اقامت در بهترین هتل‌های کبولتی

 کبولتی از شهرهای ساحلی گرجستان است که که در استان آجارا و در غرب این کشور واقع شده است. کبولتی در گرجستان دارای محیطی زیبا، سرسبز و ساحلی است، اما با توجه به شهرت باتومی کم‌تر به آن پرداخته می‌شود. با توجه به گسترش صنعت گردشگری این شهر نیز با سرعتی رو به شناخته شدن رفته است. در حال حاضر این شهر ساحلی از مقاصد محبوب ارمنی‌ها و روس‌ها بوده و هتل‌های خوبی در آن افتتاح شده است. در تور گرجستان می‌توانید در کبولتی اقامتی جذاب را تجربه کنید.

 

هتل استونیا تو

این هتل راحت و تمیز در وبسایت معتبر بوکینگ امتیاز 9.7 را از کاربران دریافت کرده است. اتاق‌های هتل دارای کمد، تخت‌های راحت، تلوزیون صفحه تخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، و سیستم تهویه هوا هستند. به علاوه دو رستوران این هتل طیفی از انواع بهترین غذاهای گرجستانی، بومی و بین‌المللی را در دسترس شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در اینجا صبح را با صبحانه قاره‌ای و لاکارته شروع کنید و بعد از تفریحات فراوان ساحلی و آبی که در دسترس شما قرار دارد لذت ببرید. ساحل در فاصله 150 متری هتل واقع شده و به شما فرصت غواصی، دوچرخه سواری، شنا و قدم زنی ساحلی را می‌دهد. اگرچه این هتل استخر شنا و تراس هم در خود دارد پس اگر حوصله بیرون رفتن نداشتید، می‌توانید در هتل بمانید و استراحت کنید. در اینجا امکاناتی مثل آشپزخانه اشتراکی، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه و اینترنت رایگان هم در دسترس قرار دارد.

آدرس: D. Agmashenebeli 636/1, 6200 Kobuleti, Georgia

 

 

هتل کنت

کلیه واحدهای این هتل 4 ستاره دارای تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، لوازم بهداشتی رایگان و یک میز هستند. اینجا یکی از هتل‌های باکیفیت گرجستان است و در تمامی اتاق‌ها کمد تعبیه شده و هر اتاق دارای حمام اختصاصی است. در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هم هستند. در این که اتاق‌ها بسیار راحت و خوش منظره هستند، هیچ شکی نیست؛ اما نکته برجسته در اینجا ساحل اختصاصی و همچنین دو استخر شنا است. شما می‌توانید به ساحل بروید و یا در استخر روباز شنا کنید. خانواده‌های دارای فرزند می‌توانند با وجود ساحل اختصاصی تعطیلات پرآرامشی را سپری کنند. شما می‌توانید روز را با صبحانه قاره‌ای و لاکارته شروع کنید بعد از به تفریح، اسنورکلینگ و دوچرخه سواری لذت ببرند. در اینجا شما به اینترنت رایگان، شاتل فرودگاه، و پذیرش 24 ساعته دسترسی دارید.

آدرس: Agmashenebeli street 365, 6000 Kobuleti, Georgia

 

 

هتل پنتو

نکته‌‌ای در مورد این هتل وجود دارد که باید همین ابتدا بگوییم، اتاق‌ها خیلی ساده و بی‌آلایش هستند، اما حقیقت این است که با وجود تمامی امکاناتی که ارائه می‌شود و هزینه یک شب اقامت در آن، از پنتو هتلی به شدت ایده‌آل ساخته است. در اینجا شما به استخر روباز، آبشار مصنوعی، و کافه فضای باز دسترسی دارید. از طرفی با این که اتاق‌ها معمولی و به دور از تجمل هستند، اما دارای اینترنت، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های خارجی، کتری برقی و تهویه هوا هستند. به علاوه نه تنها دسترسی به اینترنت رایگان و پارکینگ وجود دارد، این هتل در پارک حفاظت شده کبولتی قرار داشته و تنها یک دقیقه با ساحل فاصله دارد. شما می‌توانید در رستوران این هتل از غذاهای بومی، اروپایی و شرقی نوش جان کنید و صبحانه را در بوفه هتل میل کنید. در صورت تمایل شاتل فرودگاه هم در دسترس قرار دارد.

آدرس: Agmashenebeli Street 386, 6200 Kobuleti, Georgia

 

 

ریوا

ریوا در کبولتی و در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل دارای استخر روباز، پارکینگ اختصاصی رایگان، کافه، باغ و امکانات مرسوم دیگری را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دکوراسیونی به شدت مینیمالیستی دارند. دیوارهای سفید، دکوراسیون چوبی روشن با طرح ساده و مینیمالیستی و نقاشی‌های دیواری ساده فضا را به شدت روشن و آرامشبخش کرده‌اند. به علاوه این اتاق‌ها دارای تهویه هوا، کمد، میز مطالعه، تلوزیون صفحه تخت، و گل و گیاهان سرسبز و شاداب هستند. روزتان را در بوفه صبحانه با گزینه‌های قاره‌ای آغاز کنید و بعد به قدم زنی ساحلی، شنا و یا استراحت کردن بپردازید.

آدرس: Agmashenebeli Street Kobuleti, Georgia 534 a, 6200 Kobuleti, Georgia

 

 

هتل Nobilis Hall

هتل Nobilis Hall در کبولتی و در فاصله 200 متری ساحل کوبولتی قرار داشته و دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر در فضای باز (فصلی) و کافه است. این هتل هم نمای بیرونی زیبایی دارد و هم از داخل شیک و کاملا مدرن است. اتاق‌ها با رنگ‌های خنثیِ سفید، طوسی و خاکی تزئین شده و بزرگ و دل‌باز هستند. پنجره‌های گسترده نور را به داخل دعوت می‌کنند و روزی دل‌انگیز را هدیه می‌دهند. مبلمان‌های رنگ روشن، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام لوکس مرمرین و دسترسی به تراس از امکانات اتاق‌ها هستند.

آدرس: 784 Aghmashenebeli str, 6200 Kobuleti, Georgia

 

مطالب مرتبط