بهترین سواحل استانبول در سال 2020، بخش دوم

اگر با تور استانبول سفر می‌کنید و به ساحل گردی علاقمندید، کافی است به یکی از بی‌شمار ساحل در این حوالی بروید، کمی ضد آفتاب بزنید و در حالی که نسیم دریا از لابلای موهایتان می‌گذرد، تنی به آب بزنید و یا از سایر فعالیت‌های تفریحی ساحلی برخوردار شوید. و حالا ما در ادامه مقاله قبلی، به معرفی برخی دیگر از بهترین سواحل استانبول در سال 2020 برای عاشقان ساحل گردی می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

 

Golden

اگر به دنبال تعطیلات کنار ساحل هستید، این ساحل دنج و خلوت با خانه‌های ییلاقی چوبی و بوتیک هتل، به شما بهشتی از آرامش و راحتی را هدیه می‌دهد.

اینجا بخش‌های خصوصی نیز برای شنا و بهره‌بردن از ساحل وجود دارد. بعلاوه می‌توانید در فعالیت‌های ورزشی مانند: غواصی و موج سواری در ترکیه شرکت کنید. همچنین یک دریاچه دلربا نیز در این حوالی وجود دارد که چشم‌اندازی عالی از درخشش نور آفتاب بر سطح آن را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در نهایت توصیه می کنیم که حتما ا‌ز غذاهای خوشمزه ترکی در رستوران و بار این ساحل لذت ببرید. برای رسیدن به این ناحیه، می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس و ایستگاه متروی Rumelifeneri مراجعه کنید.

قیمت: روزهای هفته 25 لیر ترکیه، آخر هفته‌ها 35 لیر ترکیه.

زمان بازدید: 8 صبح تا 8 عصر.

بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا فوریه و مارس تا مه.

آدرس: Rumelifeneri Mahallesi, İskele Cd. No:6, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: بهترین اقامتگاه‌های ساحلی آنتالیا

 

 

Solar

این ساحل خورشیدی در نزدیکی استانبول، همیشه با مهمانی‌ها و فعالیت‌های جانبی گردشگران را اغوا می کند. در اینجا یک مرکز آروماتراپی، کلوپ موج سواری، کلوپ سلامت، مرکز زیبایی و بهترین کنسرت‌های موسیقی در اختیار شما هستند. بعلاوه می‌توانید از بازی والیبال یا صخره‌نوردی نیز نهایت لذت را ببرید.

این مکان، یکی از بزرگ‌ترین سواحل استانبول به شمار می‌آید. برای رسیدن به این ساحل، می‌توانید از شاتل‌هایی که از جلوی بانک Ziraat یا فروشگاه مترو Haciosman حرکت می‌کنند، کمک بگیرید.

قیمت: روزهای هفته 25 لیر ترکیه، آخر هفته‌ها 40 لیر ترکیه.

زمان بازدید: 8 صبح تا 11 عصر.

بهترین زمان برای بازدید: سپتامبر تا مارس.

آدرس: Kumköy Mahallesi, Tatlısu Cd. No:4, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

 

Suma

این کلوپ ساحلی یکی از معدود سواحل استانبول در نزدیکی تکسیم است که می‌توانید در آن بمانید. زندگی شبانه در اینجا، طرفداران بسیاری دارد. شب هنگام می‌توانید به یک جلسه یوگا یا پیلاتس بپیوندید، اما هیچ چیز به اندازه رقصیدن نمی‌تواند کالری بسوزاند.

گفتنی است که هر جمعه و شنبه، دی جی‌ها برای  پخش موسیقی dope تا نیمه شب فعالیت می‌کنند. این ساحل، 45 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد و می‌توانید با ماشین و پرداخت 80 لیر خودتان را به اینجا برسانید.

قیمت: 60 لیر ترکیه در آخر هفته‌ها.

زمان بازدید: 8 بعد از ظهر به بعد.

بهترین زمان برای بازدید: مارس تا مه.

آدرس: Gümüşdere Mahallesi, Boğaziçi Kampüs Yolu 1/A, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: هتل سوماهان بر حاشیه ساحل بسفور در استانبول

 

 

Nonstop

این ساحل بی‌نظیر، مناسب کسانی است که به ورزش‌های تفریحی و مهمانی علاقمندند. این ساحل شنی، پوشیده از صندلی‌های راحتی است و می‌توانید از تماشای منظره شگفت‌انگیز غروب آفتاب و دریا نهایت لذت را ببرید.

در ضمن اینجا یکی از بهترین سواحل استانبول در تابستان نیز هست که طیف گسترده‌ای از ورزش‌های تابستانی نظیر بادبادک بازی، قایقرانی و اسکی بادی در آن وجود دارد. در نهایت می‌توانید خود را با یوگا، ایروبیک و پیلاتس در مرکز بهداشت این ساحل شارژ کنید. برای رسیدن به این منطقه، بهتر است از شاتل‌هایی که در میدان تکسیم وجود دارند استفاده کنید.

قیمت: روزهای هفته 20 لیر ترکیه، آخر هفته‌ها 30 لیر ترکیه.

زمان بازدید: 9 صبح تا 12 صبح.

آدرس: Kumköy Mahallesi, Plaj Yolu Cd. No:28, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

 

Nakibey

ساحل Nakibey، در سال 1984 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از امن‌ترین سواحل اطراف استانبول محسوب می‌شود. آب اینجا، برای شنا در هر زمان بی‌خطر و کم عمق است. خانه‌های ییلاقی ساحلی، مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات شما در کنار عزیزانتان هستند. بهتر است از امکانات مناسب برنزه کردن بدن بر روی ماسه‌های گرم سواحل استفاده کنید و نیز قلعه‌های ماسه‌ای را با فرزندان خود بسازید. در ضمن کامیون‌های مواد غذایی کنار ساحل، به خاطر فروش سیب‌زمینی سرخ کرده و مینی همبرگر مشهور هستند.

برای رسیدن به این ساحل بهتر است که با فونیکولار، از تکسیم به کاباتاش بروید. در آنجا سوار کشتی شوید و به بویوک آدا بروید و سپس مجددا سوار کشتی  شوید و خود را به این ساحل برسانید.

قیمت: 35 لیر ترکیه برای بزرگسالان.

آدرس: Büyükada-maden Mahallesi, Naki Bey Çıkmazı No:17, 34970 Adalar/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: راهنمای گشت و گذار در کوش آداسی

 

 

Elio Sedef

این ساحل که در بخش آسیایی استانبول واقع شده، نام خود را بعنوان یکی از بهترین سواحل این شهر و یکی از قدیمی‌ترین ها به ثبت رسانده است. این ساحل، دارای مناظری زیبا و سرسبز است، که روحیه شما را تازه می‌کند. بعلاوه انواع متنوعی از غذاها، دی جی و موسیقی زنده، رستورانها و موارد دیگر نیز در این جا انتظار گردشگران را می‌کشند.

 این مکان، بسیار مناسب گذراندن تعطیلاتی آرام و لذت‌بخش است. برای رسیدن به این ساحل، کافی است که سوار شاتل‌هایی شوید که از Kartal یا Bostanci حرکت می‌کنند.

زمان بازدید: 24 ساعت باز است.

 بهترین زمان برای بازدید: مارس تا مه.

آدرس: 1 Nolu Sok. No:1, Adalar/Istanbul – Asia, Turkey

 

 

به پایان این سفر دل‌انگیز رسیدیم. هر چند که بهترین سواحل استانبول در سال 2020 برای عاشقان ساحل گردی، تنوعی بیشتر از آنچه در این مقاله آمده دارند. بی‌شک این شگفتی‌های طبیعی به همراه تسهیلات ایجاد شده توسط بشر، روح زیبایی‌خواهی و آرامش‌طلبی مسافران را اغنا خواهد کرد و بهترین خاطرات را برای تمام عمر رقم خواهد زد.

 

مطالب مرتبط