بهترین پارک‌‌های بازی آسیایی برای تجربه‌ای عالی در هالووین ۲۰۱۸

خیلی‌ها به اشتباه بر این باورند که هالووین تنها در اروپا و آمریکاست که برگزار می‌شود و در دیگر نقاط دنیا نمی‌توان جشن‌های خوب یا مراکزی عالی را پیدا کرد تا بتوان این روز را همگام با تمامی مردم جهان به شکلی که صحیح است؛ خوش گذراند. در واقع شرق آسیا با توجه به داستان‌های جذاب ترسناکی که همیشه برای گفتن داشته؛ مکانی بسیار خوب برای چنین روزی است و چه جایی بهتر از پارک‌های بازی قاره کهن؛ پس اگر ۳۱ اکتبر امسال را برای سفر انتخاب کرده‌اید؛ نگاهی به لیست بندازید تا شما هم از هالوین لذت ببرید.

 

 

Ocean Park؛ هنگ کنگ

 

 

Ocean Park، هنگ کنگ

 

 

یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها برای هالوین ۲۰۱۸ در Ocean Park هنگ کنگ برگزار می‌شود. از ۵ اکتبر تا ۳۱ اکتبر ۱۳ فعالیت جدید در ۱۱ سالن برپا می‌شود که به وسیله بهترین تکنولوژی‌های دنیا به شیوه‌ای معرکه تهیه دیده شده‌اند. سالن اصلی به صورت نورپردازی سه بعدی و نورافشانی ۳۶۰ درجه یک دنیایی متفاوت با نام "جستجو کنندگان شیاطین" را برپا می‌کند تا یکی از بهترین تجربه‌های ترسناک در این پارک را برای حضار آماده کند. چندین سواری ترسناک جدید با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و بازی‌های دیگر با تم هالوین نیز برای حضار تدارک دیده شده است.

در کنار بازی‌های جدید؛ امسال Ocean Park با همکاری پارک بازی معروف Sanrio ژاپن که مختص به شخصیت هلو کیتی است؛ یک تم هالوینی جدید با نام هِلووین پارتی راه خواهد انداخت که تم مهم روز اصلی هالوین خواهد بود.

 

 

دیزنی‌لند؛ هنگ کنگ

 

 

دیزنی‌لند، هنگ کنگ

 

 

از ۱۳ اکتبر تا رو هالوین؛ دیزنی‌لند هنگ کنگ کاملا حال و هوای هالوینی خواهد گرفت و بسیاری از فعالیت‌های با تم‌های ترسناک جایگزین خواهد شد. نمایش‌های جدید موزیکال با بهره‌گیری از کارهای تیم تیم برتون و فعالیت‌های جدید همچون آزمایشگاه دکتر فرانکشتاین بخش‌هایی از این جشن بزرگ هالووینی هستند. در طول تاریخ یاد شده؛ میکی؛ مانی و دیگر اعضای دیزنی لباس‌های جدید خود را به تن می‌کنند و بسیاری از شخصیت‌های بد داستان‌های دیزنی در محوطه پارک جولان می‌دهند. سال ۲۰۱۸ سالی خواهد بود که در آمریکا یا آسیا مالیفیسنت عهده داره نیروهای بد دیزنی خواهد بود و نماد امسال هالووین در تمامی پارک‌های این شرکت.

 

 

Universal Studios؛ ژاپن و سنگاپور

 

 

Universal Studios، ژاپن و سنگاپور

 

 

پارک‌های بازی کمپانی فیلم‌سازی Universal Studios همه ساله برنامه‌های متنوعی برای ایام هالووین دارند و دو شعبه ژاپن و سنگاپور این پارک‌ها نیز به نوبه خود برنامه‌های خاص خودشا را اجرا می‌کنند. یکی از بزرگ‌تین موراد عالی در مورد برنامه‌های متنوع موجود در این پارک‌های بازی؛ جدا کردن جاذبه‌های کودکان و بزرگ‌ترها از هم است؛ به این ترتیب برای بزرگ‌ترها هیچ محدودتی نبوده و تا جای ممکن با استفاده از المان‌های فیلم‌های این شرکت سعی می‌شود ترس را در وجود شرکت‌کننده ایجاد کنند.

برنامه‌های Universal Studios از ۴ اکتبر آغاز شده و شامل بازی‌های فیزیکی و مجازی زیادی می‌شود که از شماره ۱ تا ۵ رده‌بندی شده‌اند تا میزان ترسناک بودن آن‌ها قبل از شرکت در هر کدام برای شرکت‌کننده مشخص باشد.

 

 

Sanrio؛ ژاپن

 

 

sanrio

 

 

Sanrio هر سال شخصیت هلو کیتی را به پارک‌های مختلفی می‌فرستد تا در برنامه‌های ترسناک شرکت کند؛ اما از ۱۴ اکتبر تا روز هالوین خود این پارک نیز حالت تاریک و ترسناک می‌گیرد با این تفاوت که بخش اعظمی از برنامه‌های ترسناک موجود مناسب برای کودکان است و سعی شده این پارک حال و هوای سن پایین خود را حفظ کند. یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های هر ساله Sanrio قایق سواری در آب‌های تاریک است؛ جایی که هیچ راه فراری نیست.

 

 

LEGOLAND؛ مالزی

 

 

LEGOLAND؛ مالزی

 

 

یکی دیگر از پارک‌های بازی که برنامه هالوینش برای کوچک‌ترها مناسب است و به طور کلی به صورت خانوادگی می‌توان این شب ترسناک را در آن گذراند؛ LEGOLAND در تور مالزی است. البته این برنامه در تمامی پارک‌های LEGOLAND در دنیا برگزار می‌شود اما نسخه مالزی آن در دنیا هم معروف است.

از جمله برنامه‌های جذاب این پارک؛ اضافه شدن شخصیت‌هایی همچون فرانکشتاین؛ جادوگر شهر از؛ مومیایی و دراکولا به محیط پارک است و دکه‌های فروش کدوهای لگویی که کودکان با آن‌ها وارد پارک شده و به سراغ بازی‌های مخصوص هالوین می‌شوند. لباس‌های مبدل هالوینی هم در خود پارک فروخته می‌شوند تا دیگر نیازی نباشد بچه‌ها را پیش از بردن به پارک ملبس به لباس‌های ترسناک کنید.

 

 

در سفر با کودکان به این پارک‌های مالزی بروید

 

 

Siam Park City؛ تایلند

 

 

Siam Park City؛ تایلند

 

 

تنها پارک لیست ما که مناسب برای تنها روز هالوین است و از قبل  از آن برنامه‌ای ویژه ندارد. اما در روز ۳۱ اکتبر تمام مجموعه Siam Park City از پارک بازی تا پارک آبی مملو از المان‌های مختلف هالوینی می‌شود و برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده که همه می‌توانند با تور تایلند در آن‌ها شرکت کنند. جو شاد و خانوادگی Siam Park City در این روز خاص باعث می‌شود از کوچک تا بزرگ از بودن در آن لذت ببرند.

از جمله ویژگی برنامه بسیار بزرگ Siam Park City؛ برگزاری آن تا قبل از نیمه شب است و شما به راحتی می‌توانید بعد از برنامه‌های مفرح آن به دیگر جشن‌های بانکوک که کم نیستند مراجعه کنید.

 

 

بهترین سواحل گردشگری در نزدیکی بانکوک؛ تایلند

مطالب مرتبط