بهترین دسرهای دنیا را در کدام شهرها بخوریم؟

آیا از عاشقان بستنی، انواع شکلات و کیک‌ها هستید؟ بعضی شهرهای دنیا هستند که برای شما شیرینی دوستان خوردنی‌های رنگی خوشمزه و جذابی فراهم می‌آورد. شما در این شهرهای شاد و رنگی می‌توانید بهترین بستنی‌ها و جلاتوها، چیزکیک‌ها و ماکارون‌های رنگی خوشمزه را بخرید و در طعم باورنکردنی‌شان غرق شوید. این دسرها آنقدر چشمگیر هستند که قطعا شما را از خوردن هر وعده غذایی منصرف می‌کنند. بهترین دسرهای دنیا را کجا بخورید؟ فهرست زیر را بررسی کنید.

 

 

فرانسه، پاریس

 

 

فرانسه، پاریس

 

 

پاریس پایتخت دسرهای دنیاست. شما در این شهر گردشی می‌توانید طیف گسترده‌ای از بهترین دسرهای دنیا را پیدا کنید. برخی از برجسته‌ترین خوراکی‌های این شهر شامل ماکارون‌های رنگی، شرینی‌های خامه‌ای، انواع کارامل‌ها، شیرینی خامه‌ای همراه با بستنی، تارت‌های میوه‌ای است. در سطح شهر دسر فروشی‌های فراوانی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در بین ده‌ها دسر فروشی‌ای که در پاریس وجود دارد برخی از آن‌ها بسیار مشهور و محبوب هستند. شما می‌توانید در جایی چون Jacques Genin بهترین دسرها را سفارش دهید.

 

 

آمریکا، نیویورک

 

 

آمریکا، نیویورک

 

 

نیویورک با گزینه‌های فراوان غذایی یکی از رنگی‌ترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود. این شهر در دسرهای متنوعش هم واقعا خوب عمل می‌کند. از تارت‌های میوه‌ای تازه در Gotham Bar and Grill گرفته تا کوکی‌های گرم در شیرینی فروشی Levain انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها چندتایی را امتحان کنید. یکی از محبوب‌ترین دسرهای شهر که حتما باید از آن یکی دو قطعه بخورید آلاسکای پخته است. این دسر در واقع از ترکیب کیک میوه‌ای خوشمزه با خامه پخته درست شده است.

 

 

بهترین نقاط گردشی دنیا که باید تا قبل از ۴۰ سالگی به آن‌ها سفر کنید

 

 

اتریش، وین

 

 

vienna

 

 

وین برای قرن‌های که به عنوان یکی از نقاط برجسته دنیا در کیک‌های کوچکی که کنار فنجان‌های چای و قهوه سرو می‌شوند، شناخته شده است. یکی از کافه‌های بسیار برجسته شهر که باید به آن بروید و از دسرهایش امتحان کنید کافه سنترال است. شما در این کافه می‌توانید بهترین اشترودل‌های سیب را بخورید و یا در Sacher torte از کیک‌های شکلاتی بی‌نظیر اتریشی نوش جان کنید. در کل شهر کاوش کنید و از کیک‌های خوشمزه و پودینگ‌های وسوسه‌انگیز امتحان کنید.

 

 

بلژیک، بروکسل

 

 

بلژیک، بروکسل

 

 

این کشور به شکلات‌های باکیفیت و فوق‌العاده و وافل‌های بلژیکی شهرت دارد. اگر می‌خواهید وافل‌های بلژیکی را امتحان کنید حتما به Maison Dandoy بروید. آیا به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید؟ به Aux Marveilleux de Fred بروید تا از کیک‌های کوچک و فوق‌العاده آن به اسم Marveilleux که از خامه، کیک میوه‌ای، و تراشه‌های شکلات درست شده سفارش دهید. اگر از عاشقان کاپ کیک هستید لیلی کاپ را از دست ندهید. این کاپ کیک لیمویی با تکه‌های تمشک تهیه می‌شود.

 

 

سوییس، زوریخ

 

 

سوییس، زوریخ

 

 

خوره‌های شکلات حتما از این که زوریخ به عنوان قصدی ناب برای شکلات در فهرست ما قرار گرفته شگفت زده نخواهند شد. برند Lindt & Sprüngli یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های شکلات‌های جعبه‌ای در دنیاست. شما می‌توانید در هر گوشه شهر که می‌روید از شکلات‌های کوچک انگشتی خریداری کنید. مثلا کافه Sprungli به خاطر ماکارون‌های شگفت انگیزش از معروف‌ترین نام‌های حال حاضر در شهر است. شما می‌توانید از شیرینی‌های خوشمزه همراه با چای یا قهوه در کافه Peclard لذت ببرید و یا در کافه Odeon جایی که یک بار آلبرت انیشتن در آن کیک خورد، غذا بخورید.

 

 

ایتالیا، رم

 

 

ایتالیا، رم

 

 

آیا هیچ سفری به رم بدون خوردن جلاتو کامل است؟ این دسر یخی رنگارنگ را شما در هر جای شهر که باشید می‌توانید پیدا کنید. Giolitti یکی از بهترین مغازه‌های دنیاست که بیش از ۱ قرن است این دسر فوق‌العاده را تهیه و ارائه می‌کند. به علاوه حتما باید از ریکوتا که شیرینی ایتالیایی پوشیده از شکر، میوه و شکلات است امتحان کنید. به غیر از این‌ها انواع کیک‌های خامه‌ای و شکلاتی در طول گشت و گذار در شهر دل شما را می‌برند تا مجبور شوید بیخیال رژیم شوید و دل‌تان را به دریا بزنید.

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

توکیو به جز رستوران‌های مشهور سوشی، شهری بی‌نظیر در سرو انواع دسرها در دنیا است. یکی از اولین چیزهایی که در شهر کشف می‌کنید Kit Kats است. اما این به اندازه شیرینی ژاپنی موچی مشهور نیست. موچی توپ‌های کوچک بستنی است که درون خمیر قرار گرفته است. شما در کافه Pablo می‌توانید بهترین چیزکیک‌های ژاپنی شهر را سفارش دهید. با این همه انواع کافه‌های تم‌دار در سراسر شهر وجود دارند که بهترین دسرهایشان را با شکل و ظاهر انواع انیمه‌ها و برندها ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در این نقاط هم کیک‌ها و بستنی‌های دلچسبی را امتحان کنید.

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

در تور استانبول می‌بینید که این شهر دارای مجموعه بی‌نهایتی از دسرهای کلاسیک ترکی است که هر گردشگری در این شهر درصدد امتحان آن‌ها برمی‌آید. پلیت پاستانسی یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین نقاط شهر است که از سال ۱۹۵۷ انواع شیرینی‌های لایه‌ای کرمی مثل میکادو و خامه‌ای و یا باقلوا را تهیه می‌کند. برای خوردن شیرینی‌های خامه‌ای شکلاتی به دیوان پاستانسی بروید و یا در گُرمه Muhallebi (پودینگ شیر) را امتحان کنید.

 

 

بهترین نقاط ترکیه برای تجربه بهترین سفر‌ها

مطالب مرتبط