سفری جذاب به نونتابوری بانکوک

بیایید صادق باشیم، شما هیچگاه ایده برای گردش با تور تایلند کم نمی‌آورید. به علاوه هر کجا هم که رفته باشید احتمالا بازارگردی، خرید و خوردن غذاها را تجربه کرده‌اید. خوشبختانه بانکوک در سال‌های اخیر به حدی تغییر کرده که حتی نواحی همجوارش هم به مقاصد دیدنی و گردشی تبدیل شده‌اند. یکی از آن‌ها نونتابوری است که در اینجا راهنمای مختصری از آن را مرور می‌کنیم.

 

Victoria Water Lily Garden

در اینجا هیچ جادویی وجود ندارد، اما قدرت طبیعت قوی‌تر از هر جادو و داستانی شما را سحر خواهد کرد. اینجا با انواع گل‌ها و حوضی زیبا پر شده است و یکی از زیباترین مکان‌های تایلند است. روی حوض مرداب مانند این باغ گل نیلوفر و دیگر گیاهان رشد کرده‌اند که به سختی می‌توان سطح آب را دید. شما می‌توانید روی این برگ‌های زیبا بروید و عکس‌های اینستاگرامی زیبایی بیاندازید. با این که این برگ‌ها محکم به نظر می‌رسند اما هنوز شکننده هستند بنابراین مقدار وزن‌تان را به مامور باغ درست بگویید. توجه داشته باشید که افراد زیر 60 کیلو می‌توانند رو به روی این زنبق‌های جالب بنشینند. اگر نگران هستید و علاقه‌ای به رفتن روی آب ندارید کنار استخر بمانید و سلفی بیاندازید.

آدرس: 66, Amphur Nontaburi, 1 ถนน บางบัวทอง – สุพรรณบุรี Lahan, Bang Bua Thong District, Nonthaburi

 

بخوانید: گردش‌های ماجراجویانه در تایلند

 

 

Thammachadocha

اگر به دنبال غذاخوردن در جایی آرام هستید بیش از این برای رفتن به این رستوران را عقب نیاندازید. اینجا با فضای سرسبز و هوای مطبوع جایی فوق‌العاده برای خوردن غذا محسوب می‌شود. این رستوران که در کنار استخر زنبق‌ها در باغ لیلی واقع شده است، نمایی جذاب از این زبنق‌ها را حین خوردن غذا به شما ارائه می‌دهد. محلی‌ها روی کف می‌نشینند و پاهایشان را آویزان می‌کنند؛ شما هم می‌توانید به همین شیوه بنشینید و از اطراف لذت ببرید. طعم بهترین غذاهای تایلند در اینجا عالی‌اند فقط منوی بلند آن‌ها به زبان تایلندی است. بنابراین باید با یکی از دوستان تایلندی خود بروید و یا از کسی در همان جا کمک بگیرید. در حالی که بقیه شما را راهنمایی می‌کنند می‌توانید از روی تصاویر منو هم تصمیم بگیرید.

 

 

Fantasia Lagoon

اگر از هوای گرمسیری نونتابوری خسته شده‌اید می‌توانید با رفتن به پارک آبی خودتان و اعضای خانواده‌تان روزی جذاب و شاد را بگذرانید و از گرمای هوا فرار کنید. این پارک آبی که در کنار یک مرکز خرید واقع شده به شما گردشی تمام عیار ارائه می‌دهد. شما می‌توانید کلی تنقلات و خوردنی بخرید و بعد به پارک آبی بروید. هر زمان گشنه شدید چیزی بخورید و تا بچه‌ها توان دارند اجازه دهید بازی کنند. توجه داشته باشید که پوشیدن کلاه شنا در اینجا الزامی است.

آدرس: L6, the Mall Ngamwongwan, 30/39-50 Moo 2 Ngamwongwan Road, Bang Khen, Nonthaburi, Thailand

 

بخوانید: مهم‌ترین دلایلی که چرا باید به پوکت سفر کنیم

 

 

The Owl Market

احتمالا هرگز درباره بازار the owl market چیزی نشنیده‌اید. عاشقان غذا می‌توانند در اینجا هر سبک و مدل غذایی که فکرش را می‌کنند پیدا کنند. از نان قندی‌ها گرفته تا گزینه‌های تایلندی و کباب‌های غول پیکر، هر چیزی در این بازار برای خوردن پیدا می‌شود. قبل از ترک بازار حتما چیزی برای خریدن پیدا کنید. لباس‌های ارزان و اسباب بازی برای هدیه دادن به وفور در اینجا پیدا می‌شود. اگر در مدت اقامتتان در نونتابوری جشن و فستیوالی در جریان بود حتما به این بازار بروید که محل برگزاری جشن‌ها است.

آدرس: 14/87 Thanon Liang Mueang, Tambon Bang Kraso, Amphoe Mueang Nonthaburi, Chang Wat Nonthaburi

 

بخوانید: بهترین خرید ابریشم تایلندی در بانکوک

 

 

Chomchei The Memory Gallery

حتی افرادی که اهل عکس گرفتن و سلفی نیستند هم در اینجا نظرشان تغییر می‌کند. این مکان مانند اواخر دهه 1900 یک شهر مینیاتوری طراحی شده است و سازه‌هایی مانند جعبه تلفن و سینماهای به سبک قدیمی در آن گذاشته شده است. در حقیقت خیلی از فیلم‌ها و موزیک ویدئوها در اینجا فیلم برداری شده‌اند. بنابراین به یاد داشته باشید که بهترین لباس‌های خود را بپوشید و دوربین (یا تلفن) خود را برای گرفتن عکس‌های عالی بیاورید! اگر خسته، گرسنه و یا گرمازده بودید به کافه واقع در محل بروید و با خوردن نوشیدنی یا چیزی که می‌خواهید استراحت کنید.

 

بخوانید: نکاتی برای سفر ارزان به بانکوک

 

 

Tooney Toy Museum

آیا از طرفداران اسباب بازی‌ها هستید؟ یا می‌خواهید خاطره کودکی خود را دوباره زنده کنید؟ یکی از ماجراجویی‌های جذاب همراه کودکان در بانکوک سر زدن به این موزه جذاب است. به موزه اسباب بازی Tooney، که به سه بخش کافه، فروشگاه اسباب بازی و موزه اسباب بازی تقسیم می‌شود مراجعه کنید. در این موزه انواع اسباب بازی‌ها، از مجسمه‌های شخصیت‌های محبوب گرفته تا تزئینات دیواری را پیدا خواهید کرد. شما حتی می‌توانید بیگانگان و هیولا داستان‌های اسباب بازی مثل مایک وازوفسکی که در یک دیوار شیشه‌ای به نمایش گذاشته شده را پیدا کنید. سپس در کافه‌ای استراحت کنید که با اسباب بازی‌های بیشتری احاطه شده است. آیا می‌خواهید دست خالی بروید از اینجا بروید؟ به شما پیشنهاد میکنیم تا از اسباب‌ بازی‌های این مکان جذاب یادگاری بخرید.

آدرس: Srisaman 8 Alley, Ban Mai, Pak Kret District, Nonthaburi 11120, Thailand

 

مطالب مرتبط