بهترین مقصد‌های گردشگری دنیا برای تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد تفریحی مخصوصا در تابستان‌ها، شهرهای ساحلی با امکانات تفریحی و شنا هستند. گذراندن اوقاتی فرح‌بخش که با ویژگی‌های منحصر به فرد آبی لحظاتی به یادماندنی را رقم می‌زنند. جدا از آنکه شهرهای ساحلی عموما دارای امکاناتی هر چند کم هستند اما گردشگرانی زیادی به دنبال امکانات آبی بیشتر و جذاب‌تر هستند که تجربه‌ای فراتر از آن چه که پیشتر به چشم دیده‌اند را به دست بیاورند. در این بخش ما به معرفی شهرهای مناسب برای ورزش‌های آبی در سال ۲۰۱۸ خواهیم پرداخت.

 

پوکت و کوه سامویی

 

 

کوه سامویی

 

 

یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌ها در این منطقه سواری بر جت اسکی است که نیاز به کلاس خاصی هم ندارند. همچنین موج سواری بر روی تخته‌های بزرگ و رنگی بر روی امواج خروشان یکی از تجارب هیجان‌انگیز تور تایلند است. و بی شک می‌توان گفت هیچ تجربه جذابی به اندازه موج سواری فوق‌العاده نیست. هچنین در منطقه کوه سامویی گردشگران جسور به کایت سواری هم می‌پردازند. از پوکت تا کاتا یای مناطق متعدد گردشی وجود دارند که هر کدامشان می‌توانند برای بهترین‌های دنیا به رقابت بپردازند. لازم به ذکر نیست که ورزش‌های موجود در این ابعداد بیشتر برای حرفه‌ای‌ها مورد استفاده است زیرا در حالت جز و مد ممکن است خطراتی برای افراد ناوارد ایجاد شود. بهتر است در این منطقه مراقب حشرات بومی و نیز آن‌ها باشید. بهترین زمان سفر به این مناطق از نوامبر تا مارس است.

 

 

 بهترین سواحل خانوادگی در دنیا که با فرزندانتان خوش می‌گذرد

 

گوآ

 

 

گوا

 

 

در این منطقه توریستی در تور هند فعالیت‌های شاد و پویایی انجام می‌پذیرد. از کارهای ساده مانند ماهیگیری گرفته تا جت اسکس سواری امکاناتی است که این منطقه به گردشگران پیشکش می‌کند. از فعالیت‌های محبوب این شهر می‌توان به ماهیگیری، جت اسکسی سواری، پاراسل، غواصی، وایند سرفینگ و همچنین قایقرانی اشاره کرد. گوآ پرطرفدارتین و توریستی‌ترین شهر هند بوده که همیشه گردشگران ماجراجو را به سمت خود کشیده است. بنابراین اگر می‌خواهید هیجان را تا روی پوست خود حس کنید، گوآ شهر شماست. سفر در زمستان بسیار مناسب است زیرا آب تا حدی خنک‌تر از تابستان خواهد بود، با اینهمه اگر می‌توانید با گرمای تابستان کنار بیایید موج سواری بر روی موج‌های آن را در تابستان از دست ندهید.

 

 

در این رستوران‌های برتر دهلی با غذای هندی آشتی می‌کنید!

 

آندامانس

 

 

آندامانس

 

 

فعالیت‌های پرطرفدار و محبوب این منطقه شامل شنای کم عمق و غواصی به ویژه در آب‌های زیبا و در کنار گونه‌های دریایی این بخش از هند است. اگر می‌خواهید هر کدام این فعالیت‌ها را یاد بگیرید حتما به این منطقه با تور هند نوروز 97 بروید. نقاط صخره‌ای و غواصی برای ورزش شامل بالا ریف، جزیره مار و منطقه صخره‌ای می‌شود که بازدید کنندگان زیادی را به سوی خود فرا می‌خواند. پاراسل و وایند سرفینگ پاداشی برای گردشگران این منطقه خواهد بود که می‌توانند به تجربه و ثبت لحظاتی تکرارناشدنی بپردازند. بیشتر این فعالیت‌ها نیاز به کمی مهارت دارد اما نگران نباشید، زیرا می‌توانید از طریق آموزش‌های در حد مبتدی به کایاک سواری و اسکی روی آب بپردازید. سفر به آنداماس در هر فصل سال که باشد تجربه‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

 

خوشمزه‌ترین غذاهای هندی که فقط باید در خیابان‌ بخورید

 

ریشیکش و لاهول

 

 

ریشیکش و لاهول

 

 

بر خلاف گوآ و آندامانس، این منطقه از هند دارای آب‌های خروشان‌تری بوده و میعادگاه عاشقان هیجان و خطر است. در این بخش مردم ماجراجو به قایقرانی در رودخانه وحشی که یک ورزش گروهی و بسیار هیجانی است می‌پردازند. تنها همین منطقه کوچک هند با آب‌های خروشان و کفی پذیرای این ورزش بوده و دسته کمی از مردم مبتدی به آن مبادرت می‌ورزند بنابراین ما می‌گوییم این منطقه فوق‌العاده تنها خاصه افراد حرفه‌ای و آموزش دیده است. بنابراین اگر می‌خواهید هر طور شده این تجربه را در کارنامه زندگی خود ثبت کنید حتما آن را زیر نظر یک فرد آموزش دیده انجام دهید. بهترین زمان سفر به لاهول بین ماه‌های آوریل تا سپتامبر است.

 

 

بندر لوئیس

 

 

بندر لوئیس

 

 

قایق‌سواری دریایی یکی از پر طرفدارترین فعالیت‌های لوئیس است، مخصوصا در بخش‌هایی که می‌توان گونه‌های مختلف دریایی را به راحتی تماشا کرد. شنا کردن با دلفین‌ها شاید یکی از کارهایی باشد که خیلی از گردشگران آرزوی انجام آن را دارند. بنابراین تنها کاری که باید بعد از سفر به لوئیس انجام داد، یافتن یک شرکت معتبر برای این کار است. دریاچه Mauritius با آب‌های نیلگون و براق خود مانند کریستالی درخشان و حفاظت شده است و بند لوئیس یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه بعضی از فعالیت‌ها است. برای انجام فعالیت‌های بادی از قبل هوا را بررسی کنید زیرا ضخره‌های تیز و ناهموار آن همیشه می‌توانند خطرآفرین باشند. بهترین زمان سفر به لوئیس اکتبر بوده و زمستان فصل ماهیگیری در اعماق داریای آن است.

 

 

آکواریوم غواصی آتلانتیس

 

 

آکواریوم غواصی آتلانتیس

 

 

 یکی از پرجاذبه‌ترین مکان‌های انجام ورزش‌های دریایی را دبی به خود اختصاص داده است. که می‌توانید به راحتی با تور دبی سفر کنید و از انواع امکانات فوق مدرن با تکنولوژی پیشرفته لذت ببرید. یکی از جاهایی که می‌توان در آن به غواصی و اصلا آموزش غواصی پرداخت آکواریوم آتلانتیس است. در این آکواریوم انواع ماهی‌ها و گونه‌های مختلف دریایی با تنوع ۶۵ هزارتایی زندگی می‌کنند. در حالی که شما زیر نظر اساتید غواصی به شنا می‌پردازید می‌توانید در مناطقی از آن کوسه‌ها و ماهی‌های عجیبی که هرگز به چشم ندیده‌اید را تماشا کنید. حالا حاضرید تنها با صرف دو ساعت اصول غواصی را با اخذ مدرک بیاموزید؟

 

برای تماشای این ۱۰ دیدنی دبی حتما برنامه‌ریزی کنید

مطالب مرتبط