۷ نقطه‌ی عالی در دنیا برای علاقه‌مندان به ماهیگیری

ماهیگیری از آن دست فعالیت‌هایی به شمار می‌آید که علاقه‌مندان بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. مهم نیست ماهیگیر حرفه‌ای باشید یا اینکه در مجموع برای تفریح بخواهید به سراغ این کار بروید، مهم این است که صبور باشید و بهترین نقطه را برای این کار انتخاب کنید. در دنیا مرسوم است، آن‌ها که علاقه فراوان به ماهیگیری دارند، به گوشه گوشه‌ی دنیا سفر می‌کنند تا بهترین تجربه ممکن در این زمینه را کسب کنند، اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید کدام نقاط در دنیا، برای ماهیگیری بهترین هستند، بهتر است مقاله ما را دنبال کنید.

 

 

کونمارا، ایرلند

 

 

connemara

 

 

این شهر زیبا مملو از دره‌ها و کوهستان‌های زیبا و سرسبز است که در آن‌ها می‌توانید برکه‌های فوق‌العاده‌ای پیدا کنید. ایرلند به طور کلی بهشتی برای ماهیگیران به حساب می‌آید، اما از میان همه‌ی نقاط مختلف این کشور بخواهیم یکی را جدا کنیم، بدون شک آن شهر کونمارا خواهد بود. گردشگران در این منطقه هم می‌توانند در برکه‌های به ماهیگیری مشغول شوند و هم اینکه در رودخانه ماهیگیری کنند.

 

 

بلندی‌های اسکاتلند

 

 

بلندی‌های اسکاتلند

 

 

هتل‌های بوکس بسیار زیادی در این منطقه سرسبز درست شده تا آن‌ها که می‌خواهند به ورزش‌های آبی و ماهیگیری مشغول شوند در این هتل‌های اقامت داشته باشند. ماه‌های مختلف برکه‌های این منطقه شاهد ماهی‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سالمون‌های معروف بهاری آن اشاره کرد. البته جایگاه‌های متنوعی برای ماهیگیری در این منطقه وجود دارد که عموما توسط راهنماها و کسانی که باید مجوز ماهیگیری دهند به خوبی برایتان شرح داده خواهد شد.

 

 

زیباترین سواحل دنیا برای انتخاب مقصد بعدی سفر

 

 

ایلینویز، آمریکا

 

 

ایلینویز، آمریکا

 

 

اگر چه رفتن به آب‌های آزاد و ماهیگیری در فصول بهار و تابستان لذتی مضاعف دارد، اما ماهیگیری در برکه‌های یخ زده نیز چیزی نیست که به همین سادگی بتوان از خیر تجربه نکردنش گذشت.برکه میشیگان در این ایالت، یکی از بهترین نقاط برای ماهیگیری در برکه‌ای یخ زده است و البته چندین و چند نقطه مختلف در اطراف آن نیز وجود دارد که هر کدام آن‌ها نوعی ماهی بخصوص برای صید دارند.

 

 

رودخانه سالمون، نیویورک

 

 

رودخانه سالمون، نیویورک

 

 

اگر چه قرار بود از یک کشور تنها یک نمونه بیاوریم، اما این دو ایالت کاملا از هم متفاوتند و نمی‌توان حرفی از ماهیگیری به میان آورد و از معروف‌ترین رودخانه برای صید سالمون یعنی رودخانه لامون چیزی نگفت.  البته تنها این رودخانه نیست که در جنگل‌های منطقه مکانی عالی برای ماهیگیری به حساب می‌آید، بلکه می‌توان در برکه اریه، برکه اونتاریو و چند نقطه دیگر نیز به ماهیگیری مشغول شد. مسیرهای رانندگی عالی نیز شما را به قلب این نقطه‌ی زیبا در آمریکا می‌برند و نیازی نیست مسیری را برای رسیدن به این رودخانه پیاده طی کنید.

 

 

روشی عجیب برای آغاز زندگی، ازدواج در زیر آب

 

 

کائو تونگ، کرابی، تایلند

 

 

کائو تونگ، کرابی، تایلند

 

 

اگر با تور تایلند به کرابی سفر کرده باشید، می‌دانید که دیدن از جزیره‌های اطراف این منطقه، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها و تفریحاتی است که می‌توانید انجام دهید. اما ما یک پیشنهاد تخصصی برای ماهیگیری داریم، آن هم کرایه قایق‌های مخصوص و حتی تجهیزات لازم و یک راهنما کاربلد و رفتن به کائو تونگ است. جایی که به واسطه محلی بسیار خوب برای ماهیگیری در تایلند معروف است و هستند گردشگرانی که عملا به این خاطر به آن سفر می‌کنند.کرابی دارای یک اقامتگاه بسیار معروف به نام Gillhams Fishing Resort که پاتوقی لوکس برای ماهیگیران به حساب آمده، نمایی زیبا از دریای اطراف جزیره را از پنجره‌های اتاق‌هایش به نمایش می‌گذارد.

 

 

رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری معروف در کرابی؛ تایلند

 

 

جزیره آباکویِ بزرگ، باهاما

 

 

جزیره آباکویِ بزرگ، باهاما

 

 

تقریبا تمام حرفه‌ای‌های ماهیگیری می‌دانند که برای شکار نیزه ماهی باید به جزیره‌ی آباکویِ بزرگ در باهاما رفت. به طور کلی ماهیگیری مهم‌ترین فعالیت در این جزیره به حساب می‌آید و بر همین اساس، کشتی‌ها و قایق‌های بسیاری هستند که خدمات گسترده‌ای در این زمینه برای آماتورها و حرفه‌ای‌ها آماده می‌کنند. البته ماهی‌های متنوع و بسیاری هستند که با تجهیزات مختلف و در مناطق مختلف قابل شکارند، پس اگر قرار باشد در این جزیره به ماهیگیری بپردازید، فقط سراغ نیزه ماهی نرفته‌اید.

 

 

ریوریا مایا، مکزیک

 

 

ریوریا مایا، مکزیک

 

 

عملا تورهای ماهیگیری بسیار عالی در ریوریا مایا، یکی از مهم‌ترین منابع درآمد محلی‌ها با قایق‌های لوکسشان در این منطقه است. آن‌ها با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات شما را به دریای کارائیب برده تا ماهی‌های متنوعی از جمله دورادو، نیزه ماهی، شمشیر ماهی و بسیاری انواع دیگر از ماهیان را شکار کنید. چنیدن و چند اقامتگاه مخصوص ماهیگیران نیز در این منطقه تدارک دیده شده که بخش زیادی از آن‌ها هتل‌های لوکس و بسیار عالی هستند که می‌توانند ساعت‌هایی مفرح و عالی را برایتان در مکزیک به همراه داشته باشند.

مطالب مرتبط