سفر به عاشقانه‌ترین نقاط تایلند

تایلند با آن همه زیبایی و نعمت‌های خدادادی که دارد، همچون تکه‌ای از بهشت در جنوب شرقی آسیا می‌درخشد. با سواحل ماسه سفید، تجارب به یاد ماندنی و مهمان‌نوازی بومی برای گذراندن یک قرار عاشقانه انتخابی عالی است. خیلی از زوج‌ها در بهترین نقاط تایلند برای مراسم عروسی برنامه‌ریزی می‌کنند و یا برای ماه عسل به آن سفر می‌کنند. در سفر با تور تایلند از سواحل خیره کننده گرفته تا کوه‌های سرسبز، جنگل‌های انبوه و شهرهای فرهنگی کارهای زیادی وجود دارد که می‌‌توانید به عنوان سفری عاشقانه انجام دهید. بیایید نگاهی به بهترین نقاط این کشور برای سفری عاشقانه بیاندازیم.

 

کوه سامویی

طبق نظرات کوه سامویی یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد تایلند است. این جزیره که در قلب خلیج تایلند واقع شده، دارای سواحل ماسه سفید پودری با خطه‌ای از درختان نخل، فضای سرسبز و تپه‌های آرام است. زوج‌های ماجراجو می‌توانند به کشف آبشارهای جزیره بروند و از صخره‌های هین یا و هین تا دیدن کنند، اینجا جذاب‌ترین محل برای سپری‌کردن ماه عسل در سامویی تایلند است. اگر به این جزیره رفتید می‌توانید بعد از یک روز طولانی و پر از ماجراجویی به اسپا بروید و از خدمات درمان و ماساژ در کنار هم لذت ببرید. بسیاری از رستوران‌های خوب ترتیب شامی عاشقانه را می‌دهند و در بهترین کافه‌های کوه سامویی نیز می‌توانید کنار غروب آفتاب از نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. وقتی صحبت از اسکان می‌شود، همه چیز را از بهترین ویلاهای خصوصی سامویی تا مهمانخانه‌های زیبا و روستایی را پیدا خواهید کرد.

 

 

پوکت

در حالی که ممکن است پوکت زیبا انتخاب اول زوج‌ها برای سفری عاشقانه نباشد، اما اقامتگاه‌های ساحلی در کالاما، کارون و کاتا که از رمانتیک‌ترین سواحل زیبای پوکت هستند، امکانات دلپذیری را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید روی ماسه‌های داغ حمام آفتاب بگیرید و در فضای داخلی جزیره کاوش کنید و هر زمان که دوست داشتید در شهر بگردید از جاذبه‌های دوره استعماری پوکت دیدن کنید. بازارهای سنتی، موزه تیریک ‌آی پوکت و تپه بودای بزرگ نیز از جاذبه‌های دیگر اینجا هستند. دیگر اشاره نکنیم که چه رستوران‌های فانتزی و جذابی در اینجا انتظار شما را می‌کشند.

 

بخوانید: تفریح در بانکوک برای عاشقان هیجان

 

 

جزایر سیمیلان

از جمعیت انبوه گردشگران دور شوید و اوقات جذابی را در جزایر سمیلان، که یکی از جزایر برتر تایلند است، دیدن کنید. این جزایر که در دریای آندامان و در ساحل استان نانگ فا قرار دارد، برخی از سواحل بکر و دست نخورده ماسه سفید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با همسرتان به پیاده‌روی بروید و از حیوانات وحشی و انواع پرندگان دیدن کنید. اگر دوست داشتید می‌توانید به غواصی در اعماق اقیانوس بروید. اگر شنا بلد نیستید نگران نباشید با ثبت نام در موسسات غواصی می‌توانید از دنیای زیر آب و مرجان‌های رنگی دیدن کنید. شایان ذکر است معروف‌ترین نقاط غواصی در تایلند بسیار زیاد هستند و حتما یکی از این مراکز را در سیمیلان پیدا کنید و از فرصتی که برایتان پیش آمده نهایت لذت را ببرید.

 

 

بانکوک

بانکوک پایتخت جادویی این کشور دارای جاذبه‌های دیدنی و متنوعی است که شما را به حیرت وا می‌دارد. در آغاز سفر در یکی از رمانتیک‌ترین هتل‌های بانکوک استراحت کنید. شما در این شهر می‌توانید به کافه‌های روی پشت‌بام بروید و حین تماشای غروب آفتاب در کنار همسرتان از خوردن دسر و یا نوشیدنی محبوب‌تان لذت ببرید. اگر می‌خواهید تجربه‌ای محلی کسب کنید سوار قایق‌های چوبی شوید و از طریق کانال‌ها شهر را کاوش کنید. اگر از علاقه‌مندان به فرهنگ هستید توصیه می‌کنیم از اجرای سیام نیرامیت دیدن کنید. به پارک لومپینی بروید و از معابد طلایی بانکوک دیدن کنید. به اسپا بروید و شامی به یادکاندنی در کنار یکدیگر بخورید.

 

 

چیانگ مای

چیانگ مای که در اصطلاح به پایتخت شمالی تایلند شناخته می‌شود، با جنگل‌های انبوه و کوه‌های باشکوه مناظر زیبایی برای تماشا دارد. اگر می‌خواهید از زیباترین مناظر شهر دیدن کنید از Doi Inthanon بالا بروید. همانند دیگر زوج‌ها می‌توانید به زیپ لاین بروید، پیاده‌روی کنید، به بازارهای معروف چیانگ‌مای بروید و یا قایق سواری کنید. شما می‌توانید به مسیرهای جنگلی بروید، آبشارها را پیدا کنید و از قبایل بومی دیدن کنید. به علاوه می‌توانید از معابد برجسته و شناخته شده مانند: وات فرا سینگ دیدن کنید. برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز بعد از غروب آفتاب به سافاری شبانه چیانگ مای بروید و از حیوانات جذاب شب شکار دیدن کنید.

 

بخوانید: آشنایی با اکوتوریسم در چیانگ مای

 

 

ادون تانی (Udon Thani)

احتمالا این مقصد اولین جایی نباشد به عنوان سفری عاشقانه به ذهن‌تان می‌رسد. این شهر که در ایالت ایسان واقع شده، حتی در فصل سرما هم شگفتی‌های جذابی دارد. به قایق سواری در دریای نیلوفر قرمز بروید، که سطح آن با گل‌های نیلوفر پوشانده شده و منظره‌ای بی‌نهایت زیبا و دیدنی دارد. این مکان برای زوج‌هایی که می‌خواهند در آرامش از زیبایی‌های کم‌تر دیده شده لذت ببرند عالی است. بد نیست بدانید که این دریاچه در ماه‌های مارس و دسامبر به زیباترین حد زیبایی خود می‌رسد. خیلی از زوج‌ها برای عکس‌های آلبوم دونفره خود به اینجا می‌آیند و در خلال سفر عکس‌هایی ژورنالی و زیبا می‌گیرند. بهترین نقاط دیدنی شهر عبارتند است از: پارک تاریخی Phu Prabhat، پارک ملی Phu Chong Na Yoi و و موزه بان چیانگ که به نمایش یافته‌های ماقبل تاریخ منطقه می‌پردازد.

 

بخوانید: ویلاهای ساحلی ارزان در پوکت

 

مطالب مرتبط