معرفی اولین هتل زیر آب دنیا؛ شانگهای

بیشتر هتل‌های درجه یک دنیا به نمای بی‌نظیر سوییت‌های پنت هاوس خود در ساختمان‌های بلند می‌نازند. با این همه هتل چینی اینترکانتیننتال به جای ساختمان‌های بلند در معدنی 100 متری قرار گرفته که فقط 2 طبقه آن روی زمین قرار دارد و یکی از خاص‌ترین هتل‌های دنیا است. پس از 10 سال ساخت و ساز هتل 5 ستاره Shimao Wonderland Intercontinental سرانجام در سال 2018 افتتاح شد.

این هتل توسط شرکت انگلیسی Atkins که برج العرب را که یکی از خا‌ص‌ترین برج‌های دبی است طراحی و ساخته شده است. کلنگ‌های اولیه این هتل در سال 2006 زده شد و تا پایان ساخت بین 51 میلیون دلار هزینه در برداشت. گروه Shanghai Shimao بر روی این طرح سرمایه گذاری کرد و آن را توسعه داد؛ در حالی که گروه هتل‌داری اینترکانتیننتال مدیریت مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

 

هتل اینترکانتیننتال شانگهای

این هتل 5 ستاره مجلل همانقدر که از بیرون باشکوه و خیره‌کننده است در داخل هم فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی است و یکی از بزرگ‌‌ترین هتل‌های دنیا است. شیمائو واندرلند دارای 383 اتاق، اماکن عمومی زیر آب، اتاق‌های میهمان و امکانات کنفرانس را برای حداکثر 1000 نفر در دسترس قرار داده است. از مراکز تفریحی متعدد گرفته تا خدمات رفاهی همه چیز در بهترین حالت ارائه می‌شود.

 

 

اتاق‌ها

تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. به علاوه حمام‌های اختصاصی دارای دوش، لوازم بهداشتی رایگانو منظره دریاچه هستند. به علاوه برای سازماندهی لوازم در تمامی اتاق‌ها کمد تعبیه شده است. طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق‌ها فوق‌العاده شیک، مجلل و کاملا امروزی است. استفاده از رنگ طوسی و کف طرح چوب تمامی تنش‌ها را از شما دور کرده و کاملا غرق آرامش می‌کند. مخصوصا این که بخشی از دیوار اتاق‌ها آکواریومی بوده و نور آبی را به داخل می‌تاباند. شما می‌توانید با تماشای ماهی‌های گوناگون در حال شنا به خوابی شیرین و تکرارنشدنی بروید.

 

بخوانید: بهترین بوتیک هتل‌های گوانجو؛ چین

 

 

رستوران و کافه

شما می‌توانید هر روز صبح‌تان را با بوفه صبحانه هتل و گزینه‌های قاره‌ای متنوع و رنگی آغاز کرده و با انرژی روزتان را شروع کنید. شما می‌توانید با شارژ اضافه به انواع نوشیدنی‌ها و کوکی‌ها دسترسی پیدا کنید و از میوه‌های تازه و فصلی نوش جان کنید. اگر تمایل داشتین امکان سرو صبحانه در اتاق هم وجود دارد. منوی غذاها شامل گزینه‌های آسیایی گسترده، انواع استیک‌ها و غذاهای بین‌المللی، غذاهای دریایی و طیفی از نوشیدنی‌ها می‌شود؛ بنابراین هر کسی با هر سلیقه‌ای عاشق رستوران این مجموعه خواهد شد. فضای داخلی رستوران نیز مانند دیگر بخش‌ها کاملا لوکس و آکواریومی است. شما می‌توانید از معتبرترین غذاهای دنیا با طعم‌هایی عالی لذت ببرید در حالی که با نور آبی دیوارهای شیشه‌ای آکواریومی احاطه شده‌اید و ماهی‌ها در حال شنا هستند.

 

 

ویژگی‌ها و امکانات تفریحی

این هتل در فاصله 4.4 کیلومتری شانگهای واقع شده و نیازمند ماشین‌سواری تا مرکز شهر است، اما از لحاظ رفاهی آنقدر گسترده و معتبر است که عملا کسی نیاز ندارد از مجموعه خارج شود. برای بزرگسالان و کودکان استخرهای جداگانه و مناسبی در نظر گرفته شده و خانواده‌ها می‌توانند هر کدام در استخر مناسب خودشان به شنا بپردازند. برای بزرگ‌ترها امکاناتی مثل سالن بدن‌سازی، اتاق بخار، خدمات اسپا، لژ اسپا، وان آب داغ و جکوزی، سونا، و استخر آب گرم در نظر گرفته شده در حالی که بچه‌ها به مناطق بازی سرپوشیده مخصوص خودشان دسترسی دارند.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های شنزن برای اقامتی خاطره انگیز در چین

 

 

خدمات و ویژگی‌ها

چنین هتلی قطعا خدماتی همچون کفاشی، خدمات نظافت روزانه، سرویس لباس‌شویی، خشکشویی و اتوبخار را در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. بنابراین با پرداخت هزینه می‌توان لباس‌های کثیف را شست و یا برای رفتن به مهمانی و قرارهای مهم از سرویس اتوبخار استفاده کرد.

 

 

خدمات تجاری

نه تنها شما می‌توانید برای تفریحی خانوادگی، دوستانه و یا عاشقانه روی این هتل حساب کنید، بلکه اگر در سفری تجاری باشید و یا لازم باشد از راه دور بر کارها نظارت داشته باشید، امکانات مورد نیاز در دسترس قرار داده شده است. در اینجا امکان استفاده از دستگاه فتوکپی و فکس، سالن اجلاس و خدمات برگزاری سمینار و رویداد نیز وجود دارد. بنابراین حتی اگر بخواهید جلسه‌ای کاری برگزار کنید آن‌ها همه چیز را برای‌تان مهیا می‌کنند.

 

بخوانید: تفریحات متفاوت در سفر به شانگهای

 

 

امکانات فرعی دیگر

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در اینجا بدانید اینست که هیچ اتصال اینترنتی وجود ندارد. بنابراین تمام عکس‌های اینستاگرامی‌تان را نگه دارید برای زمانی که به نت دسترسی داشتید. با این همه پارکینگ، ایستگاه شارژ وسیله نقلیه برقی، پذیرش 24 ساعته و صرافی در دسترس قرار دارد. برخلاف اغلب هتل‌های مجلل که چند زبانه هستند در اینجا فقط به زبان‌های انگلیسی و چینی صحبت می‌کنند.

آدرس: China, CN Shanghai Songjiang District Chen Hua Road No. 5888 邮政编码: 201619

تلفن: 1888 7666 21 86+

 

مطالب مرتبط