بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های حلال برای مسلمانان

به عنوان گردشگری مسلمان، پیدا کردن هتلی که در آن بتوان غذاهای حلال پیدا کرد و قوانین شرعی رعایت شود نسبت به جایی که می‌خواهید به آن سفر کنید، سخت و یا آسان باشد. کشورهای زیادی هستند که گزینه‌های متنوع و متفاوتی ارائه می‌دهند. در حالی که در نقاط دیگر هتل‌ها با ارائه چند ویژگی، پذیرای مهمانان مسلمان می‌شوند. ما در این مقاله هتل‌های کاملا حلال و هتل‌های مناسب برای مسلمانان را معرفی کنیم تا برای سفر بعدی بهتر تصمیم بگیرید.

 

 

انگلستان- لندن؛ هتل ۴ ستاره Bermondsey Square

 

 

bermondsey

 

 

پیدا کردن هتلی راحت برای اقامت و خوردن غذاهای حلال می‌تواند واقعا دشوار باشد. اما هتل میدان برمندسی که در مرکز لندن واقع شده گوهری نایاب در این شهر است. این هتل که بین مجموع هتل‌های شهر به خاطر خدمات دوستانه‌اش به مسلمانان شهرت فراوانی دارد در سال ۲۰۱۴ توسط یک تاجر مسلمان خریداری شد. او تصمیم گرفت قوانین هتل را بر اساس موازین شرعی تنظیم کند تا مهمانان مسلمان در آن احساس آسودگی فراوان کنند. این بدان معناست که می‌توانید از طیف وسیعی از غذاهای حلال و نوشیدنی‌های غیر الکلی لذت ببرید.

 

 

مراکش هتل ۵ ستاره Mogador Palace Agdal

 

 

Mogador Palace Agdal

 

 

در مراکش هتل‌های حلال زیادی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها اقامت کرد منتها هیچ کدام آن‌ها ۵ ستاره نیستند. با این همه هتل کاخ مگادور در مراکش از معدود هتل‌های ۵ ستاره این کشور است که خدمات دوستانه‌ای به مسلمانان ارائه می‌دهد تا آن‌ها اقامتی راحت داشته باشند. این هتل به گردشگران مسلمانی که تمایل دارند از تعطیلاتی شرعی لذت ببرند همان امکاناتی را ارائه می‌دهد که هر گردشگری به دنبال آن‌هاست. بنابراین اگر گذرتان به این هتل افتاد می‌توانید از استخرهای فضای باز و فضای بسته و استخر کودکان استفاده کنید.

 

 

ترکیه- آنتالیا؛ اقامتگاه و اسپای ۵ ستاره ساحل سلگه

 

 

ترکیه، آنتالیا، اقامتگاه و اسپای ۵ ستاره ساحل سلگه

 

 

اقامتگاه ساحلی و اسپای ساحل سلگه یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در تور آنتالیا است که امکانات رفاهی برای مسلمانان ارائه می‌دهد و از سراسر دنیا انواع مسافران را با مذاهب مختلف به خود جذب می‌کند. از همین رو بسیاری از ویژگی‌هایی که در این هتل ارائه می‌شوند آن را در رده هتل‌های مسلمان دوست ترکیه قرار می‌دهد. مثلا شما می‌توانید در این هتل از سالن خصوصی و استخرهای جداگانه مردانه و زنانه استفاده کنید. همچنین یک معیار و مقدار متوسطی برای شنا در نظر گرفته شده که همه باید از آن پیروی کنند. به علاوه تمامی غذاهای رستوران صد در صد حلال هستند.

 

 

بهترین خوراکی‌های آنتالیا که باید امتحان کنید

 

 

روسیه- مسکو؛ هتل ۴ ستاره Aerostar

 

 

روسیه، مسکو، هتل ۴ ستاره Aerostar

 

 

در هر تور روسیه اسم از هتل‌های مسکو آمده باشد، به ندرت می‌توان اقامتگاه‌های مسلمان دوست پیدا کرد که ویژگی‌هایی مناسب این قشر از گردشگران را ارائه کند. اما این شهر تاریخی فوق‌العاده زیبا آنقدر اقامتگاه‌های متنوع و زیبایی دارد که هر سبک گردشگری را راضی نگه می‌دارد. بهترین هتل مسلمان دوست مسکو را شاید بتوانیم Aerostar بدانیم که تسهیلاتی برای عبادت مسلمانان ارائه می‌دهد. به علاوه شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه حلالی که در منو گنجانده شده هم سفارش دهید و با آسودگی غذا بخورید.

 

 

زیباترین شهرهای روسیه برای تماشای طبیعت باورنکردنی آن

 

 

فرانسه- پاریس؛ هتل ۵ ستاره Fouquet’s Barriere

 

 

Fouquet’s Barriere

 

 

پاریس معمولا در زمره زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد دنیا قرار دارد که تمامی گروه‌های گردشی اعم از خانوادگی، دوستانه، و زوج‌های جوان برای سفر به آن برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند زیبایی سحرانگیزش را از نزدیک ببینند. پاریس دارای طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های لاکچری و مقرون به صرفه است که از اقشار مختلف مسافران میزبانی می‌کنند. یکی از بهترین هتل‌های این شهر که برای همه گردشگران از جمله مسلمانان اقامتگاهی راحت و شیک محسوب می‌شود Fouquet's Barriere است. در اتاق‌های مهمانان مسلمان قرآن می‌گذارند و غذاهای حلال نیز ارائه می‌دهند. پرسنل این هتل تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا مهمانان مسلمان از اقامت خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

ایتالیا- رم؛ هتل ۴ ستاره سنت رگیس رما

 

 

ایتالیا، رم، هتل ۴ ستاره سنت رگیس رما

 

 

رم یکی از شهرهای بزرگ و زیبای دنیاست که عاشقان ادبیات، هنر، معماری، موسیقی و داستان‌های عاشقانه را به سمت خود می‌کشاند. این شهر تاریخی بسیار زیبا برای تمامی مسافران پیشنهادات رفاهی متنوعی دارد. حتی مسافران مسلمان هم می‌توانند از چندین گزینه هتل مسلمان دوست هر کدام را که برایشان مناسب‌تر است انتخاب کنند. در بین چندین گزینه موجود در رم، هتل سنت رگیس رما بهترین هتل برای مسلمانان محسوب می‌شود. سنت رگیس رماویژگی‌های رفاهی متعددی مثل نسخه‌های قرآن و غذاهای حلال و همچنین فضاهای راحت بدون الکل را در اختیار میهمانان مسلمانش قرار می‌دهد.

 

 

آلمان- مونیخ؛ هتل ۵ ستاره کاخ مونیخ

 

 

 کاخ مونیخ

 

 

این بوتیک هتل فوق‌العاده که در دست در قلب مونیخ واقع شده است به دور از شلوغی خیابان‌های مرکز شهر آسایش و رفاه را به مهمانانش عرضه می‌دارد. شما در این هتل آنچنان راحت خواهید بود که تمامی نگرانی‌هایتان را فراموش خواهید کرد. جدا از بحث آسایش و راحتی این هتل امکانات و مزایای زیادی مخصوصا برای زنان مسلمان ارائه می‌دهد تا آن‌ها هم از سفر خود لذت ببرند. انواع و اقسام نوشیدنی‌های غیر الکلی و غذاهای حلال و اسپای مخصوص زنان با ماساژورهای زن، گوشه‌ای از امکانات این هتل در جهت رفاه مسلمانان است.

مطالب مرتبط