زیباترین منظره‌ها و افق‌های شهری در دنیا کجاست؟

چه چیزی بهتر از افقی زیبا در شهر می‌تواند پس‌زمینه‌ای سحرانگیز ایجاد کرده و نمایی چشمگیر به شهر بدهد؟ در سراسر دنیا شهرهای نوظهوری وجود دارند که همه چیز را در اطرافشان تغییر می‌دهند، کوه‌ها، رودخانه‌ها، ساختمان‌ها، خانه‌ها و آثار تاریخی در کنار یکدیگر کمک می‌کند تا چشم‌انداز شهری نمایی متفاوت به خودش بگیرد. آیا به حال به این فکر کرده بودید که زیباترین افق‌های شهری را در کدام مناطق دنیا می‌توانید پیدا کنید؟

 

 

تایپه

 

 

taipei

 

 

یکی از زیباترین خط افق‌های شهری مربوط به ساختمان ۱۰۱ است که نه تنها به عنوان بلندترین برج دنیا شهرت دارد بلکه خط افق شهر را هم به شدت زیبا و چشمگیر کرده است. به طوری که موضوع بسیاری از عکس‌های پوستری تایوان به این برج هنگام طلوع و یا غروب آفتاب اختصاص یافته است.

 

 

دبی

 

 

دبی

 

 

البته دبی نیازی به ارائه یا معرفی ندارد این شهر یکی از زیباترین مکان‌های خاورمیانه و جهان است که آسمان‌خراش‌هایش در پس‌زمینه صحرایی، درخششی بی‌نظیر دارند. اگر برای بازدید و یا خرید با تور دبی در یکی از ساختمان‌های تجاری و یا اقامتگاهی بودید می‌توانید ادعای ما را تصدیق کنید. مخصوصا اگر صبح زود پنجره اتاق‌تان را به روی افق بگشایید و انوار طلایی خورشید را از پس صحرا تماشا کنید.

 

 

بهترین کارهای رایگانی که می‌توانید در دبی انجام دهید

 

 

آفریقای جنوبی، کیپ تاون

 

 

آفریقای جنوبی، کیپ تاون

 

 

دریا، قایق‌ها، ساختمان‌ها و دیگر موارد، به ایجاد چشم‌اندازی فوق‌العاده برای شهری کمک می‌کنند. اما در کیپ تاون موارد بیشتری هم وجود دارد. با کوهنوردی در کوه‌های اطراف نه تنها افقی چشمگیری از اطراف را خواهید دید و نمایی بسیار زیبا از شهر پیش چشمانتان گسترده می‌شود بلکه تجربه‌ای فراموش نشدنی هم کسب می‌کنید.

 

 

کانادا، تورنتو

 

 

toronto

 

 

تورنتو شهری ساحلی است که آسمان‌خراش‌های بلند و چشمگیرش همیشه تصویری از دنیای وارونه در آب را ارائه می‌دهند. اما این زیبایی زمانی دو چندان می‌شود که غروب دم به بعد تمامی ساختمان‌ها چراغ‌هایشان را روشن می‌کنند. انعکاس شهر اکلیلی و درخشان در آب به حدی زیباست که یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی تورنتو قایق سواری و صرف شام در آب‌های حاشیه شهر شناخته می‌شود. اگر گذرتان به تورنتو افتاد هرگز تماشای شهر از روی آب را از دست ندهید.

 

 

فرانسه، فلورانس

 

 

florence

 

 

این شهر که به عنوان زادگاه رنسانس شناخته می‌شود، یکی از زیباترین مقاصد کل اروپاست که تجارت منحصر به فرد فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد. جاذبه‌های این شهر به حدی زیاد است که شما می‌توانید از غذاهای اصیل بخورید و بیاشامید و به موسیقی‌های سنتی و ریشه‌دار گوش فرا دهید، نقاط دیدنی را ببینید و هنر موجود در فضا را لمس کنید. چنین روحیه‌ای در افق شهر هم وجود دارد، از آنجا که می‌توانید خط افق زیبای آن را ببینید حتما بر ادعای ما صحه خواهید گذاشت.

 

 

چین، شانگهای

 

 

چین، شانگهای

 

 

این شهر که در حاشیه رودخانه یانگ تسه واقع شده، پرجمعیت‌ترین شهر جهان و یکی از بزرگ‌ترین مراکز مالی و تجاری دنیا با ساختمان‌های بلند بی‌پایان است. خط افق این شهر با سازه‌های عجیب و غریب، مانند برج الماس مروارید شرقی و دومین ساختمان بلند جهان، برج شانگهای تزئین شده است. خط افق شانگهای یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین مناظر شهری ساخت بشر است که می‌توانید در تور چین شاهدش باشید.

 

 

۹ جاذبه‌ی دیدنی شانگهای که باید آنها را تماشا کنید

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

استانبول یکی از شهرهای تاریخی مهم است که در طول دوران‌های مختلف به اسم قسطنطنیه و بیزانس شناخته می‌شود. نقاط گردشی تاریخی فراوان و غذاخوری‌های منحصر به فرد دامنه صخره‌ها به کل نمای شهر را تغییر داده و خط افقی کاملا دیدنی و منحصر به فرد به آن بخشیده‌اند. شما در سفر به این شهر موقعیت‌های فراوانی مثل خوردن غذاهای ترکی، قهوه‌های اصیل، تماشای جاذبه‌ها دیدنی تاریخی، خرید و تفریح را خواهید داشت. اما پیاده‌روی در نقاط طبیعی و دامنه صخره‌های اطراف برای تمامی بی‌نظیر افق شهر را هرگز نباید در تور استانبول از قلم بیاندازید.

 

 

رستوران‌هایی با فضای دوستانه برای گیاه‌خواران در استانبول؛ ترکیه

 

 

ایران، تهران

 

 

ایران، تهران

 

 

پایتخت ایران، تهران، یکی از شهرهای شگفت‌انگیز خاورمانیانه است که ویژگی‌های گردشی فراوانی برای تجربه ارائه می‌دهد. یکی از چشمگیرترین قسمت‌های شهر منظره کوه توچال در پس‌زمینه ساختمان‌های جدید و قدیمی آن است. اگر به تهران سفر می‌کنید حتما بعد از تاریکی به یکی از بام‌های آن بروید و به تماشای شهر زرین زیر پایتان بپردازید.

 

 

برزیل، ریودو ژانیرو

 

 

برزیل، ریودو ژانیرو

 

 

ریودو ژانیرو به عنوان شناخته شده‌ترین شهر برزیل با جاذبه‌های طیعی فراوان، کوه‌های سرسبز و خط ساحلی یکی از بهترین و زیباترین افق‌های ممکن در دنیا را ارائه می‌دهد. از هر زاویه‌ای که به مناظر اطراف‌تان نگاه کنید آن را شگفت‌انگیز و دیدنی خواهید یافت.

 

 

روسیه، سنت پترزبورگ

 

 

روسیه، سنت پترزبورگ

 

 

شهر سنت پترزبورگ با حس و حالی عاشقانه، با داشتن جاذبه‌های فراوان به ونیز شمالی شناخته می‌شود. موزه‌های هنری، ساختمان‌های چشمگیر و منحصر به فرد، و همچنین میزبانی از بزرگ‌ترین موزه هنری در دنیا چهره شهر و البته منطقه را به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند. برخی از کلیساها و برج‌های شهر خط به خط افق شهر زیبایی دو چندانی بخشیده‌اند که چشمان هر گردشگری را در تور روسیه به خودشان خیره می‌کنند.

 

 

زیباترین شهرهای روسیه برای تماشای طبیعت باورنکردنی آن

مطالب مرتبط