مکان‌های شگفت‌انگیز اروپایی که کمتر کسی از آن‌ها خبر دارد

اروپا مقاصد مختلف معروف شگفت‌انگیزی به واسطه تاریخ و هنرش به دنیا عرضه می‌کند. اما چه چیزی بهتر از آن که این قاره را از طریق نگین‌های چشمگیر ناشناخته‌اش بشناسید؟ بنابراین به جز ونیز، پاریس و آتن می‌توانید از این نقاط شگفت‌انگیز اما پنهان هم دیدن کنید

 

 

کروواسی؛ Hvar

 

 

Hvar

 

 

هوار از جذاب‌ترین مقاصد کروتیا به راحتی ترکیبی عالی از مدرنیته، تاریخ و طبیعت را ارائه می‌دهد که کم‌تر کسی می‌تواند در مقابل جاذبه‌هایش مقاومت کند. این شهر قرون ساحلی در سال‌های قرون وسطی رشد چشمگیری کرد و تبدیل به یکی از مهم‌ترین بنادر ونیزی شد. امروزه مردم زیادی برای گذراندن تعطیلاتی آرام و همه چیز تمام به این منطقه سفر می‌کنند.

 

 

ایتالیا، بورانو

 

 

ایتالیا، بورانو

 

 

احتمالا شما هم مثل اغلب گردشگران تا اسم تور ایتالیا را می‌شنوید به یاد ونیز می‌افتید در حالی که این شهر جذاب روی آن تنها یکی از نقاط گردشی و صد البته مهم ایتالیا است. اگر از خوره‌های اینستاگرام هستید بورانو باعث ناامیدی شما خواهد بود. چرا؟ چون این شهر آبی با خانه‌های ساده رنگی پر از مکان‌های زیبای اینستاگرامی است که حس می‌کنید اگر از تمامی آن‌ها در اینستاگرام‌تان چیزی پست نکنید هرگز توانایی ترک آن را ندارید. برای سفر به این شهر پوستری به چقدر زمان نیاز دارید؟ یک هفته؟ یک ماه؟ یا بلکه بیشتر؟

 

 

شکوهمند‌ترین قلعه‌های دنیا برای بازدید

 

 

بلژیک، دینانت

 

 

بلژیک، دینانت

 

 

تنها تعداد کمی از مردم دینانت را می‌شناسند. در حالی که این شهر کوچک زیبا و شگفت‌انگیز محل تولد آدولف ساکس مخترع نابغه ساکسیفون است. به دنبال سابقه موسیقیایی این شهر، دینانت محلی عالی برای عاشقان پیاده‌روی در مناطق طبیعی زیبا است. در همین منطقه کوچک بالغ بر ۲ هزار کیلومتر مسیر پیاده‌روی نشانه‌گذاری شده وجود دارد.

 

 

اسکاتلند، جزیره کوچک اسکای

 

 

اسکاتلند، جزیره کوچک اسکای

 

 

اسکای جزیره کوچکی در بریتاناست که توسط انسان‌ها خالی از سکنه و به حال خود رها شده است. با این همه این جزیره کوچک که صخره‌ای عظیم است برای گردش و تفریح جای بسیار منحصر به فردی است. مسافران و ماجراجویان جوان به اسکای می‌روند تا از طبیعت زیبا و بکرش دیدن کنند و در اطراف صخره‌های کوچک و بزرگش به غواصی و کاوش در دنیای زیر آب آن بپردازند.

 

 

اسلونی، بوهینج

 

 

اسلونی، بوهینج

 

 

بوهیج منطقه‌ای زیبا، منحصر به فرد و جذاب است که فضایی مرموز و غیرعادی از اسلونی را به تصویر می‌کشد. بوهیج در قلب آلپ‌های جولیان مناظر نفسگیر زیبایی را به تصویر می‌کشد. کوه‌های پهن و سرسبز در کنار دریاچه زیبای بوهینج موقعیت گردش‌های متنوعی را فراهم می‌آورد که هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. کوه‌نوردان، عاشقان پیاده‌روی، علاقه‌مندان به قایق‌سواری و ماهی‌گیری، طبیعت دوستان و علاقه‌مندان به حیوانات همگی جذب این منطقه زیبای منحصر به فرد می‌شوند.

 

 

اسلونی، پیران

 

 

اسلونی، پیران

 

 

اگر از عکاسان گردشگر هستید که همیشه به دنبال یافتن مقصد بعدی برای عکاسی هستید بیش از این برای رفتن به پیران تعلل نکنید. تاریخ و فرهنگ این منطقه بسیار غنی بوده و مردم مهمان‌نواز و آرامی دارد که با شما به عنوان میهمان به مهربانی و روی خوش برخورد می‌کنند. پیران به لحاظ زیبایی بصری بسیار فتوژنیک و منحصر به فرد بوده و چشم‌ها را به کاملا به سوی خود معطوف می‌کند. با این همه مردم نقاط دیگر دنیا کم‌تر اسم این شهر زیبا را شنیده‌اند. اگر به دنبال نقطه‌ای منحصر به فرد و سفری متفاوت از مقاصد کلیشه‌ای همیشگی هستید پیران با روی گشاده از شما میزبانی خواهد کرد.

 

 

 

سوئیس، لوگانو

 

 

سوئیس، لوگانو

 

 

لوگانو بیشتر شهری افسانه‌ای است که به راحتی در کتاب‌ها یافت می‌شود تا شهری واقعی و کوچک در قاره اروپا. این شهر سرسبز و زیبا پر از پارک‌ها، گل‌ها، ساختمان‌های زیبای غیر معمول و نقاط دیدنی است. محیط آرام و زیبایی طبیعی آن باعث شده تا شما بیش از هر چیزی بتوانید در این شهر به آرامش برسید و خستگی روزها کار در زندگی ماشینی را به دست فراموشی بسپارید. به قدم‌زنی و بازدید از پارک‌ها و مناطق گل‌کاری شده بپردازید و با کرایه قایق در دریاچه غوطه‌ور شوید و معنای واقعی آرامش لمس کنید.

 

 

روسیه، کلیسای کیژ

 

 

روسیه، کلیسای کیژ

 

 

کلمه فریبنده برای این کلیسا واژه‌ای مناسب نیست اما هیچ چیز دیگری واقعا قادر به وصف زیبایی و شگفت‌انگیزی این کلیسای منحصر به فرد نیست. کیژی از بیشتر جزایر پر بازدید ر تور روسیه دور است اما به لطف کلیسای چوبی جادویی‌اش مسافران با حوصله زیادی از آن دیدن می‌کنند. اگر برای بازدید از این کلیسا رفتید بر این حرف ما صحه خواهید گذاشت که حضور در این مکان شبیه به بودن در کتاب‌های هری پاتر است. این کلیسای باشکوه با ۳۰ گنبد کوچک و بزرگش یکی از برجسته‌ترین مکان‌های چوبی دنیا محسوب می‌شود.

 

 

زیباترین شهرهای روسیه برای تماشای طبیعت باورنکردنی آن

مطالب مرتبط