خطوط کشتیرانی لوکس در شهرهای ترکیه

شاید تا چند سال پیش، استانبول تنها یکی از شهرهای گردشگری ترکیه بود که بیشتر شناخته شده و در تمام فصل‌های سال از گردشگران سراسر دنیا میزبانی می‌کرد. اما این کشور، با توسعه صنعتگردشگری خود، موفق به ایجاد چندین قطب گردشگری دیگر در این کشور آسیایی – اروپایی نیز شده است. در ایران هم، تور استانبول، تور بدروم، تور کوش آداسی، تور آنتالیا و تورهای متفرقه دیگر به یکی از مقاصد گردشگری ترکیه، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری هستند.

با این حال، داستان به همین جا ختم نمی‌شود. ترکیه، چند سالی است که به یک مقصد محبوب گردشگری برای شرکت‌های ارایه دهنده خدمات و مسافرت‌های کشتی کروز هم تبدیل شده است؛ چه برای سفرهای داخلی و کوتاه دریایی و چه برای مقاصد دورتر دریایی در اروپا. این رشد تدریجی ترکیه می‌تواند فرصت‌های تازه‌ای برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی نقاط کمتر شناخته شده ترکیه و کشورهای اطراف آن برای گردشگران ایجاد کند. در ادامه این مطلب، آویسا، شما را با چند خط دریایی گردشگری که ارایه دهنده خدمات کشتیرانی کروز هستند، آشنا می‌کند.

 

سفر دریایی از دریای شمال به دریای سیاه (North Sea To Black Sea Cruise)

اگر مسافر تور استانبول هستید، می‌توانید روی این سفر دریایی حساب ویژه‌ای باز کنید. اگر قبلا تجربه شیرین کشتی‌های کروز در سفر به استانبول را داشته اید این سفر دریایی برایتان جذاب‌تر خواهشد شد، البته به وقت بیشتر، پول بیشتر و یک ویزای معتبر هم نیاز خواهید داشت! این سفر دریایی که توسط شرکت کشتیرانی Crystal Sea Cruises اداره می‌شود، به شما امکان می‌دهد برخی از مکان‌های دیدنی و جذاب از Riverbound Hinterlands در اروپای شرقی و مرکزی را ببینید و در جاذبه‌های دریای سیاه ترکیه سفری آرامش‌بخش را تجربه کنید. سفر دریایی شما، از استانبول شروع می‌شود و یک ماه بعد در شهر رویایی آمستردام به پایان می‌رسد. این یعنی می‌توانید در یک ماه تعطیلات طولانی، همه نگرانی‌ها را از خود دور کنید و از شگفتی‌های طبیعی و دریایی حومه اروپا لذت ببرید.

  • مدت زمان: 30 روز و 29 شب
  • هزینه تور دریایی: از 12،750 دلار شروع می‌شود
  • برخی از توقف‌ها: استانبول، Canakkale ،Gallipoli ، Nessebar، بخارست، Giurgiu ،Silistra ،Svishtov، بلگراد، اوزیجک، نورنبرگ، کلن، بوداپست، وین و آمستردام.

 

 

 

سفر دریایی با ترکیه کروز گولت (Turkey Gulet Cruise)

این یک سفر دریایی نسبتا کوتاه است که خرج زیادی روی دست‌تان نخواهد داشت، اما زیبایی‌های زیادی را پیشِ چشم‌تان خواهد آورد. سفر دریایی با ترکیه کروز گولت از الیمپوس آغاز شده و در فتحیه به پایان می‌رسد. این سفر، چهار روز زمان خواهد بود و در آن می‌توانید از تماشای آب‌های آبی روشن مدیترانه لذت ببرید. در طول این سفر دریایی، با تاریخ غنی عثمانی و بیزانس ترکیه در حوضه مدیترانه و اطراف آن آشنا خواهید شد. در طول این سفر کوتاه، فعالیت‌ها و ماجراجویی‌های دریایی متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است که بدون شک از تجربه آن، لذت خواهید برد.

  • مدت زمان: 4 روز و 3 شب
  • هزینه تور دریایی: از 352 دلار شروع می‌شود
  • برخی از توقف‌ها: الیمپوس، جزیره سنت نیکلا، فتحیه، شهر Sunken وKekova در ترکیه.

 

بخوانید: معرفی ۳ دریاچه با تفریح ساحلی در استانبول

 

 

سفر به جزایر یونان از مقصد ازمیر ترکیه (Greek Islands Cruise From Izmir)

تور ازمیر، یکی دیگر از نقاط گردشگری و اقامتی محبوب در ترکیه است که نه به اندازه تور استانبول، اما تا حد قابل توجهی گردشگر را به خود مجذوب کرده است. شما هم اگر دوست دارید از جزایر یونان دیدن کنید، می‌توانید به ازمیر سفر کنید. این سفر دریایی از ازمیر آغاز شده، با گشت و گذار در آب‌های شفاف و دیدنی دریای اژه ادامه می‌یابد. در ادامه این سفر، از جزایر مختلف یونان دیدن خواید کرد، برنامه مهمانی و استراحت و ریلکسی نیز برای شما پیش‌بینی شده است. در این سفر دریایی، می‌توانید تمام رویاهای خود برای بازدید از مقاصد گردشگری عاشقانه ممتاز آسیا و اروپا را واقعی کنید؛ آن هم زمانی که در حال بازدید از جزیره میکونوس و جزیره رودس هستید.

  • مدت زمان: 4 روز و 3 شب
  • هزینه تور دریایی: از 331 دلار شروع می‌شود
  • برخی از توقف‌ها: ازمیر، میکونوس، سانتورینی، جزیره رودس

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سرو غذای دریایی در استانبول

 

 

سفر دریایی از بدروم به میکونوس (The Bodrum Mykonos Blue Voyage)

شرکت خدمات کشتیرانی کروز Barbaros Yachting یکی از بهترین سفرهای دریایی را برای گردشگران تور بدروم پیشنهاد داده‌اند. این سفر دریایی رویایی، از بدروم آغاز شده و با گردشگری دریایی در آب‌های آبی دریای اژه ترکیه و یونان ادامه می‌یابد. برنامه‌های شنا، غواصی و بازدید از نقاط دست نخورده در این محدوده برای گردشگران این تور پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، در سفر دریایی به میکونوس یونان، شانس این را خواهید داشت که در زمان هم سفر کنید، آن هم با بازدید از جزایر تاریخی که دارای بنادر قدیمی و منحصر به فرد هستند.

  • مدت زمان: 7 شب و 8 روز
  • هزینه تور دریایی: از 759 دلار برای هر نفر شروع می‌شود
  • برخی از توقف‌ها: بدروم، لوییتا، سانتورینی، پاروس، ناکسوس و میکونوس

 

 

سفر دریایی از کوش آداسی (Cruise From Kusadasi)

اگر برای تعطیلات رویایی خود تور کوش آداسی را انتخاب کرده باشید، می‌توانید از آن‌جا یک سفر دریایی نسبتا کوتاه اما به یاد ماندنی را هم برای خود برنامه‌ریزی کنید. خبر خوب برای شما این است که یکی از بهترین کشتی‌های کروز جهان از مبدا کوش آداسی، تور دریایی سه روزه‌ای برگزار می‌کند که طرفداران زیادی دارد. این سفر دریایی، در حوزه دریای اژه و دریای مدیترانه انجام خواهد شد. در طول این سفر، علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت دریایی و تماشای موجودات آبزی جذاب، به دریای مدیترانه نیز سری خواهید زد تا با تاریخ و فرهنگ غنی جزایر این محدوده آشنا شوید.

  • مدت زمان: 3 شب و 4 روز
  • هزینه تور دریایی: از 350 دلار برای هر نفر شروع می‌شود
  • برخی از توقف‌ها: کوش آداسی، پاتوس، کرت، سانتورینی، آتن و میکونوس

 

بخوانید: در کدام رستوران‌های ساحلی بدروم غذا بخوریم؟

 

مطالب مرتبط