بهترین نقاط در اروپا برای اسکی با بودجه محدود

بسیاری از کسانی که هر ساله برای اسکی به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند، می‌دانند که بسیاری از مقاصد مهم در این رابطه، بسیار هزینه‌بر هستند و به نوعی لوکس و گران محسوب می‌شوند. اگرچه مقاصدی که در لیست ما هم هست در بیشتر موارد آنقدرها ارزان محسوب نمی‌شود، اما هزینه‌ای که برای سفر و استفاده از امکانات این نقاط پرداخت می‌کنید، به مراتب کم‌تر از بسیاری اقامتگاه‌های اسکی در نقاط معروف است.

 

 

پامپورووو، بلغارستان

 

 

pamporovo

 

 

این سایت کوچک اسکی در کوهستان رودوپی، یک مکان زیبا با پوشش درختان کاج است که در کنار محلی مناسب و البته ارزان برای اسکی، جایی زیبا برای گردش با تور بلغارستان نیز محسوب می‌شود. جدای از این‌ها وسایل کرایه‌ای این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون دغدغه راهی پیست شوید، کلاس‌های دو ساعته کوتاه نیز برای مبتدیان برگزار می‌شود تا به راحتی بتوانید اولین بار در پیست به اسکی بپردازید.

 

 

راهنمای گردشگری رایگان در صوفیه؛ بلغارستان

 

 

لا نورما، دره مائورین، فرانسه

 

 

لا نورما، دره مائورین، فرانسه

 

 

اگر قصد دارید زمستان با تور فرانسه سفر کنید، سعی کنید سری به این پیست خانوادگی بزنید. جایی بسیار مناسب برای بردن بچه‌های کوچک تا آن‌ها نیز بتوانند از سفر زمستانه خود به اروپا کمال بهره را ببرند. له نورما در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و پوشش درختی کاج دارد و به طور کلی پیستی آماتور و کوچک محسوب می‌شود. هم از نظر رفت و آمد به این منطقه و هم از نظر هزینه‌هایی که باید در پیست انجام دهید، لا نورما جزو ارزان‌ترین پیست‌های لیست ما فارغ از هزینه‌های سفر به فرانسه محسوب می‌شود.

 

 

هاراکوف، جمهوری چک

 

 

هاراکوف، جمهوری چک

 

 

بخش جذاب رفتن به این پیست اسکی، طی مسیر با قطار است. برای رسیده به پیست هاراکوف سوار بر یک قطار از لیبرچ به این مکان رفته و در این مکان بسیار زیبا به تفریح و اسکی می‌پردازید. هتل‌های بسیار خوبی نیز در این مکان قرار دارد که برای هر شب می‌توانید تنها ۶۰ دلار پرداخت کرده و اقامتی دو نفره را تجربه کنید. پیست از هر نظر برای خانواده‌ها مناسب است، اما افراد حرفه‌ای نباید انتظار زیادی از آن داشته باشند.

 

 

گودائوری، گرجستان

 

 

گودائوری، گرجستان

 

 

گودائوری معروف‌ترین و بهترین پیست اسکی در تور گرجستان است، اما بهترین پیست اسکی از هر حیث ارزان‌تر از هر پیست دیگری در کشورهای دیگر اروپایی برای شما هزینه در بر دارد. این پیست ۱۲۰ کیلومتر از تفلیس فاصله داشته و به راحتی از پایتخت در دسترس شما خواهد بود، با این حال می‌توانید از هتل‌هایی که در این محل ساخته شده‌اند استفاده کرده و روزی را در زیبایی‌های کوهستان پربرف گرجستان سر کنید. خود پیست نیز جدا از اینکه از نظر امکانات سرآمد است، چند بخش مختلف داشته و برای افراد کاملا مبتدی تا حرفه‌ای مسیرهای مشخص دارد.

 

 

بهترین نقاط گرجستان برای چادر زدن و کمپ کردن

 

 

جوهورینا، بوسنی

 

 

جوهورینا، بوسنی

 

 

اگر المپیک سارایوو را به یاد داشته باشید، احتمالا بدانید که داریم از کدام پیست اسکی حرف می‌زنیم.  البته این محل حالا با امکانات مدرن‌تر، ایجاد هتل و اقامتگاه برای اسکی‌بازان به یکی از نقاط گردشگرپذیر بوسنی در زمستان تبدیل شده است. یکی از گزینه‌های خوبی که در پیش خواهید داشت، حق ورود ۱۰۰ دلاری برای ۵ روز حضور در پیست اسکی، غذای ارزان و استفاده از امکانات این مکان خواهد بود. در کنارش باید یک اتاق هم کرایه کنید که آن هم قیمت زیادی نخواهد داشت. مجموع این‌ها می‌تواند چند روز فوق‌العاده برای شما در کوهستان زیبای بوسنی بسازد.

 

 

 

لیوینگو، ایتالیا

 

 

لیوینگو، ایتالیا

 

 

این پیست اسکی، یکی از سخت‌ترین مسیرها در بین پیست‌ها اروپا را دارد و از شهر سه ساعت زمان لازم است تا به آن برسید. البته طی این مسافت ارزشش را دارد، نه تنها به خاطر ارزانی استفاده از خدمات و البته امکانات ارزانی که برای بردن شما به محل پیست در نظر گرفته شده، بلکه به خاطر پیست عالی، اقامت‌گاه شیک و البته پارک برفی عالی و خانوادگی که می‌توانید تا ساعت‌ها در آن با تور ایتالیا به تفریح بپردازید.

 

 

 

ووگل، اسلوونی

 

 

ووگل، اسلوونی

 

 

اگر می‌خواهید یک سفر دو نفره به مناطق برفی داشته باشید و روزهایی جذاب را در یک پیست اسکی دیدنی سپری کنید، ووگل می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این پیست اسکی در کنار یک پارک ملی بسیار دیدنی بنا شده و باعث می‌شود جدا از اسکی، اقامتی چند روزه در هتل‌های این محل نیز انتخابی عالی به نظر بیاید. جدا از هتل، چند رستوران، کافه و حتی سوپرمارکت نیز در اطراف پیست اسکی واقع شده است و برای گردش در پارک ملی نیز تورهای گروهی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط