گردش در بانکوک با دوچرخه و توک توک

بانکوک دائما در حال تغییر است و هیچ راهی بهتر از این که شما نیز با آن هم مسیر شوید وجود ندارد. شما می‌توانید سوار توک توک شوید، پیاده‌روی کنید و یا به قایق سواری در کانال‌ها بپردازید. شما می‌توانید بی توجه به این که قرار است به کجا بروید کل شهر را بگردید و به گوشه و کنار آن سرک بکشید. بانکوک پر از معابد زیبا و بازارهای محلی است. ما در اینجا بهترین تورهای گردش در شهر را بررسی می‌کنیم.

 

گروه کوچک دوچرخه سواری بانکوک بک استریت

با پیوستن به این تور می‌توانید ترافیک کلافه کننده شهر را دور بزنید و با عبور از مسیرهای پشتی خیابان‌های اصلی، در امتداد کانال‌ها حرکت کرده و معابد و از خانه‌های سنتی شهر دیدن خواهید کرد. شما با پیوستن به این تور از جاهایی دیدن می‌کنید که کم‌تر گردشگری آن‌ها را دیده است. این تور حدودا 4 ساعت 15 دقیقه طول می‌کشد و هزینه شرکت در آن 62 دلار به ازای هر نفر است.

 

بخوانید: بازدید از جزایر برتر در اولین سفر به تایلند

 

 

بایک بانکوک، نقاط تاریخی

با پیوستن به این تور می‌توانید از همه معابد مورد نظر بازدید کنید، در جاده خائوسان پنکیک موز بخورید و حتی از بازارهای شناور بانکوک دیدن کنید. اما می‌دانید بانکوک واقعی و محلی را چگونه می‌‌توانید ببینید؟ جواب این است، با دوچرخه سواری! شما در این تور 4 ساعته غذا، به پشت رستوران‌ها و غذاهای خیابانی تایلند هدایت می‌شوید و می‌توانید غذاهایی را بخورید و امتحان کنید که هرگز در مراکز اصلی نمی‌توانید پیدا کنید. این گروه دوچرخه سواری کم جمعیت هستند و این یعنی راهنما توجه بیشتری به تک تک اعضای گروه خواهد داشت. شرکت در این گروه برای هر نفر 45 دلار است.

 

 

تور دوچرخه سواری شبانه بانکوک

این تور شبانه چهره دیگری از شهر را کاوش می‌کند، درست وقتی که هوا تاریک شده و معابد درخشش جادویی خود را آغاز می‌کنند. ترافیک‌ هم کم‌تر بوده و هوا خنک‌تر است و شما می‌توانید راحت‌تر از غذاهای خیابانی انتخاب کنید و بخورید. از وات آرون و وات فو در چهره شبانه‌شان دیدن کنید، در بازار معروف گل Pak Khlong Talat کاوش کنید و اگر دوست دارید در شب‌های دیگر از بهترین بازارهای شبانه تایلند دیدن کنید و برخی از غذاهای خیابانی را امتحان کرده و در عین حال در مورد تاریخ محل از مردم بومی بیاموزید. این تور به 10 نفر محدود است و حدود 3 ساعت و نیم طول می‌کشد. شرکت در آن برای هر نفر 45 دلار است.

 

بخوانید: بهترین زمان سفر به ۴ شهر توریستی تایلند

 

 

تور گرند پالاس

این تور فرهنگی نیمروزه به شما این امکان را می‌دهد تا از معماری گرند پلاس بانکوک و معابد شگفت‌انگیز وات فو و وات ترایمیت لذت ببرید، و از ثروت‌های سلطنتی و معنوی بانکوک پرده بردارید. شما می‌توانید به این گروه کوچک که توسط راهنمای محلی حرفه‌ای هدایت می‌شود بپیوندید و از ساعت 8 صبح همراه بقیه گروه به کاوش بپردازید. این تور بین 4 تا 5 ساعت به طول می‌انجامد و قیمت آن 100 دلار به ازای هر نفر است.

 

 

تور 4 بازار برتر چند فرهنگی با راهنمای محلی

بهترین راه یادگیری فرهنگ بومی و محلی و برخورداری از مهمان نوازی مردم شرکت در تور بازار برتر است. همراه با این تور خصوصی لذت‌بخش، شما می‌توانید از یکی از معروف‌ترین مجسمه‌های بودا در جهان دیدن کنید. می‌توانید با شرکت در این تور همه جاذبه‌های برجسته فرهنگی شهر را یک باره ببینید. از وات ترایمیت، لیتل ایندیا، لیتل چین، و سامپنگ دیدن کنید و از دیدنی‌های شهر بانکوک بدون گم شدن در جمعیت انبوه لذت ببرید. این تور 5 ساعته برای هر نفر 35 دلار است.

 

بخوانید: ۹ فعالیت هیجان‌انگیز در سفر به تایلند

 

 

Bangkok by Night: معابد، بازارها و غذا با توک توک

این تور شبانه در وبسایت معتبر تریپ‌ادویزور برنده جایزه Travellers Choice Award شد. بانکوک را در شب کاوش کنید و با توک توک در امتداد رودخانه چائو فرایا حرکت کنید و از معابد و بازارها دیدن کنید. این تور حدود 4 ساعت طول می‌کشد و به ازای هر نفر 70 دلار است. از معبد دیدنی و شگفت‌انگیز وات فو دیدن کنید از خوردن شام و دسری خوشمزه لذت ببرید. این تور فرهنگی با غذای تایلندی، مقدمه‌ای عالی از فرهنگ محلی و زندگی مردم در بانکوک ارائه می‌دهد. با این همه نباید آن را تور غذا دانست. این تور 12 نفره تجربه‌ای منحصر به فرد از گردش در بانکوک خواهد بود، که 5 ساعت به طول می‌انجامد و پیوستن به آن در ازای هر نفر 50 دلار هزینه دارد.

 

 

عصرانه بانکوک و ماجراجویی با توک توک

در این تور 4 ساعته‌ی جذاب می‌توانید آرام آرام حین گردش از غذاهای محلی بانکوک امتحان کنید و به خیابان‌های مخصوص غذا بروید و با توک توک از جاذبه‌هایی مثل قلعه فرا سومن، Ananta Samakhom Throne Hall و محله چینی‌های بانکوک دیدن کنید. این تور که فقط 4 نفر عضو می‌پذیرد و برای هر نفر 78 دلار است.

 

مطالب مرتبط