سفر به کوه چانگ؛ بهشتی در تایلند

کوه چانگ دومین جزیره بزرگ تایلند، و میزبان پارک دریایی معتبر و شگفت‌انگیز کوه چانگ است. این جزیره در شرقی‌ترین بخش تایلند واقع شده که به لطف سواحل زیبا، آب‌های آبی فوق‌العاده، پارک دریایی بهشتی و آفتاب سوزان میزبان بهترین ورزش‌های آبی و فضای باز شده است. به علاوه وجود طیف موجوداتی که در این منطقه زندگی می‌کنند، باعث شده تا کوه چانگ به پناهگاه دوست داران طبیعت تبدیل شود. در سفر با تور تایلند از مقاصد کلیشه‌ای فاصله بگیرید و از کوه چانگ دیدن کنید.

 

سکوی تماشا در پارک ملی Mu Koh Chang

Mu koh Chang که یکی از زیبا‌ترین پارک‌های ملی تایلند پذیرای گردشگران است. از سکوی تماشای این پارک می‌توانید مناظر فوق‌العاده‌ای از کوه چانگ و مجمع الجزایر اطراف را تماشا کنید. این ویژگی باعث شده است که این قسمت از پارک به نقطه‌ای محبوب برای تماشای غروب آفتاب تبدیل شود. بازدید از این پارک و این نقطه راحت و رایگان است. به همین دلیل برای افرادی که به دنبال فعالیت‌های مقرون به صرفه هستند بسیار مناسب است.

 

 

رستوران KA-TI Culinary

KA-TI Culinary یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در کوه چانگ است، که در بین گردشگران و افراد محلی بسیار محبوبیت دارد. غذاها بسیار عالی و خوشمزه هستند و با مواد اولیه باکیفیتی تهیه می‌شوند. اما اگر به دنبال تجربه محلی معتبرتر هستید می‌توانید در کلاس‌های آشپزی سرآشپز این رستوران شرکت کنید.

آدرس: Tambon Ko Chang, Chang Wat Trat, 23170, Thailand

 

بخوانید: تجربه کارهای هیجان‌انگیز در سفر به بانکوک

 

 

پروژه حیات وحش کوه چانگ

برای این که تجربه متفاوتی در سفرتان کسب کرده باشید و مفهومی به آن اضافه کرده باشید به پروژه حیات وحش کوه چانگ بروید و داوطلبانه کمک کنید. لیزا مک‌آلونی امریکایی‌الاصل در سال 2002 این پروژه را به منظور حمایت از حیوانات آسیب دیده و زخمی ایجاد کرد و تمام همت خود را برای بازپروری حیوانات بی‌پناه به کار گرفت. گردشگران با بازدید از این پناهگاه هم از حیوانات حمایت می‌کنند و هم به تعامل و انجام کارهای داوطلبانه می‌پردازند. برای خانواده‌هایی که با فرزندشان سفر کرده‌اند، این مرکز بازپروری تجربه‌ای عالی خواهد بود تا بچه‌ها بتوانند به دور از زندگی ماشینی با حیوانات بیشتر ارتباط برقرار کرده و راه رفتار درست با آنان را یاد بگیرند.

آدرس: 45/6 Moo 3, Klong Son, Ko Chang District, Trat 23170, Thailand

 

 

Bodiwork Spa & Tea House

ماساژ سنتی تایلندی راهی عالی برای رفع استرس شما، از نظر روحی و جسمی است. خوشبختانه Spa & Tea House Bodiwork Koh Chang طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و درمان‌های ماساژ از جمله ماساژ تایلندی، ورزش و ماساژ سوئدی را ارائه می‌دهد، که می‌توانید بر حسب نیازتان از آن‌ها بهره ببرید. به علاوه کارکنان و ماسورها کاملا حرفه‌ای هستند و در بانکوک آموزش دیده‌اند. جدای از ماساژ، جکوزی، درمان‌های صورت و اتاق بخار همگی برای تقویت آرامش شما در دسترس هستند. فضای این مرکز با باغ سبز، آب نماها، و چند حوض و استخر بسیار آرامشبخش و زیبا است. بعد از این که درمان مناسب را دریافت کردید کاملا احساس سبکی و نشاط شما را بر می‌گیرد.

آدرس: Yothathikan Trat Ban Map Khangkhao-ban Bang Bao Rd, เกาะช้าง Ko Chang District, Trat 23170, Thailand

 

بخوانید: نکاتی برای سفر خانم‌ها به تایلند

 

 

Treetop Adventure Park

پارک تفریحی تیری‌تاپ راهی عالی برای لمس نزدیک جنگل‌های بارانی کوه چانگ است. در این پارک فعالیت‌های فراوانی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. از پل‌های معلق گرفته تا دیوار طناب، طناب تارزان، سرسره‌های جنگلی و برخی دیگر از وسیله‌ها؛ در اینجا شما می‌توانید روزی ماجراجویانه و پر فعالیت را تجربه کنید و با اعضای گروه و خانواده خود لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را بگذرانید. نوجوانان و کودکان عاشق این مجموعه می‌شوند. سعی کنید از قبل برای رفتن به این پارک برنامه بریزید و سانسی را رزرو کنید؛ زیرا معمولا بلیط‌های این پارک پرطرفدار خیلی زود به فروش می‌رسند.

آدرس: Koh Chang Tai, Trat, 23170, Thailand

 

بخوانید: اشتباهات رایجی که در سفر به تایلند

 

 

آبشار Klong Plu

اگر از طرفداران بزرگ مناظر طبیعی هستید، آبشار Klong Plu یکی از زیباترین آبشارهای تایلند است و باید از آن دیدن کنید. تنها با یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای به این آبشار فوق‌العاده زیبا و پرطرفدار خواهید رسید. در اطراف آبشار بگردید، پایتان را در آن سرد و گوارای آن بزنید و همانجا پیک‌نیک کنید. اما اگر حوصله و زمان داشتید مسیر را ادامه دهید. با ادامه دادن پیاده‌روی شما شانس تماشای مناظر فوق‌العاده زیبا و حیوانات بومی و جنگلی را خواهید داشت. صبح را زود شروع کنید تا به وقت به آبشار برسید. با خیال راهت در آبشار توقف کنید  و اطراف را بگردید سپس مسیر را ادامه دهید و ماجراجویی کاملی را تجربه کنید.

آدرس: Ko Chang, Trat, 23170, Thailand

 

مطالب مرتبط