جذاب‌ترین هتل‌های عجیب در آسیا

میلیون‌ها گردشگر هر ساله به سمت آسیا می‌آیند تا از شگفتی‌های قاره کهن دیدن کنند و در مراکز تفریحی آن تعطیلات خود را سپری نمایند. به طور معمول این مسافران برای یک هتل معمولی بسته به بودجه‌های متفاوتی که در اختیار دارند برنامه ریزی خواهند کرد، اما ما در مقاله‌ی امروز می‌خواهیم هتل‌های عجیب و جالبی را به شما معرفی کنیم که اتفاقا طرفداران خیلی زیادی نیز دارند.

 

 

Seaventures Dive Rig، صباح؛ مالزی

 

 

seaventures

 

 

تا به حال به این فکر کرده‌اید که بر روی یک دکل نفتی تعطیلات خود را سپری کنید؟ خب با توجه به تغییراتی که در این دکل نفتی قدیمی در مالزی پدید آمده و آن را به یک هتل مدرن و زیبا با ۲۷ اتاق در دل دریا بدل کرده است، می‌توانید این کار را در تور مالزی انجام دهید. جدا از امکانات بسیار خوب و منظره‌ی زیبا و آرامشی که این هتل برایتان فراهم می‌کند، شما می‌توانید برنامه‌های متنوعی از شنا تا غواصی را در این هتل به انجام برسانید.

 

 

جذاب‌ترین مقاصد گردشی مالزی را ببینید

 

 

Conrad Maldives Rangali Island، مالدیو

 

 

Conrad Maldives Rangali Island

 

 

مالدیو را همه به اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکسش می‌شناسند، اما این هتل کاملا متفاوت بوده و در واقع یک جزیره است! یک جزیره‌ی کامل که اقامتگاه‌های آن بر روی یک بخش آبی با مرجان‌های زیبا ساخته شده و یک رستوران دارد که کاملا در زیر آب قرار داشته و شما هنگام غذا خوردن می‌توانید ماهی‌ها و جانواران آبی را ببینید که در بالای سرتان در حال حرکت هستند. مکانی بسیار گران‌قیمت و در عین حال کاملا متفاوت در مالدیو که خاطره‌ای بی‌همتا را برایتان رقم می‌زند.

 

 

The Imperial Boathouse Hotel، سامویی؛ تایلند

 

 

The Imperial Boathouse Hotel

 

 

تایلند هر ساله به گردشگرانی که با تور تایلند به آن مراجعه می‌کند می‌افزاید و همین حالا هم در صدر لیست بسیاری مسافران قرار دارد. حتما باید انتظار چند هتل متفاوت را در این شهر داشت که این هتل دقیقا همان چیزی است که باید در لیست ما قرار می‌گرفت.این هتل از قایق‌هایی ساخته شده که زمانی برای جابه‌جایی غذا و لوازم کشاورزی در رودخانه استفاده می‌شده و حالا به اتاق‌های لوکسی بدل شده که از بهترین امکانات ممکن بهره می‌برد. حتی استخر روباز بسیار زیبایی که برای این مکان در نظر گرفته شده هم به شکل یکی از همین قایق‌هاست که در فضای سبز حیات هتل، مکانی جذاب را پدید آورده است.

 

 

بهترین مقاصد گردشگری تایلند برای سفری آرامش‌بخش

 

 

Wanderlust، سنگاپور

 

 

Wanderlust، سنگاپور

 

 

اگر چه که همه می‌دانیم سنگاپور یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست، اما Wanderlust کار را از یک مرزهایی جلوتر برده و با معماری مدرن و هنرنمایی بی‌مثال، اتاق‌های منحصر به فردی پدید آورده که هر کدامشان شبیه به رویاهای کودکانه می‌مانند. هر کدام از اتاق‌ها حال و هوا و معماری متفاوتی دارند و تجربه کاملا متغیری را برایتان به همراه خواهند داشت.  

 

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در سنگاپور انجام دهید

 

 

4 Rivers Floating Lodge، کوه کانگ؛ کامبوج

 

 

4 Rivers Floating Lodge، کوه کانگ، کامبوج

 

 

این هتل یکی از زیباترین اقامتگاه‌هایی است که ما در لیستمان قرار داده‌ایم. ۱۲ ویلا به شکل چادرهای مدرن که از امکانات فوق‌العاده لوکس برخوردارند و تماما در آب‌های رودخانه شناور هستند. همه‌ی ویلاها در آن نقطه‌ی دور افتاده دارای اینترنت رایگان هستند و ایوان هر کدامشان می‌تواند یک اسکله‌ی شخصی برای شنا در رودخانه باشد.

 

 

Benesse House، جزیره نائوشیما؛ ژاپن

 

 

benesse

 

 

اگر اهل هنر باشید و بخواهید از شهرهای شلوغ ژاپن فاصله بگیرید و در جایی دنج اقامت کنید، هیچ هتلی به اندازه Benesse House برای شما مناسب نخواهد بود. این بنا به وسیله یک میلیاردر که علاقه به مجموعه‌داری آثار هنری دارد ساخته شده و او دوست دارد آن را تلفیقی از هتل، موزه و گالری هنری بداند. البته گفته او کاملا درست است، چون جدا از اینکه شما در بنایی مدرن و نامتعارف و در جزیره‌ی آرام و زیبا سکونت می‌کنید، در راهروهای این هتل می‌توانید آثار بسیار برجسته‌ای از هنرمندان درجه یک دنیا را نیز مشاهده کنید. هنرمندانی همچون آنتونی گورملی، جونز و حتی مونه!

 

 

Kumbuk Hotel، بوتالا؛ سریلانکا

 

 

Kumbuk Hotel

 

 

"اقامتگاهی متفاوت" کاملا برازنده جایی مثل Kumbuk Hotel است. هتلی که در زمین‌هایی نزدیک به رودخانه اویان بنا شده و تماما از ویلاهایی به سبک قدیمی با حصیر و چوب ساخته شده است. البته این ویلاها در داخل مدرن هستند و از امکانات کاملی بهره می‌برند. کل مجموعه که در یکی از زیباترین نقاط سریلانکا قرار دارد، منطقه‌ای مملو از درختان مختلف و تنوع زیستی حیرت انگیز که خود بخشی از جذابیت این هتل محسوب می‌شود.

 

 

Taj Lake Palace، اودایپور؛ هند

 

 

Taj Lake Palace، اودایپور؛ هند

 

 

یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید برای اقامت در هند انتخاب کنید، Taj Lake Palace است. جایی در میانه آب‌های اودایپور که تنها با قایق به آن دسترسی خواهید داشت، اما از همان بدو ورود به قدری شما را غرق در زیبایی‌اش می‌کند، که بعید است بخواهید به همان زودی‌ها از آن خارج شوید. اقامتگاهی کم‌نظیر با ظاهری سفیدرنگ که در جای‌جایش از مرمر و سنگ‌های گران‌بها برای تزیین استفاده شده تا چشم‌گیرترین ظاهر ممکن را در کنار امکاناتی فوق‌العاده داشته باشد.

 

 

مناظری از زیباترین ساختمان‌های پر شکوه هند

مطالب مرتبط