بهترین هاستل‌های تفلیس؛ بخش اول

پایتخت گرجستان یعنی تفلیس، گزینه‌های اقامتی بسیاری برای بازدیدکنندگان خود دارد. می‌توانید آپارتمان‌های Airbnb، مهمانخانه‌ها و هتل‌هایی بین‌المللی را پیدا کنید که با بودجه هر مسافر متناسب هستند. اما اگر دغدغه پس‌انداز کردن پول و صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان را دارید، باید بگوییم که تفلیس دارای خوابگاه‌های بزرگ و مناسبی در این رابطه است. بنابراین شاید بهتر باشد در سفر با تور گرجستان، در یکی از بهترین هاستل‌های گرجستان که به سختی می‌توانید از آنها دل بکنید، اقامت کنید و سفری لذت‌بخش برای خود و همراهانتان رقم بزنید. بیایید با هم به گشت و گذار در این هاستل‌ها بپردازیم.

 

هاستل دنج Fox

این خوابگاه دنج، واقع در خیابان گاباشویلی تفلیس، از فضای هنری بی‌نظیری برخوردار است. شما به سرعت با اینجا خو خواهید گرفت و احساس صمیمیت خواهید کرد. این هاستل علاوه بر اینکه تمیز و آرامش‌بخش است، از خیابان روستاولی و شهر قدیم با پیاده روی کوتاهی قابل دسترسی است.  قیمت اجاره یک اتاق، به نوع اتاق انتخابی شما بستگی دارد و بین 9 تا 35 دلار متغیر است. این خوابگاه، هم اتاق‌های خصوصی و هم اتاق‌های مشترک را به میهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 8 Ekaterine Gabashvili Street, Dzveli Tbilisi T'bilisi, Tbilisi, 108, Georgia

 

بخوانید: معرفی هتل ۴ ستاره کیسی در تفلیس

 

 

هاستل محبوب Fabrika

آنچه که اکنون بعنوان یک خوابگاه عالی در شهر زیبای تفلیس خودنمایی می کند، قبلاً یک کارخانه خیاطی مربوط به اتحاد جماهیر شوروی بوده است. Fabrika، در زبان گرجی به معنی کارخانه است. در طی مراحل بازسازی، سازندگان سعی کردند تا حد امکان، سبک دکوراسیون قدیمی را حفظ کنند. به عنوان مثال، میز پذیرش از میز یک چرخ خیاطی قدیمی ساخته شده است، و کاشی کف حمام، اصل قدیمی است. به خاطر محیط و فضای منحصر به فرد، هاستل فابریکا در تفلیس بین گردشگران بسیار محبوب است.

 

 

فابریکا نه تنها یک خوابگاه است، بلکه یک فضای چند منظوره برای هنرمندان و کلیه اشخاصی است که فضاهای مرسوم، مد روز، کمی دور از ذهن و خلاقانه را دوست دارند. در واقع این ملک، با اتاق‌های خصوصی یا گروهی که با سبکی مدرن و با عناصر بسیار زیبا تزیین شده‌اند، محیطی راحت ارائه می‌دهد. این هاستل، دارای اتاق‌هایی متناسب با هر بودجه از جمله اتاق‌های یک نفره، دو نفره و آپارتمان‌ها است. قیمت اجاره اتاق در اینجا، از 8 دلار شروع می‌شود. 

آدرس: 8 Egnate Ninoshvili St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: معرفی ۵ هتل‌ چهار ستاره در باتومی

 

 

اقامتگاه Nest

برای داشتن سفر ارزان به گرجستان می توانید در Nest Hostel، یکی دیگر از اقامتگاه‌های پایتخت، که دنج و ارزان قیمت است بمانید. این مکان، دارای خوابگاه و اتاق‌های خصوصی است که قیمت اجاره‌شان بسته به اتاق موردنظر شما، از 10 تا 40 دلار است. و در صورت نیاز برای شستن لباسهایتان 2 دلار نیز به این هزینه اضافه خواهد شد. این هاستل دسترسی عالی به میدان آزادی، شهر قدیمی و همچنین بسیاری از مغازه‌ها و رستوران‌ها دارد.

آدرس: Vakhtang Orbeliani, Dzveli Tbilisi T'bilisi, Tbilisi, 105, Georgia 27/34

 

 

هاستل Diwan

اگر فردی هستید که به دنبال لذت بردن از مناظر طبیعی و دیدنی می‌باشید، این هاستل بهترین انتخاب برای شماست. در این جا برای صبحانه، می‌توانید نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را میل کنید و از مناظر دیدنی تفلیس لذت ببرید و یا عصر هنگام از یک نوشیدنی و تماشای چراغ‌های روشن تفلیس نهایت استفاده را ببرید. بعید است در این جا دچار کسالت شوید. اما اگر این اتفاق افتاد، انواع سرگرمی‌ها نظیر تخته نرد، تلویزیون و کتاب‌هایی وجود دارند که شما را به خود مشغول خواهند ساخت.

آدرس: 9 Vukol Beridze Street, Dzveli Tbilisi T'bilisi, Tbilisi, 108, Georgia

 

بخوانید: معرفی هتل Laerton تفلیس

 

 

اقامت در هاستل Patio

این هاستل، در منطقه متاتسمیندا واقع شده است و قیمت اجاره اتاق در خوابگاه و اتاق‌های خصوصی‌اش از 8 دلار شروع می‌شود. این خوابگاه علاوه بر ملافه‌های تمیز تخت، واحدهای انباری رایگان و لباسشویی‌های داخلی و آشپزخانه‌ای کاملا مجهز را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد تا بتوانید وعده‌های غذایی خود را به اشتراک بگذارند. و اگر قصد اجاره ماشین در تفلیس را دارید، بهتر است بدانید که این ملک دارای پارکینگ مخصوص به خود است. در ضمن پرسنل هاستل در مورد بهترین کارهایی که باید در تفلیس انجام دهید، آماده ارائه مشاوره‌ای دوستانه به شما هستند.  

آدرس: 2 Dzmebi Zubalashvilebi Street, Dzveli Tbilisi, Tbilisi, Georgia

 

 

هاستل زیبای Cone

فاصله این هاستل از میدان آزادی، تنها 501 متر است و این امر مهمانان را قادر می‌کند تا طی چند دقیقه از جاذبه‌های اصلی تفلیس بازدید کنند. این هتل یک تراس زیبا، یک بار و یک کمد لوازم به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین دارای آشپزخانه مشترک، اتاق نشیمن، خوابگاه‌ها و اتاق‌های خصوصی است.

آدرس: 10 Lado Asatiani Street, Dzveli Tbilisi Tsavkisi, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت خانوادگی

 

 

هاستل Backpackers مناسب سفرهای کاری

این هاستل، در منطقه سولولاکی در تفلیس واقع شده است و با میدان معروف آزادی حدود 400 متر و با تئاتر روستاولی 1 کیلومتر فاصله دارد. در نزدیکی این مکان، امکانات بسیاری از جمله فرودگاه بین‌المللی تفلیس وجود دارد. هنگامی که در هاستل Backpackers هستید، می‌توانید از وای فای رایگان و پرسرعت لذت ببرید. بنابراین، این جا بسیار محبوب کسانی است که برای سفر کاری در تفلیس اقامت کرده‌اند. همچنین، یک آشپزخانه مشترک وجود دارد که می‌توانید در آن غذای خود را بپزید.

آدرس: 11 Ivane Machabeli St, Tbilisi, Georgia

 

 

در نهایت باید گفت که برخی اوقات، تصمیم‌گیری در مورد انتخاب از بین اقامتگاه‌های متنوع شهر تفلیس مشکل است. ما در این مقاله، برخی از بهترین هاستل‌های تفلیس را معرفی کردیم تا از این رهگذر بتوانیم یک راهنمای مفید برای مسافرانی که به دنبال سفری راحت و در عین حال مقرون به صرفه با تور تفلیس هستند ارائه دهیم. در ادامه به معرفی برخی دیگر از این اقامتگاه‌های بی‌نظیر خواهیم پرداخت. پس همچنان ما را همراهی کنید.

 

مطالب مرتبط