، و سالن ورزشی است. اساس سیاست این اقامتگاه بر حفظ حریم شخصی زوج‌ها، تعاملات اجتماعی محدود و ایجاد آرامشی عمیق بنا شده است. اتاق‌ها با سبکی مدرن از کلیه امکانات رفاهی همچون تلوزیون‌های صفحه تخت، سرویس بهداشتی لوکس، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سیستم تهویه هوا و مواردی از این دست برخوردار هستند. به علاوه حمام‌های فضای باز، سواحل خصوصی و استخرهای شخصی نیز از دیگر ویژگی‌های چشمگیر هتل شمرده می‌شوند.

 

 

در سفر‌ از زیباترین کاخ‌های دنیا بازدید کنید

 

 

روسیه، سنت پترزبورگ؛ هتل چهار فصل کاخ لیون

 

 

هتل چهار فصل کاخ لیون

 

 

هتل چهار فصل سنت پترزبورگ در تور روسیه با ۱۳۸ اتاق خود در ساختمان تاریخی و بسیار لوکس قرن ۱۹امی واقع شده است. این هتل در کنار میدان سنت ایزاک و کلیسای جامع واقع شده است. معماری قدیمی و استفاده از لوازم عتیقه در کنار ویژگی‌های مدرن مانند آبگرم، استخر و سالن بدنسازی ۲۴ ساعته ترکیبی استثنایی را پدید آورده است. شما می‌توانید غذا را در رستوران‌های آسیایی رو ایتالیایی نوش جان کرده و برای چای عصرانه به سالن استراحت و برای نوشیدنی آخر شب به کافه واقع در هتل بروید. اتاق‌های سبک کلاسیک مجهز به دستگاه اسپرسوساز، حمام‌های مرمرین و امکانات رفاهی دیگر همچون تلوزیون و سیستم تهویه هوا هستند. به علاوه اکثر اتاق‌ها نمایی منحصر به فرد از نقاط دیدنی و برجسته شهر ارائه می‌دهند.

مطالب مرتبط