لوکس‌ترین هتل‌های قاره آسیا در کدام کشورهاست؟

قاره آسیا به واسطه مناطق سرسبز زیاد، داشتن آب و هوای متنوع و سواحل دل‌انگیز از جاذبه‌های گردشگری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل هتل‌های فوق‌العاده زیبا و لوکسی به خود دیده است. ما بهترین‌های آنها را می‌توان در یک فهرستی از سراسر قاره به شما معرفی کرد که بدانید بهترین هتل‌ها از بالی تا دبی و سئول تا سنترزبورگ کجاست؟

 

دبی؛ برج العرب

 

 

دبی؛ برج العرب

 


وقتی در تور دبی از لاکچری‌ترین هتل‌های جهان صحبت می‌کنیم برج العرب قطعا یکی از مقاصد آن است. در نزدیکی ساحل دبی جزیره‌ای واقع شده که بازدیدکنندگان می‌توانند اوقات خوشی را برای وعده‌های غذا و یا صرف یک فنجان چای در عصر در یکی از هفت رستوران آن تجربه کنند.هر ۶۰ طبقه این هتل از سوییت‌های دوبلکس تشکیل شده و ارتفاع آن حتی از برج ایفل هم بیشتر است. امکانات فوق‌العاده همچون باند فرود هلیکوپتر و زمین تنیس از آن هتلی فوق‌العاده ساخته است و با وجود قیمت بالای آن بیشتر مردم خوشحالند که حداقل برای یکبار در زندگی خود تجبره اقامت در چنین جایی را داشته‌اند.

 

 

غذای بهترین سرآشپز‌های دنیا در کدام رستوران‌های دبی سرو می‌شود؟

 


تایلند؛ Dhara Dhevi Chiang Mai

 

 

تایلند؛ Dhara Dhevi Chiang Mai

 


این هتل شبیه به مجموعه معبد برمه‌ای ساخته شده، مهمانان خود در تور تایلند را با اسب و کالکسه تا داخل هدایت می‌کند. طراحی منحصر به فرد، داشتن یک استخر بزرگ و از آن یک هتل لوکس و رویایی ساخته است. همچنین سوییت‌ها دارای یک استخر خصوصی نیز هستند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌توان به یکی از بهترین و لاکچری‌ترین اسخترهای آن با ظاهری معبدگونه و رستورانی با غذاهای فرانسوی و غذاهای سلطنتی تایلند اشاره کرد. همچنین مهمانان به کتابخانه‌ای با ۵هزار کتاب و DVD برای اوقات استراحت خود دسترسی دارند. این هتل در واقع یکی از عاشقانه‌ترین، لوکس‌ترین و البته گران‌ترین‌های تایلند است.

 

 

دیدنی‌هایی که در اولین سفر به بانکوک باید تماشا کنید

 


پوکت؛ هتل‌های ساحلی و ویلاهای آندارا

 

 

پوکت؛ هتل‌های ساحلی و ویلاهای آندارا

 

 

بی‌دلیل نیست که تور تایلند در فهرست ۱۰ مقصد ایده‌آل برای تعطیلات در فصل بهار است، ویلاهای آندارا یکی از گران‌ترین گزینه‌های حال حاضر پوکت است که با وجود تمام هزینه‌های بالای آن اگر کمی بیشتر خرج کنید می‌توانید از سرآشپز غذای اختصاصی بخواهید تا مطابق سلیقه شما آن را تهیه کند. معمولا گردشگران مرفه لوکس‌ترین ویلاها با استخرهای خصوصی مجلل با منظره دریای آندامان هنگام شنا را برای اقامت انتخاب می‌کنند. دیگر ویژگی‌های فوق العاده آن می‌توان به آبگرم، استخر سرپوشیده، و رستوران Silk در مناطق عمومی آن اشاره کرد.

 


 سنگاپور؛ The Ritz-Carlton

 

 

سنگاپور؛ The Ritz-Carlton

 


همه‌ی ۶۰۸ اتاق این هتل از لوکس‌ترین‌های سنگاپور است. ویژگی‌های منحصر به فرد آن شامل لابی بزرگ با سقف شیشه‌ای، اتاق‌های بزرگ با منظره باور نکردنی از آب و همچنین مجموعه‌های هنری با کارهای اندی وارهول و دیل چیهولی اشاره کرد. اتاق‌های آن با رنگ‌های روشن و خنثی آراسته شده و دارای امکاناتی مثل تلوزیون، آی‌پد و قسمت‌های جداگانه حمام بخار و دوش است. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای عموم مهمانان شامل مرکز خرید ۲۴ ساعته، استخر، باشگاه ورزشی، آب گرم و رستوران است.

 


هنگ‌کنگ؛ هتل چهار فصل

 

 

هنگ‌کنگ؛ هتل چهار فصل

 


هتل لوکس چهار فصل هنگ کنگ در یک مکان ایده‌آل کنار ویکتوریا هاربر واقع شده و به مرکز خرید IFC نزدیک است. چندین استخر، یک آبگرم، تعدادی رستوران عالی و یک مرکز تناسب اندام، از ویژگی‌های جذب‌کننده زوجین است. مهمانان ویژه می‌توانند از وای‌فای رایگان، فضای لوکس گردهمایی و مرکز تجاری ۲۴ ساعته استفاده کنند. در طراحی هر ۳۹۹ اتاق آن از تلفیق فرهنگ غربی و چینی بهره برده شده و دارای فضایی بزرگ و زیبا هستند. امکانات اتاق‌ها شامل تلوزیون‌های صفحه تخت، مینی بار، میوه‌های رایگان و منظره زیبای بیرونی است.

 


 سن‌پترزبورگ؛ هتل موزه The State Hermitage

 

 

سن‌پترزبورگ؛ هتل موزه The State Hermitage

 


این هتل لوکس در مرکز خیابان پترزبورگ واقع شده، زمان محل اقامت زمستانی خانواده سلطنتی بوده که امروزه به موزه خانگی هرمیتاژ بدل شده است. ساختمان تاریخی این هتل از دهه ۱۸۳۰ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۳ به عنوان هتل رسمی موزه ارمیتاژ بازسازی شد. ۱۲۶ اتاق و سوئیت آن به سبک سلطنتی و هنری بازسازی شده. همچنین دو رستوران نیز در هتل وجود دارد که اولی الهام گرفته از کاخ زمستانی بوده و دومی بر غذاهای ایتالیایی تمرکز دارد. دیگر امکانات این هتل عبارتند از آبگرم، باشگاه ورزشی، استخر، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان.

 


دبی؛ Raffles

 

 

دبی؛ Raffles

 


اگر با تور دبی به این هتل رفتید، به خاطر داشته باشید ۲۵۲ اتاق مجلل Raffles Dubai در طراحی هرمی شکل و مدرن و استفاده فراوان از شیشه و باغچه گنجانده شده است. فضای داخلی اتاق‌های آن بزرگ، با طراحی ظریف و استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی، تم آسیایی و خاوره میانه‌ای دارد. اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌ها با پارچه‌های لوکس و با لوازم تزئینی دست ساز آراسته شده و دارای تکنولوژی مدرن، حمام‌های مجلل، تراس‌های خصوصی و پیش‌خدمت شخصی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز هستند. امکانات دیگر هتل عبارتند از: هفت رستوران و بار، یک استخر باشکوه و باغ است. البته اینجا کمی از ساحل و اکثر مراکز خرید و تفریحی دبی دور است.

 

راهنمای گردشگری در دبی برای عاشقان مد

 


سئول؛ Conrad

 

 

سئول؛ Conrad

 


هتل کنراد با نمایی رو به رودخانه هان، یک آسمان‌خراش ۳۸ طبقه لوکس واقع در وال استریت کره جنوبی است که به یک مرکز خرید به مرکز مالی بین‌المللی متصل می‌شود. این هتل ۴۳۴ اتاقه، دارای تلوزیون‌های صفحه تخت یا تکنولوژی اپل و منظره‌ای رو به شهر یا رودخانه دارد. امکانات این هتل عبارتند از ۴ رستوران شیک بین‌المللی برای رزرو، یک آبگرم با استخر سرپوشیده و یک باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته زمین گلف مجازی است.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای هندی که فقط باید در خیابان خورد


هند؛ Taj Lake Palace

 

 

هند؛ Taj Lake Palace

 


این هتل نمونه بارز فرهنگ هندی است که با فضایی فوق‌العاده زیبا و لاکچری چیزی شبیه به فیلم‌های هندی را در تور هند جلو چشم‌های شما به تصویر می‌کشد. این هتل مانند کشتی سفید زیبا در آب‌های دریاچه Pichola، با منظره ۳۶۰ درجه از اطراف اویدایپور شناور است. مدیریت آن به عهده گروه تاج بوده و سرویس‌دهی آن‌ها مثال زدنی است. این عمارت در سال ۱۷۴۳ به عنوان محل استراحت تابستانی و تفریحی برای حکومت سلطنتی ساخته شده بود که از سال ۱۹۶۰ تغییر کاربری داده و به عنوان هتل از آن استفاده می‌شود. همه چیز در این هتل ۶۶ اتاقه فوق‌العاده و مجلل است.

مطالب مرتبط