بهترین کشورهایی که می‌توانید برای سفرهای پاییزی به آن‌ها بروید

پاییز یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر است. بچه‌ها به مدرسه بر می‌گردند، مسافرت‌ها تقلیل می‌یابد و در چنین شرایطی هزینه‌های مربوط به اقامت و پرواز تخفیف می‌خورند. آب و هوای پاییز معمولا خنک و دلچسب بوده و فرصت اکتشافات زیادی را بدون پاک کردن عرق فراهم می‌کند. حتی بسیاری از کشورها برگریزان چشمگیری را تجربه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. اگر نمی‌دانید کجا سفر کنید شاید این کشورها توجه شما را به خودش جلب کند.

 

 

یونان

 

 

یونان

 

 

پاییز در یونان فوق‌العاده زیباست، آب و هوا بسیار دلپذیر می‌شود و سواحل حس و حال خوبی به خود می‌گیرند. رنگ برگ درختان عوض می‌شود و برگریزان زیبایی به وجود می‌آید. یکی از مناظر زیبایی که باید به تماشا بنشینید رقص برگان خشک در هوا است. صخره‌های بلند چشمگیر، روستاهای کالامباکا و کاستراکی و همینطور میزبانی از کلیساهای زیبای ارتودوکسی مربوط به قرن ۱۴ انتظار شما را در این نقطه از زمین می‌کشند. اگر پاییز را در این کشور بودید می‌توانید در برداشت انگور و زیتون شرکت کنید و یا در سواحل وقت بگذرانید و از قدم زدن و تماشای غروب رمانتیک پاییزی لذت ببرید.

 

 

ایرلند

 

 

ایرلند

 

 

پاییز از هر جهت در ایرلند زیباست و هوا به هیچ وجه قابل پیش بینی و تضمین نیست. ماه‌های شهریور و اکتبر در حالی که هوا خنک شده تنها چند روز می‌توان آسمان صاف و آبی را دید. با یک رانندگی جاده‌ای کوتاه از جنوب دوبلین به سمت کوه‌های ویکلو بروید و از منظره فوق‌العاده زیبای درختان زرد دیدن کنید. کمی در دامنه‌های بالا بروید و از زیبایی خیره کننده مناظر پایین دست دیدن کنید. کیلومترها محوطه پیاده‌روی به شما فرصت تماشای آبشارها مختلف و گوزن‌هایی را می‌دهد که تعدادشان از آدم‌ها هم بیشتر است. کانمارا یکی دیگر از مناطق برجسته ایرلند است که می‌توانید ترکیبی چشمگیر از رنگ‌های پاییزی را شاهد باشید. اگر آب و هوا کم کم ناپایدار شد به یکی از کافه‌ها بروید و از گرما و آتش لذت ببرید.

 

 

ایتالیا

 

 

ایتالیا

 

 

یکی از مقاصد ایده‌آل در پاییز بی برو برگرد ایتالیاست. در حالی که اطراف دریاچه‌ها و دریا در ایتالیا شلوغ نیست شما می‌توانید از شاخ و برگ‌های پاییزی درختان لذت ببرید. اگر هم خواستید به سمت ساحل بروید، دریای مدیترانه از اوایل تا اواسط مهر گرم است. در چنین زمانی شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید و در جشنواره برداشت انگور شرکت کنید. تپه‌ها و اطراف شهرها معمولا از تاکستان‌ها پر شده و درختان یکسر طلایی و نارنجی به این کشور افسانه‌ای رنگ و بویی سحرانگیز می‌بخشند. شما در چنین موقعیت جغرافیایی طبیعی و شهری فرصت‌های زیادی برای کاوش و گردش و عکاسی دارید.

 

 

بهترین مقاصد خانوادگی گردشگری در سال ۲۰۱۸

 

استرالیا

 

 

استرالیا

 

 

در حالی که نیم کره شمالی پاییز را تجربه می‌کند، نیم کره جنوبی بهار را سپری می‌کند. این زمان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای سفر به استرالیا است. آبان ماه باران خیز در استالیا، باعث جاری شدن آبشارهای زیبایی مثل آبشارهای والمن،  در پارک ملی Girringun به عنوان بلندترین آبشار استرالیا می‌شود. آب و هوای شمال و شمال غربی کشور در این ایام گرمسیری و ملایم بوده و موقعیت مناسبی برای گردش در مناطق ساحلی و تماشای مرجان‌های متنوع، ۱۶۰۰ گونه ماهی گرمسیری ، لاک پشت‌های‌دریایی، دلفین‌ها، سفره ماهی‌ها، کوسه‌ها و کوه‌های غول پیکر را فراهم می‌آورد. استرالیا به دیواره مرجانی عظیمش می‌نازد و ادعا می‌کنید با ۳۰۰۰ صخره و تقریبا ۱۰۰۰ جزیره، بزرگ‌ترین منطقه صخره‌ای دنیا را میزبانی می‌کند. علاقه‌مندان به غواصی به بخش از استرالیا می‌روند تا در این نواحی به غواصی و دیدن دنیای زیر آب بپردازند.

 

 

چین

 

 

چین

 

 

پاییز در شمال چین از اواخر مهر تا اواسط آبان آغاز می‌شود در حالی که جنوب آن زودتر وارد این فصل می‌شود. پاییز دلایل زیادی در اختیار شما می‌گذارد تا مجاب شوید با تور چین سفر کنید. آب و هوای کشور بسیار لطیف و عالی بوده و جشنواره‌های پاییزی برگزار می‌شوند. به علاوه شما می‌توانید با بازدید از دیوار چین درختان رنگی و طلایی گشفت‌انگیزی را از نزدیک تماشا کنید و عکس بگیرید. به علاوه پکن میزبان برخی از بهترین آثار تاریخی و دیدنی است که می‌توانید در هوایی عالی و خنک و بدون عرق ریزی بین آن‌ها بچرخید و از آن‌ها بازدید کنید. مخصوصا گشت و گذار در پارک‌ها که رنگ‌شان عوض شده و چهره‌ای کاملا طلایی به خود گرفته‌اند می‌تواند شما را آرام و تنش‌های زندگی عادی را از تن‌تان بزداید.

 

 

زیباترین پارک‌های ملی چین که باید ببینید

 

 

اسکاتلند

 

 

 اسکاتلند

 

 

اسکاتلند یکی از کشورهایی است که در تمام طول سال طبیعتی چشمگیر از خودش نشان می‌دهد اما پاییز یک چیز دیگریست. به خصوص در ارتفاعات و در Perthshire به زیبایی شهرت فراوانی دارد. پاییز همه جای اسکاتلند را به مس و طلا تبدیل می‌کند و تمام دریاچه‌ها و رودخانه‌ها انعکاسی از درختان طلایی را از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید بین مناطق مختلف آن کاوش کنید و عکس‌های فوق‌العاده زیبا و کارت پستالی بیاندازید. در سراشیبی تپه کنوک قدم بزنید و از مناظر دیدنی اطراف و قله‌های کوهستانی لذت ببرید.

مطالب مرتبط