تفریح در بانکوک برای عاشقان هیجان

سفر با تور تایلند و گشت و گذار در بانکوک، محدود به چشیدن طعم بی‌نظیر غذاها، دیدن مناظر طبیعی و جاذبه‌های تاریخی و معماری نیست. اگر اهل ماجراجویی هستید، می‌توانید در این شهر به انواع امکاناتی دست پیدا کنید که آدرنالین شما را تا حد دیوانه‌واری افزایش می‌دهد و تا آخر عمر خاطره‌ای هیجان‌انگیز برایتان ثبت خواهند کرد. بیایید در اینجا، بهترین فعالیت‌ها در بانکوک برای عاشقان هیجان را مرور کنیم.

 

موج سواری در Flow House

اگر به دنبال فعالیت‌های هیجان‌انگیز آبی می‌گردید و آنرا به حد کافی در سواحل تایلند نیافته‌اید، می‌توانید به بهترین پارک‌های آبی در بانکوک سر بزنید. شما قادر خواهید بود که هم امکانات موجود برای سوار شدن بر جریان تند آب که موج‌های غول پیکر را شبیه سازی می‌کنند را استفاده کنید و هم می‌توانید صرفا بعنوان تماشاچی، ناظر صحنه‌های هیجان‌انگیز در محیطی دوستانه باشید و در عین حال به صدای موسیقی گوش فرا دهید. برای سواری روی جریان آب، کافی است که 750 بات برای هر ساعت پرداخت کنید.

آدرس: Sukhumvit 26 Alley, Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

بخوانید: معروف‌ترین نقاط غواصی در تایلند

 

 

لذت  کارتینگ در Easykart

اگر دلتان برای یک رانندگی هیجان‌انگیز تنگ شده اما از رانندگی درخیابان‌های شلوغ بانکوک می‌ترسید، کافی است برای کارتینگ به Easykart که یکی از بهترین کارتینگ‌های آسیا است بیایید. در اینجا می‌توانید در مسیری بسیار پر پیچ و خم را با سرعت 70 کیلومتر در ساعت حرکت کنید و با سایر خودروها به رقابت بپردازید. هزینه استفاده از این امکانات، برای کودکان بسته به سایز آنها بین 500 تا 600 بات است. افراد 15 سال به بالا که حداقل 150 سانتیمتر قد دارند، می‌توانند 1300 بات برای دو مسابقه پرداخت کنند. اما اگر اهل مسابقه نیستید، می‌توانید از سایر امکانات این مرکز نظیر استخر، رستوران و موارد دیگر بهره‌مند شوید.

آدرس: 31//11 RCA Plaza, 2nd Floor, Rama 9 Road, Bangkapi, Huaykwang, Bangkok

 

 

هیجان پینت بال در Combat Zone

همه، عاشق جدالهای خوب پینت بال درCombat Zone  بانکوک هستند! این مرکز با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه، به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان پینت بال و ایرلاین در تایلند، شهرت خوبی کسب کرده است. اینجا، از تجهیزات سطح بالایی برخوردار است و دستگاه‌ها و دوره‌های آنها به یاد ماندنی هستند. اگر شما نیز از طرفداران تیراندازی با پینت بال هستید، در این صورت Combat Zone جایی برای حضور شماست.

آدرس:  117 Sukhumvit Road, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260 Thailand

 

بخوانید: خوش‌گذرانی در کلاب‌های ساحلی پوکت

 

 

 تجربه موی تای در Luktupfah

اگر از مبارزات و رقابت‌های دونفره یا تک نفره لذت می‌برید و از باتجربه‌ترین مربیان موی تای در بانکوک نمی‌ترسید، به مدرسه موی تای Luktupfah  بروید. این سالن ورزشی که در سال 1977 بنا شده است، بسیاری از قهرمانان موی تای را پرورش داده است. این مدرسه جلسات آموزشی روزانه، هفتگی و ماهانه موی تای را ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید با حضور در مدرسه و  برای استفاده از بسته‌های آموزشی طولانی مدت و برخورداری از محل اقامت، در مدرسه حضور پیدا کنید و در مورد ورزش تاریخی و ملی تایلند به صورت تمام وقت بیاموزید.

آدرس: 10250, 15 On Nut 65 Alley, Lane 8, Khwaeng Prawet, Khet Prawet, Krung Thep Maha Nakhon 10250

 

 

فرار از Escape Room

آیا می‌توانید طی 45 دقیقه فرار کنید؟ بهتر است امیدوار باشید که در اینجا با بازی‌هایی برای فرار از زندان روبرو می‌شوید. Escape Room بانکوک، نوع جدیدی از هیجان را به شما ارائه می‌دهد که نیازی به قدرت جسمانی و استقامت در آن نیست. درعوض، شرکت کنندگان باید به همراه هم تیمی‌های خود از مهارت‌های حل مسئله استفاده کنند تا از یکی از بسیار سناریوی Escape Room بانکوک خلاص شوند. هر اتاق، دارای سناریوی مخصوص به خود است و همچنین توضیحی در مورد آنچه می‌خواهید از آن فرار کنید به شما ارائه می شود. هزینه استفاده از اتاق فرار بانکوک، برای هر نفر 550 بات است و گروه‌ها 2 تا 8 نفره هستند.

آدرس: Lot No. M3 & M4, SF Cinema City, Floor 7th, MBK Center 444 Phayathai Road, Bangkok Pathumwan 10330 Thailand

 

بخوانید: تفریحات جذاب و رایگان در بانکوک

 

 

دوچرخه سواری با Go Bangkok

با تورهای دوچرخه سواری Go Bangkok در بهترین مکان‌های تایلند برای دوچرخه سواری کنید. مطمئناً دوچرخه سواری، یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن شهر است، زیرا ترن هوایی BTS  لزوما همه جا نمی‌تواند برود. همچنین به دلیل ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خسته کننده است و هزینه کرایه تاکسی نیز بسیار بالاست. بنابراین کافی است از Go Bangkok دوچرخه کرایه کنید و بسته راهنمای GPS را نیز خریداری کنید تا خودتان بتوانید شهر را بگردید. و یا یک راهنمای شخصی استخدام کنید که قادر است بانکوک و بیرون از شهر را به شما نشان دهد.

آدرس: Charoen Krung 44 Alley Talad Luang Bang Rak, Bangkok

 

 

پارک دوچرخه Peppermint

دوچرخه سواران با ورود به پارک دوچرخه Peppermint بسیار هیجان زده خواهند شد. آنها می‌توانند یکی از دو مسیر را انتخاب کنند: یک مسیر بتونی و یا یک مسیر چوبی طولانی. عرض مسیرها باریک است و این به هیجان دوچرخه سواری اضافه می‌کند. شما با پرداخت 200 بات به ازای هر روز، می‌توانید از دوچرخه سواری در این مکان هیجان‌انگیز لذت ببرید.  

آدرس: 127 Soi Yothin Phattana 3, Lat Phrao Krung Thep Maha Nakhon, 10230, Thailand

 

بخوانید: مزرعه‌های بامزه در بانکوک برای تفریح کودکان

 

 

تجربه پرواز در BOUNCEinc

این مرکز که در دسامبر سال گذشته افتتاح شد، مثل بمب در بانکوک صدا کرد. در اینجا می‌توانید به انتخاب خود، با ترامپولین به پرواز درآیید. بیش از 80 انتخاب درنظر گرفته شده است. قیمت‌ها برای دانش آموزان یا خردسالان، 350 بات و برای خانواده‌ها و یا هر 4 نفر 1400 بات است.

آدرس: 139 Ratchadaphisek Rd, Din Daeng, Bangkok

 

 

هیجان غواصی در SEA LIFE Bangkok Ocean World

بدون نیاز به ترک شهر بانکوک، در SEA LIFE Bangkok Ocean World به غواصی در اقیانوس بپردازید. این مرکز، بسته‌های تور هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهد. شرکت کنندگان از طریق یک سینمای 4 بعدی، می‌توانند از نزدیک با برخی از وحشتناک‌ترین حیوانات آبی از جمله کوسه‌ها مواجه شوند. قیمت بسته‌های پیشنهادی بر اساس میزان حرفه‌ای بودن غواصی از 5،300 تا 6،600 متغیر است.

آدرس: B1-B2 Floor, Siam Paragon, 991 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok, Thailand

 

بخوانید: بهترین تفریح‌های خانوادگی در پاتایا را بشناسید

 

 

کوهنوردی در Urban Playground Climbing

با بیش از 7000 فوت مربع فضای کوهنوردی، عاشقان هیجان می‌توانند از صعود در شهربازی لذت ببرند. علی رغم سایر امکانات شهر بازی و فضای داخلی، جا برای صعود به اندازه کافی درنظر گرفته شده است. این فضا، بین ایستگاه‌های Phrom Phong و Thonglor ترن هوایی BTS امتداد دارد. کوهنوردان با هر سطحی از مهارت، می‌توانند از امکانات موجود بهره ببرند. هزینه‌ها شامل 425 بات برای روزهای هفته و 525 برای روزهای آخر هفته و تعطیلات می‌شود.

آدرس: 49 Alley, 8 Sukhumvit Rd, Khlong Toei, Bangkok

 

 

فوتبال در Bobble Football

کدامیک از عاشقان فوتبال مایلند که در یک حباب غول پیکر قرار بگیرند و به بازی بپردازند؟ اگر شما نیز جزو این افراد هستید، حتما از این مرکز دیدن کنید و از فوتبال حبابی و یا از بولینگ حبابی لذت ببرید.  Bobble Footbal، دارای سه مکان مختلف در بانکوک است و شرکت کنندگان می‌توانند مکان مناسب برای خودشان را انتخاب کنند. هزینه بازی در این مرکز بسته به تعداد شرکت کنندگان و تعداد حباب‌های اجاره‌ای، بین 8000 تا 28،000 بات است. 

آدرس: Arena 10, Thong Lor Sukhumvit Soi 55, Soi 10, Klongton Nua, Bangkok

 

بخوانید: بهترین تفریحات در چیلدوم بانکوک

 

 

در این مقاله با بهترین فعالیت‌ها در بانکوک برای عاشقان هیجان آشنا شدیم. در واقع، بانکوک را می‌توان یک بهشت بزرگ برای ماجراجویان سراسر جهان دانست. بنابراین اگر خودتان را عاشق هیجان می‌دانید، با تور تایلند سفر کنید و به بانکوک بروید و طیف گسترده‌ای از ورزش های ماجراجویی، از دوچرخه سواری گرفته تا موج سواری و کوهنوردی و غیره را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با تجربیات هیجان‌انگیز، می‌توانید مقاله تجربه کارهای هیجان‌انگیز در سفر به بانکوک را نیز مطالعه کنید. 

مطالب مرتبط