هاستل‌های کوله‌گردی در تایلند: بخش دوم

بدون شک تایلند یکی از بهترین مقاصد کوله پشتی در جهان است. با وجود تعدد جاذبه‌های گردشگری و نیز گزینه‌های متنوع اقامتی، فهمیدن اینکه از کجا شروع کنید و کدام اقامتگاه اتاق رزرو کنید، می تواند برایتان تبدیل به یک چالش در سفر با تور تایلند شود. بیایید در ادامه مقاله قبل با بهترین هاستل‌های کوله گردی در تایلند آشنا شویم، تا از این رهگذر، انتخابی مناسب برای اقامتی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 

Hangover

یک میزبان خوب و پرسنلی حرفه‌ای با رفتاری مناسب، می‌توانند یک خوابگاه را به بهشتی آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی بدل کنند و این‌ها مواردی هستند که هاستل Hangover به بهترین نحو از آنها برخوردار است. در واقع مدیر این هاستل، به لذت بردن مهمانانش بسیار اهمیت می‌دهد و آنها را برای معاشرت و دورهمی بسیار ترغیب می‌کند.

قیمت‌ها در این مکان عالی هستند و وای فای نیز رایگان است. این هاستل که در کرابی واقع شده است، تنها 10 دقیقه با اسکله کشتی و ساحل فاصله دارد و یکی از بهترین هاستل‌های کرابی است. این محدوده، یکی از زیباترین مناظر جهان را داراست.

آدرس: Aonong, Krabi, 81210, Thailand

 

 

Lazy House Shenanigans

این اقامتگاه که در Haad Rin واقع شده، یک مکان بی‌نظیر است که همه خدمات و امکانات رفاهی مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد. این جا دارای یک فروشگاه ایده‌آل، استخری عالی، امکانات باربیکیو، فضای عمومی، خوابگاه‌های رویایی و اتاق‌های خصوصی، رستوران و بار است.

آدرس: Tambon Ban Tai, Chang Wat Surat Thani, 84280, Thailand

 

 

Lub D Phuket Patong

استخر در فضای باز، رینگ بوکس تایلندی، فضاهای عمومی نظیر بار، رستوران و اتاق بازی در کنار سایر امکانات نظیر تختخواب‌های عالی و اتاق‌های راحت از مشخصه‌های بارز این هاستل هستند. این مکان که در پوکت واقع شده است، تنها 3 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد و از چشم‌اندازی بی‌نظیر به این طبیعت زیبا برخوردار است.

آدرس: 5/5 Sawatdirak Road, Kathu, Phuket , Thailand

 

 

The Bananas

اسکله اقیانوس، رستورانی با غذاهای لذیذ تایلندی، ماساژ تایلندی، کایاکینگ و تور از امکانات اصلی این هاستل در کرابی هستند. شما در این اقامتگاه از یک طرف چشم اندازی زیبا به نمایی سنتی از اسکله دارید و از سوی دیگر منظره کوه‌های سرسبز چشمانتان را نوازش می‌دهد. این فضای دنج، بهترین مکان برای اقامت زوج‌هایی است که به دنبال گریزی عاشقانه از همهمه شلوغی‌ها هستند.

آدرس: 54 Moo 2, Tamboon Khao Thong Amper Muang, Krabi, Thailand

 

 

Reset

این هاستل نیز همانطور که از نامش پیداست، امکان شارژ شدن و تنظیم مجدد انرژی شما را در سفر به کرابی فراهم می‌کند. این خوابگاه، در فاصله چند متری از ساحل زیبا و شلوغ قرار گرفته است. صبحانه رایگان، میان وعده‌های رایگان، تراس فضای باز و پرسنل دوست داشتنی، در مجموع فضایی شاد و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

آدرس: 208 Moo 3, Tambon Nongtalay, Krabi, thailand

 

 

The Yard

اگر به بانکوک سفر کردید، این اقامتگاه را از دست ندهید. با وجود شلوغی این شهر، هاستل The Yard از فضایی آرام و دنج برخوردار است. کلاس‌های یوگا، در باغ این اقامتگاه بی‌نظیر برگزار می‌شوند. دوچرخه‌های اجاره‌ای، حیاط خلوت سبز بزرگ، تخت‌خواب‌های راحت و در نهایت نزدیکی به ایستگاه قطار که گشت و گذار در شهر را آسان می‌کند، از مزایای اقامت در این مکان خاطره‌انگیز هستند.

آدرس: 51, Soi Phahonyothin 5, Phahonyothin Road, Bangkok.Thailand

 

 

Us Hostel

این هاستل که دکوراسیونی به سبک تایلندی اصیل دارد، بسیار سرگرم کننده، رنگارنگ و راحت است. این مکان، در کوه سامویی و نزدیک فرودگاه واقع شده و یکی از بهترین جاها برای دورهمی‌های دوستانه و استراحت در کنار استخر فضای باز است. بار و رستوران این هتل جز بهترین رستوران‌های سامویی است. در ضمن شما با یک پیاه‌روی کوتاه از خوابگاه، می‌توانید به دهکده ماهیگیری برسید که هر جمعه، یک بازار شبانه در آن برپا می‌شود.

آدرس: 165/192 Moo1, Koh Samui, Thailand

 

 

Goodtime Beach Backpackers

استخر در فضای باز، فعالیت‌های رایگان، ساحل گردی، مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه، اتاق‌های راحت و تختخواب‌هایی از چوب درختان طبیعی، امکاناتی هستند که اقامت در این هاستل برایتان رقم خواهد زد. این مکان، در Koh Phangan واقع شده و از پرسنلی حرفه‌ای با رفتاری بسیار دوستانه برخوردار است. 

آدرس: 101/2 Moo 1 Baan Tai, Koh Phangan, Thailand

 

 

Haus

اگر به این هاستل آمدید انتظار صبحانه رایگان، تراسی با منظره‌ای از طبیعت بی‌نظیر، دکوراسیون جالب توجه و یک پشت بام بزرگ را داشته باشید. گفتنی است که درب این خوابگاه، به یک فضای سرسبز بهشتی در چیانگ مای تایلند گشوده می‌شود.

آدرس: 2/3 Rat Chiang Saen Road, Rat Chiang Saen 1 Kho A, Chiang mai, Thailand

 

 

قایق‌های رنگارنگ دم بلند که در آب‌های شفاف و اطراف کوهستان به پیش می‌رانند، تایلند را به یک رویای بزرگ برای گردشگران بدل کرده‌اند. یافتن جاذبه‌های توریستی تایلند، دشوار نیست. شما با سفر به این خطه می‌توانید با انبوهی از معابد، آبشارها، شهرهای بزرگ، تالاب‌ها، جزایر جادویی و سواحل مناسب غواصی مواجه شوید. بعلاوه می‌توانید قیمت‌های ارزان، بهترین غذاهای جهان و مردم محلی مهربان را نیز به این ویژگی‌های بی‌نظیر اضافه کنید. اما از همه مهم‌تر، شمار بالای اقامت‌گاه‌های مناسب با هر سلیقه در تایلند است.

طبق آمار بیش از هزار هاستل در 49 شهر تایلند وجود دارد که برنامه‌ریزی سفر را برای گردشگران در هر فصلی آسان می‌کنند و سفری خاطره‌انگیز را برایشان رقم می‌زنند. شما نیز اگر با تور تایلند سفر می‌کنید و به دنبال کاهش هزینه‌هایتان هستید، اقامت در یکی از بهترین هاستل‌های کوله گردی در تایلند را امتحان کنید. 

 

مطالب مرتبط