بهترین رستوران‌های شهر قدیمی بانکوک

شهر قدیمی بانکوک یکی از مناطق ارزشمند برای بازدید در تور تایلند است. این محله با ساختمان‌های قدیمی و زیبا که عمرشان به بیش از 100 سال می‌رسد و همچنین خانه‌های سبک قدیمی پر شده است. در شهر قدیمی بانکوک گزینه‌های ناهارخوری زیادی وجود دارد، اما حقیقتا پیدا کردن رستورانی با امکانات عالی خیلی هم کار راحتی نیست، کما این که کافه‌های جذاب و دلخواهی در سراسر این منطقه پراکنده هستند. ما در اینجا بهترین رستوران‌های شهر قدیمی بانکوک را معرفی می‌کنیم.

 

Steve Café and Cuisine

کافه و رستوران استیو در امتداد رودخانه و به دور از خیابان‌های شلوغ، بدون دسترسی آسان و بدون علائم بزرگ واقع شده به طوری که مجبور هستید به معنای واقعی برای پیدا کردن آن دست به جستجو بزنید. البته چون کافه رستوران استیو ناشناخته نیست، می‌توانید با کمک محلی‌ها و دنبال کردن آدرس آن را پیدا کنید. در واقع شهرت استیو به حدی است که توصیه می‌کنیم قبل از رفتن حتما با آن‌ها تماس بگیرید. این کافه رستوران کنار رودخانه قرار گرفته و منظره‌ای زیبا بدون مزاحمت ساختمان‌های دیگر در دسترس شما قرار می‌دهد. منظره آب، قایق‌های شناور و همچنین غذاهای تازه و فوق‌العاده دریایی، همگی باعث شده تا این رستوران محبوب و برجسته شود.

آدرس: 68 Soi Sri Ayuthaya 21, Wachira Phayaban, Dusit, Bangkok 10300, Thailand

 

بخوانید: معرفی ۱۰ غذای اصیل تایلندی، بانکوک

 

 

Seven Spoons

در خانه‌ای دل‌فریب و دنج در خیابانی آرام که گذر بازدیدکنندگان به آن نمیافتد یکی از بهترین رستوران‌های منطقه را پیدا خواهید کرد. سون اسپونز یکی از رستوران‌های پرطرفدار  بانکوک است به طوری که مجبور شدند رستوران را گسترش دهند. حالا این غذاخوری جذاب غذاهای متنوعی از منوهای مدیترانه‌ای و گیاهی را سرو می‌کنند. افرادی که برای بار اول در این محله گردش می‌کنند، بی‌شک از خوردن غذاهای این رستوران هیجان‌زده خواهند شد. این رستوران اکنون برای ناهار ساندویچ‌های فوق‌العاده دلچسب، غذاهای خوشمزه و انواع کوکتل‌ها را سرو می‌کند. در کنار کیفیت بالا قیمت‌ها پایین و واقعا مقرون به صرفه است به طوری که وسوسه می‌شوید باز هم به آن سر بزنید.

آدرس: 22-24 Chakkrapatipong Road, Wat Sommanat, Pom Prap Sattru Phai, Bangkok 10100, Thailand

 

 

Arun Residence

بیشتر بازدیدکنندگان بانکوک در مورد معبد نمادین وات آرون که به معبد سپیده‌دم شناخته می‌شود و یکی از معروف‌ترین معبدهای بانکوک است، شنیده‌اند. بهترین زمان برای بازدید از این معبد غروب‌دم درست وقتی که خورشید در هاله‌ای صورتی فرو می‌رود است. بهترین نقطه برای تماشای ناپدید شدن خورشید پشت معبد آرون دقیقا بالکن Arun Residence، رستورانی با منظره عالی در امتداد رودخانه چائو فرایا است. این رستوران به صورت فزاینده‌ای هر روز محبوب‌تر می‌شود؛ بنابراین حتما قبل از رفتن برای رزرو میز تماس بگیرید. این رستوران محلی عالی برای قرار عاشقانه و یا دورهمی با دوستان است.

آدرس: 36 Maharat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: تایلند و شگفتی‌ها؛ اَبَر غذاها در تایلند

 

 

Sala Rattanakosin

رستوران Sala Rattanakosin که منظره‌ای بدون مانع از معبد آرون را ارائه می‌دهد، بخشی از یک هتل جذاب و دوست داشتنی است. این ناهارخوری و بوفه در طبقه دوم واقع شده؛ اما نمای خوبی از وات آرون را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه روف کافه در طبقه پنجم برای نوشیدن نوشیدنی قبل و با بعد شام همراه با عکاسی از منظره غروب خورشید عالی است. در اینجا شما می‌توانید از خوردن غذاهای تایلندی، غذاهای تلفیقی غربی تایلندی و منویی متفاوت برای ناهار و شام لذت ببرید. رسیدن به این رستوران راحت نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم سوار قایق شوید و در اسکله (Tha Tien N8) پیاده شوید.

آدرس: 39 Maharat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

 

Err Urban Rustic Thai

این رستوران محلی عالی و ایده‌آل برای خوردن غذاهای تایلندی و طیفی از کوکتل‌های خوشمزه است. این منو از بهترین غذاهای خیابانی تایلند، غذاهای مستقل محبوب و بسیاری از غذاهای شکم‌پر تشکیل شده است. به علاوه قیمت‌ها در این رستوران مقرون به صرفه هستند. گران‌ترین غذای اینجا 360 بات است. این رستوران متعلق به سرآشپزها دیلان و بو، صاحب رستوران تایلندی Bo.Lan است، منتها رستوران Err دارای محیط و سبک متفاوتی است.

آدرس: 394/35 Maharat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: غذاهای لذیذ در بازار Pratunam بانکوک

 

 

Sheepshank Public House

این رستوران در یک کوچه پنهان و باریک در کنار رودخانه واقع شده که انعکاس چراغ‌های زرد و نارنجی آن در آب منظره‌ای رویایی ایجاد می‌کند. رسیدن به این رستوران خیلی راحت نیست، اما با قایق می‌توانید به آن بروید. سوار قایق شوید و در اسکله (Phra Arthit N13) پیاده شوید. برای افرادی که طرفدار غذاهای آمریکایی هستند منوی این رستوران جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. غذاها نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه از عطر و طعم آن‌ها کاملا احساس رضایت شما را جلب خواهد کرد. سرآشپز این رستوران خود طراح داخلی هم هست، او قایق رها شده‌ای را تغییر داده و تبدیل به سالن غذاخوری کرده است.

آدرس: 49 Phra Athit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک

 

مطالب مرتبط