بهترین هاستل‌های تفلیس؛ بخش دوم

آیا در سفر با تور تفلیس به دنبال اقامتگاهی زیبا با قیمتی مناسب هستید؟ در این صورت، هاستل برای شما بهترین انتخاب است. این مکان‌های امن، سبکی از راحتی و سادگی را به همراه امکانات کافی به گردشگران هدیه می‌دهند. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی از بهترین هاستل‌های تفلیس آشنا شویم. 

 

خوابگاه Gallery

این خوابگاه تازه بازسازی شده درست در قلب محله متاتسمیندا، بین خیابان معروف شوتا روستاولی و رودخانه کورا واقع شده است. این هاستل، بالاترین استاندارد را از نظر طراحی معماری و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهد. باید گفت که این ملک شامل 2 اتاق دوتخته زیبا با یک حمام اختصاصی در داخل اتاق، یک اتاق دوقلوی ویژه با یک حمام اختصاصی در جلوی اتاق و یک اتاق خواب 8 تختخوابه مختلط سرگرم‌کننده با یک اتاق نشیمن است.

 

بخوانید: راهنمای بهترین تور تفلیس‌گردی با پای پیاده

 

 

در ضمن خوابگاه دارای یک اتاق نشیمن مشترک و شگفت‌انگیز با تلویزیون هوشمند و آشپزخانه مشترک مجهز است. 2 بالکن برای استفاده مهمانان وجود دارد، یکی در قسمت جلوی خیابان و دیگری که چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر قدیم تفلیس دارد.

در سفر با تور گرجستان و انتخاب این هاستل جالب است بدانید که در گذشته، این ساختمان به عنوان اولین چاپخانه روزنامه بلشویکی استفاده می‌شده است. افراد روشنفکری از جمله شاعران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران در این ساختمان زندگی می‌کردند. در نهایت باید گفت که این هاستل، 5 دقیقه پیاده‌روی از خیابان روستاولی و 8 دقیقه پیاده‌روی از میدان آزادی فاصله دارد.

آدرس: 11/16 Mari Brose Street, Tbilisi, Georgia

 

 

هاستل زیبای Envoy

این هاستل، در یکی از مکان‌های مرکزی شهر قدیمی واقع شده است و یکی از بهترین هاستل‌های گرجستان است. این جا محیط و خدماتی راحت، شیک و دوستانه را به میهمانان ارائه می‌دهد. می‌توان از بالکن عظیم آن، از منظره شگفت‌انگیز شهر لذت برد. همچنین، می‌توانید در حیاط جالبش به گشت و گذار بپردازید و یا از دورهمی در اتاق مشترک استفاده کنید.

آدرس: Didi digomi, 45 Betlemi St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: معرفی ۵ هتل‌ چهار ستاره در باتومی

 

 

هاستل Opera

این خوابگاه، در مرکز تفلیس با فاصله کمی از ایستگاه متروی میدان آزادی واقع شده است. در اینجا می‌توانید وعده‌های غذایی خود را، با استفاده از یک آشپزخانه مشترک تهیه کنید. همچنین می‌توانید در طول روز به طور رایگان از قهوه و چای لذت ببرید. در ضمن این هاستل، دارای یک تراس کوچک است که منظره‌ای زیبا را به شما هدیه می‌دهد. اینجا یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی تفلیس است.

آدرس: 24 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

 

Shakespeare

این خوابگاه، در فاصله 200 متری از میدان آزادی و 1.7 متری تئاتر روستاولی واقع شده است. این مکان ویژگی‌های بسیار جالبی مانند وای فای رایگان، اتاق‌های تهویه مطبوع و ضد صدا را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها همچنین، دارای چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از کوه و شهر هستند. بنابراین می‌توانید بعد از یک روز شلوغ، به همراه یک فنجان چای در تراس اتاق خود استراحت کنید. در ضمن سرویس بهداشتی، سشوار و حوله در اینجا رایگان است.

آدرس: 17 , 105 Kote Afkhazi St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: هتل چهار ستاره توتا تفلیس

 

 

هاستل Pushkin 10

این هاستل، امکاناتی عالی را در اختیار کوله پشتی‌ها قرار می‌دهد. این جا، دارای وای فای و صبحانه رایگان برای میهمانان در خوابگاه است. در ضمن می‌توانید از پنکیک‌های خانگی خاص این هاستل لذت ببرید. بعلاوه، چای و قهوه در طول روز رایگان است. این اقامتگاه، یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک اتاق نشیمن، یک ماشین لباسشویی، گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع و شومینه دارد. قیمت‌ها در این ملک، معقول بوده و امنیت 24 ساعته نیز ارائه می‌دهد. 

آدرس: 3rd floor, 10 Aleksandr Pushkin St, Tbilisi 0105, Georgia

 

 

هاستل محبوب Loft

این هاستل محبوب که در یکی از مکان‌های مرکزی تفلیس قرار دارد، دارای یک اتاق نشیمن بزرگ به همراه شومینه است. همچنین، مکانی برای خواندن کتاب و تماشای تلویزیون برای مهمانان دارد و راحتی و آرامش را به آنها هدیه دهد. بعلاوه، میهمانان می‌توانند از وای فای در لابی و سایر مکان‌ها مانند کافه استفاده کنند.

آدرس: Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت خانوادگی

 

 

MyHostel

این مکان، یکی از بهترین مکان‌ها برای افرادی است که به دنبال اقامتگاهی با کیفیت می‌گردند که در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد. واقعیت این است که پرسنل این هاستل، هیچگاه در رابطه با کیفیت خدماتشان کوتاه نمی‌آیند و نیز به تمیزی محیط بسیار اهمیت می‌دهند. این هاستل، در یک ساختمان قرن نوزدهمی واقع شده است که شیشه‌هایی رنگی آن را زینت داده‌اند. این مکان همچنین، دارای خدمات پذیرایی و یک کافه در محل و خدمات خشکشویی است.

آدرس: 8-10 Dzmebi Kakabadzeebi St, Tbilisi, Georgia

 

 

Marco Polo

این مکان، دارای 14 تختخواب و یک مکان بازسازی شده است که در آن بسیاری از بناهای تاریخی و قدیمی وجود دارد. 2 حمام جداگانه با دوش و حوله نیز در این هاستل وجود دارد. همچنین می‌توانید از آشپزخانه و یک فضای مشترک با مبل راحتی استفاده کنید. بعلاوه صبحانه و خدمات خشکشویی آن رایگان است.

آدرس: 38 , 0108 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس

 

 

Old Wall

این هاستل، دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری تفلیس دارد و در فاصله 400 متری از میدان آزادی و یک کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده است. این ملک، اتاق‌هایی دارد که مجهز به حمام مشترک هستند. همچنین می‌توانید سشوار و سایر لوازم آرایش را به صورت رایگان در اینجا پیدا کنید. بعلاوه یک فروشگاه هدیه و یک سرویس وای فای رایگان به همراه قهوه و چای رایگان نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: 10 , 12 Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia

 

 

تفلیس برای افرادی که به دنبال یک بسته توریستی مقرون به صرفه و با کیفیت هستند، پیشنهادهای زیادی دارد. در اینجا برخی از بهترین هاستل‌های تفلیس را معرفی کردیم. در نهایت برای شما سفری موفق با اقامت‌گاهی آرامش‌بخش را آرزو می‌کنیم و امیدواریم که بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید.

مطالب مرتبط