بهترین هتل‌های ساحلی در گاگرا

گاگرا از مقاصد ساحلی و جذاب گرجستان است که در منطقه آبخازیا واقع شده است. اگرچه این شهر ساحلی و زیبا برای بسیاری از گردشگران ناشناخته است، اما برای روس‌ها و توریست‌های اروپای شرقی مقصدی محبوب محسوب می‌شود. این شهر به نسبت جاهای دیگر جو آرامی دارد و در مقایسه با باتومی هزینه سفر به آن پایین‌تر است. بنابراین گردشگرانی که می‌خواهند سفری ارزان به گرجستان داشته باشند، گاگرا مقصدی مقرون به صرفه‌تر است. ما در این مقاله بهترین هتل‌های ساحلی گاگرا را برای مسفران تور گرجستان معرفی می‌کنیم.

 

بوتیک هتل Apsuana Rose

این بوتیک هتل جذاب در فاصله چند دقیقه‌ای از ساحل گاگرا واقع شده است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان است. از داخل اتاق‌ها بسیار شیک و دوست داشتنی هستند و با رنگ‌های آبی و سنگ مرمرهای تیره زینت داده شده‌اند. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی مدرن و بسیار شیک، وان، تلوزیون صفحه تخت، و همچنین اینترنت رایگان بی‌سیم هستند. شما می‌توانید در محیطی رنگی و نشاط‌‌‌ آور اقامت داشته باشید، و در رستوران هتل از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. خوبی این هتل در این است که برای بچه‌ها یک باشگاه تفریحی ارائه داده و سفر را برای خانواده‌ها لذتبخش کرده است. به علاوه تورهای گردشی هم در دسترس است.

آدرس: Apsha Leona Street 33, 384870 Gagra, Georgia

 

 

آمران

این هتل تمیز و ساحلی تنها 350 قدم با ساحل فاصله داشته و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. آمران دارای استخر روباز و زمین بازی کودکان بوده و تعطیلاتی آرام را برای همه فراهم می‌آورد. اتاق‌ها بسیار راحت و همراه با امکانات اولیه مثل: سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با شکبه‌های ماهواره‌ای، بالکن و مینی بار است. به علاوه یخچال و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هم در دسترس قرار دارد. به علاوه تنها در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید طیفی از کافه‌ها و رستوران‌ها را پیدا کنید.

آدرس: Ulitsa Pionerskaya 5, 384870 Gagra, Georgia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های استخردار در باتومی

 

 

هتل آستان

هتل آستان از اقامتگاه‌های خوب گاگرا است که امکانات جذابی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برای افرادی که سه شب و بیشتر اتاق رزرو می‌کنند، امکان استفاده از سونا را فراهم می‌آورد. اتاق‌ها دارای دکوراسیونی امروزی اما ساده هستند. این اتاق‌ها مجهز به تلوزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و دسترسی به اینترنت هستند. به علاوه این اتاق‌‌ها نمایی به دریا و یا استخر هم ارائه می‌دهند. با اقامت در اینجا می‌توانید هم به ساحل دسترسی راحتی داشته باشید و هم در استخر شنا کنید.

آدرس: 2oy Podgorny per. 24, 384870 Gagra, Georgia

 

 

هتل Aquamarine Family Club

این هتل در گاگرا و در 500 متری ساحل آلاخادزی واقع شده است. شما با اقامت در این هتل به رستوران و کافه، پارکینگ اختصاصی رایگان و استخر دسترسی خواهید داشت. این هتل 4 ستاره خدمات رفاهی اولیه را برای شما فراهم می‌آورد و صبح را با صبحانه قاره‌ای در رستوران از شما میزبانی می‌کند. کارکنان نیز همگی خوش اخلاق و وظیفه شناس هستند و سعی می‌کنند رفاه شما را فراهم کنند. اتاق‌ها راحت و دل‌باز هستند و بالکنی با نمای جذاب استخر ارائه می‌دهند. در این اتاق‌ها ویژگی‌هایی مثل سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، میز مطالعه، مبل و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان آماده شده است.

آدرس: Ulitsa Abazgaa 58, 384870 Gagra, Georgia

 

بخوانید: معرفی هتل ۴ ستاره کیسی در تفلیس

 

 

هتل آباتا

این هتل 4 ستاره که در 500 قدمی ساحل واقع شده؛ امکانات رفاهی جذابی مثل رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام را ارائه می‌دهد. به علاوه برای خانواده‌هایی که با فرزند سفر می‌کنند و نگران رفاه و تفریح فرزندشان هستند؛ خبر خوب این که در آباتا زمین بازی کودکان نیز در دسترس است. شما می‌توانید به ساحل بروید، در اطراف پیاده‌روی کنید و یا در هتل در زمین تنیس ورزش کنید، در سالن بدن‌سازی وقت بگذرانید و یا در استخر شنا کنید. اتاق‌ها نیز از هر لحاظ راحت هستند. اتاق‌ها شیک و مدرن و امروزی هستند و با رنگ‌های روشن شیری و کرم که در طراحی آن‌ها به کار رفته حس آرامش را به شما القا می‌کنند. در این اتاق‌ها شما به سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، ملبمان، آشپزخانه با کتری برقی و حمام اختصاصی شیک دسترسی دارید.

آدرس: Владислава Ардзинба 115, 384870 Gagra, Georgia

 

 

اقامتگاه Black Sea cottages

این اقامتگاه منحصر به فرد که در ساحل گاگرا واقع شده است، دارای اینترنت رایگان، منظره خیره کننده دریا و پارکینگ اختصاصی است. هر واحد دارای بالکن، آشپزخانه کاملا مجهز به مایکروویو، یخچال و کتری، اتاق نشیمن با تخت خواب و مبل، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. به علاوه برای مهمانان محل کباب زدن هم وجود دارد.

آدرس: Abazgaa Street Коттедж, 384870 Gagra, Georgia

 

بخوانید: معرفی هتل چهار ستاره توتا در تفلیس

 

مطالب مرتبط