اینستاگرامی‌ترین نقاط اروپا برای عاشقان عکاسی

اروپا قاره‌ای زیبا با مناطق دیدنی طبیعی و شهرهای زیبای تاریخی مربوط به دوره‌های رنسانس و قرون وسطا تا دوره مدرنیته است. مناظر طبیعی و دیدنی این نقاط به شما فرصت خوبی می‌دهند تا حس و حال اینستاگرام‌تان را چند لول بالا ببرید و به گردشگری حرفه‌ای تبدیل شوید. اما برای رسیدن به این معقوله دو فاکتور اساسی وجود دارد که باید رعایت کنید. اول مکانی خیره‌کننده و بعد دوربینی مناسب. البته اگر از عکاسان حرفه‌ای نیستید ناراحت نباشید زیرا گوشی‌های هوشمند کنونی از کیفیت دوربین بالایی برخوردار هستند.

 

 

مالتا، والتا

 

 

valletta

 

 

این شهر اروپایی ساحلی و زیبا، با دیوارهای طلایی و خیابان‌‌های پر پیچ و خم و مسیرهای پله‌دار، از مقاصد محبوب این قاره است که البته در کشور ما و بین مردم کم‌تر کسی راجب آن اطلاعات دارد. هر جای این شهر تاریخی را که بنگرید می‌توانید قاب‌های زیبایی برای عکاسی پیدا کنید. این شهر سابقا به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده بود اما امسال موفق شد عنوان معتبر پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند. بنابراین دوربین خود را به گردن بیاویزید و برای زیباترین سوژه‌های عکاسی آماده باشید.

 

 

 

ایتالیا، خط ساحلی آمالفی

 

 

amalfi

 

 

خط ساحلی آمالفی میزبان چندین شهر ساحلی زیبا در امتداد دریای Tyrrhenian است که از سمت دیگر با دامنه کوه لاتاری محصور شده‌اند. این خطه ساحلی با دریای درخشان، خانه‌های رنگی صخره‌ای و زیبا و طبیعت زیبا و تلفیقی‌اش از مقاصد محبوب اینستاگرامی‌ها است.

 

 

بهترین سواحل اروپا در کدام کشورها قرار دارند؟

 

 

انگلیس، لندن

 

 

انگلیس، لندن

 

 

لندن نیز از شهرهای اروپایی بسیار زیبا با خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌ی غالبا خیس از باران، اتوبوس‌های جذاب دو طبقه، تیر برق‌های کلاسیک، نقاط تاریخی و زیبایی‌های طبیعی موقعیت‌های بی‌شماری برای عکاسی فراهم می‌آورد. پارک‌ها، موزه‌ها و طیفی از فروشگاه‌های معتبر از شما فقط انتخاب زاویه‌ای درست می‌خواهند و بعد "چیلیک" و تمام! خیابان‌های رنگی ناتینگ هیل از جمله جاهایی است که حتما باید در طول مدت اقامت خود سری به آن بزنید. ساختمان‌های قرون وسطایی و پل معروف آن عکس‌های برجسته‌ای برای‌تان می‌سازند.

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

ترکیه: استانبول

 

 

تور استانبول به عنوان سفر به مقصدی نیمه آسیایی نیمه اروپایی، از گزینه‌های جالب توجه فهرست ماست. همه چیز در این شهر تلفیقی به صورت عجیبی با هم در آمیخته به گونه‌ای که گاهی سخت می‌توان آن‌ها را از هم تفکیک داد. معماری‌های برجسته‌ای همچون مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و نظایر این‌ها و از همه مهم‌تر بخش ساحلی بسفور زیباترین عکس‌های اینستاگرامی شما را به خود اختصاص خواهند داد. اصل مهم نیست تا چه اندازه حرفه‌ای هستید و یا از چه دوربینی استفاده می‌کنید منظره خود به تنهایی همه چیز است.

 

 

راهنمای سفر بانوان تنها به استانبول؛ ترکیه

 

 

فرانسه، پاریس

 

 

فرانسه، پاریس

 

 

شاید یکی از بدیهی‌ترین، شناخته شده‌ترین و پر بازدیدترین مقاصد این فهرست تور فرانسه و دیدن پاریس باشد. ساختمان‌های زیبای قدیمی نوک تیز، خیابان‌های سنگ‌فرش شده، کافه‌های متنوع و صد البته برج ایفل که فرقی نمی‌کند در زاویه‌ای شبانه و در میان نور چراغ‌های شهر شکارش کنید یا در صبحی آفتابی، این سازه فلزی از هر طرف زیباست. اما فقط به ایفل و اطرافش بسنده نکنید، شهر بیش از این‌ها برای شما سوژه عکاسی دارد. کلیساهای تاریخی، گالری‌های هنری، نمایشگاه‌های فرهنگی، ساخت و سازهای مدرن و کافه‌های موسیقی جاز از دیگر سوژه‌های شما برای عکاسی خواهند بود.

 

 

هلند، آمستردام

 

 

هلند، آمستردام

 

 

هلند با باغ‌های گل رزش شهرتی جهانی دارد اما تمام چیزهایی که می‌توان راجب زیبایی‌های گفت معطوف به گل‌های رنگی‌اش نمی‌شود. پایتخت این کشور آمستردام، شهری زیبا با نقاط تاریخی دیدنی و زندگی مدرنتیه است. یکی از زیباترین جلوه‌های اینستاگرامی این شهر را می‌توان در مسیر کانال سنترال یافت، جایی که طیف وسیعی از ساختمان‌های قرون وسطایی، رنسانس و مدرن در امتدادش قرار گرفته‌اند. البته منظره آسیبا‌های بادی و کلیساها نیز در رده‌های بعدی قرار دارند. سوار قایق موتوری شوید و شهر را از وسط تماشا کنید.

 

 

مشهورترین عمارت‌های دولتی در دنیا

 

 

مونتنگرو، کوتور

 

 

مونتنگرو، کوتور

 

 

در حالی که نه در آسیا بلکه حتی در اروپا هم کوتور مقصدی کم‌تر شناخته شده است. اما یکی از زیباترین نقاطیست که می‌توانید به واسطه زیبایی‌های طبیعی‌اش، مثل سواحل سنگی، نقاط کوهستانی و ساختمان‌های گسترده شده بر دامنه کوهستان، عکس‌هایی کاملا پوستری بیاندازید و تمام توجهات دوستان را در صفحه اینستاگرام‌تان به خودتان جلب کنید.

 

 

ایتالیا، رم

 

 

ایتالیا، رم

 

 

از شهرهای ابدی که از گذشته تاکنون همیشه توجهات به سمتش معطوف بود رم و تور ایتالیا است. این شهر تاریخی با سازه‌های باستانی به جا مانده، میدان‌های باشکوه، مجسمه‌های سفید سنگی، خیابان‌های قدیمی، مدرن، گالری‌های هنری، خیابان‌های سنگ‌فرش براق که غروب دم به بعد جلوه‌ای دوچندان به خود می‌گیرند، نه تنها بهشت عشاق و مسافران هنردوست است بلکه عکاسان هم نگاه ویژه‌ای به آن دارند. بدون تردید معتادان اینستاگرام در این شهر می‌توانند به اندازه یک سال خود عکس برای پست کردن در گالری خود ذخیره کنند.

 

 

روسیه، مسکو

 

 

روسیه، مسکو

 

 

مسکو یکی از پر جنب و جوش‌ترین مقاصد اروپاست که تور روسیه در صدر فهرست خیلی موضوعات دیگر مثل مقاصد زمستانی، تاریخی و چند فرهنگی قرار گرفته است. این بار به واسطه معماری‌های شگفت‌انگیز و نقاط دیدنی در فهرست ما جای گرفته است. از میدان سرخ با سابقه طولانی تا کرملین بزرگ‌ترین قلعه فعال اروپا، کنال‌های آبی درخشان و کلیساهای خیره‌کننده، شما سوژه‌های بی‌شماری برای عکاسی در این شهر خواهید داشت.

 

 

بهترین راهنمای گردشگری مسکو؛ روسیه

مطالب مرتبط