ترسناک‌ترین پل‌های دنیا به گزارش ردبول

پل‌ها همیشه گذرگاهی خطرناک برای عبور از دو طرف رود و رسیدن به خشکی جدا از هم بوده‌اند. در طول تاریخ با نبود مهندسی‌های دقیق این پل‌ها یا به سرعت از بین می‌رفتند یا به مرور زمان فرسوده می‌شدند. در هر حال پل‌های معلق زیادی در دنیا وجود دارند که هنوز از آن‌ها استفاده می‌شوند در حالی که کاملا شجاعت شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند. بیایید نگاهی به این پل‌های دلهره‌آور بیاندازیم.

 

 

هند، پل معلق اقامتگاه خانه درختی

 

 

هند، پل معلق اقامتگاه خانه درختی

 

 

احتمالا این پل یکی ساده‌ترین گزینه‌ها در فهرست باشد. از آن‌جایی که پل تنها بخش جذاب و ماجراجویانه‌ای از یک هتل محسوب می‌شود، امن‌ترین نمونه ما در اینجا هم هست. شما باید تنها طناب را نگه دارید و روی پل حرکت کنید. طول پل خیلی زیاد نیست اما می‌توانید با اطمینان خاطر از بین درختان سرسبز و انبوه عبور کنید و از زیبایی‌های طبیعی در تور هند لذت ببرید.

 

 

پاکستان، پل معلق حسینی

 

 

پاکستان، پل معلق حسینی

 

 

در واقع اگر بخواهیم درباره این پل صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم پل معلق حسینی نه تنها خیلی امن نیست بلکه در زمره خطرناک‌ترین پل‌های دنیا هم قرار دارد که البته دلیلش خیلی نامشخص هم نیست. هر گامی که بر می‌دارید تنها می‌توانید خدا را صدا بزنید. در واقع هر کسی که این پل را مهندسی کرده حتما باید دانشگاه فنی ثبت نام کند. اما ما توصیه می‌کنیم اگر بودجه کافی دارید و یا وقت کافی ندارید حتما بلیط هواپیما تهیه کنید. البته تمام پل‌های کشور به این سبک نیستند.

 

 

جذاب‌ترین و عجیب‌ترین خانه‌ها به شکل غار

 

 

اندونزی، پل تخته‌ای ایندو

 

 

indonesia

 

 

شاید باورش هم سخت باشد اما این پل معلق ایستاده که امتدادی از یک سطح صاف طناب پیچ شده نه برای تفریح و مسابقات استقامت بلکه برای عبور مردم عادیست، محلی که کودکان برای رفتن به مدرسه از آن استفاده می‌کنند. در واقع ایندو بین ورزشکاران و مربیان بسیار محبوب است. با این همه مردم و گردشگران در تور بالی ماجراجو هم گاهی تمام جراتشان را به کار می‌برند تا توانایی بدنی‌شان برای عبور از این پل را بسنجند.

 

 

برزیل، پل معرف جنگل بارانی

 

 

brazil

 

 

در سراسر جنگل‌های Pirenopolis پل معلق وجود دارد که باعث بالا رفتن آدرنالین در خون و لرزش پاهایتان می‌شود اما نگران نباشید هیچ مشکلی وجود ندارد. استفاده از پل معلق میان جنگل شما را از شنا در وسط رودخانه نجات می‌دهد. بدون نگاه کردن به پایین از پل عبور کنید و به خاطر داشته باشید عبور از پل صد برابر بهتر از شنا در رودخانه‌ای ناشناخته است.

 

 

بهترین نقاط در اروپا برای اسکی با بودجه محدود

 

 

هند- کشمیر- هیمالیا، سلفی خطرناک

 

 

هند، کشمیر، هیمالیا، سلفی خطرناک

 

 

البته ما وقتی چنین عکسی را در سرچ‌ها پیدا کردیم کمی متعجب شدیم چطور می‌توان بر سر چنین پلی دست به عکاسی زد و اصلا توقف کرد. شما حتما باید فردی شجاع و با تعادل بالا باشید تا بتوانید در چنین پس زمینه‌ای ثبات خود را حفظ کنید.

 

 

اتریش- آلپ، بالای کوه‌های مرتفع

 

 

austria

 

 

صرفا اینگونه نیست که هر پل معلق خطرناکی را به کشورهای کم توسعه نسبت بدهیم. حتی در اتریش و بر فراز ارتفاع بسیار زیادی که انسان می‌تواند در آن نفس بکشد و هواپیماها از آن عبور می‌کنند پلی معلق، ساخته شده از کابل‌های محکم و کف چوبی وجود دارد. هر غفلتی برای شما می‌تواند پایان‌بخشی غم‌انگیز باشد.

 

 

بهترین نقاط گردشگری دنیا برای سفر در آخرین ماه پاییز

 

 

چین، رودخانه خروشان مکونگ

 

 

چین، رودخانه خروشان مکونگ

 

 

این رودخانه بزرگ و وسیع از بین ۶ کشور جنوب شرقی آسیا چین، برمه، لائوس، تایلند، کامبوج و ویتنام عبور می‌کند و به عنوان خط مرزی طبیعی در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی این رودخانه به آرامی پیش می‌رود و بر سر هر بریدگی به علت حجم بالای آب خروش زیادی پدید می‌آورد. پلی که بر فراز این رودخانه از قسمت چین عبور می‌کند را به زور می‌توان پل نامید. در کل چیزی که به آن می‌توان پل گفت، دو بند موازی هم است که از این دست رودخانه به آن دست رفته است. واقعا می‌خواهید از این پل در تور چین عبور کنید؟ پس باید با مهارت بالا در حفظ تعادل همچون بندبازی حرفه‌ای از بالای پل عبور کنید.

 

 

 

۶ تم‌پارک عجیب در چین که گردشگران عاشق آنها هستند

 

 

نپال، اورست

 

 

نپال، اورست

 

 

این پل معمولا بخشی دائمی از اورست است که از طرف شرپاها (مردم ساکن اورست) برای کمک به کوهنوردان گرفتار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع صعود به اورست آن هم در چنین شراطی جوی و در حالی که کوله باری سنگین بر دوش کوهنوردان است کاری بس دشوار است. حالا عبور از پلی معلق را هم به آن اضافه کنید. آیا فکر می‌کنید شما هم می‌توانید به خوبی از آن عبور کنید؟ البته پرواضح است که کلا پل اورست از دسترس افراد عادی و غیرکوهنورد به دور است.

مطالب مرتبط