معرفی بهترین بوتیک هتل‌های گوا

گوا با سواحل شنی، نسیم دلچسب دریا، فعالیت‌های ماجراجویانه، زندگی شبانه حیرت‌انگیز، طبیعت سرشار از سر سبزی، شما برای اقامت دائمی وسوسه می‌کند. برای پر بار کردن تجربه بودن در گوا می‌توانید در بوتیک هتل‌های جذابی اقامت داشته باشید که از معماری استعماری پرتغالی و امکانات مدرن و شیک برخوردار هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید اقامت خود را در کوچک‌ترین ایالت هند منحصر به فرد و شخصی کنید، در اینجا لیستی از بهترین بوتیک هتل‌های گوا  متناسب با تمام بودجه‌ها معرفی می‌کنیم. تعطیلات نوروزی و تور هند فرصت خوبی برای تجربه بهاری گوا خواهد بود.

 

Casa Palacio Siolim House

با رفتن به این بوتیک هتل به روزهای دوره استعماری پرتغال منتقل خواهید شد که روزی محل زندگی فرماندار ماکائو بود. این ملک با 7 اتاق که همگی دکوراسیونی پرتغالی- گوایی دارند، نامزد دریافت ثبت میراث جهانی یونسکو شده است. در این هتل شما به محیطی بی‌نظیری، فضای سرسبز، امکانات لوکس و خدمات بی‌عیب و نقص دسترسی خواهید داشت که کیفیت سفرتان را بالا می‌برند. برای لذت بردن از غذاهای محلی گوا به غذاخوری در حیاط مرکزی بروید. آن‌ها همچنین یوگا، ماساژ و درمان‌های آیورودا نیز ارائه می‌دهند.

آدرس: Siolim, Goa, 403517, India

 

 

Shanti Morada

شانتی مورادا به معنی "خانه صلح" است. با وجود محیط سرسبز و آرامشبخشی که دارد اما یک اقامت تفریحی ارائه می‌دهد. ترکیبی کامل از امکانات مدرن و میهمان نوازی سنتی در 20 اتاق لوکس مملو از هنر و عتیقه در انتظار میهمانان است. این بوتیک هتل عالی و لوکس یکی از بهترین هتل‌های جذاب و مدرنی است که در گوا می‌توانید در دسترس داشته باشید.

آدرس: 8/123, Bairo Alto, Vaddo Saligao Goa, Goa 403511, India

 

بخوانید: بهترین نقاط گوا برای انجام ورزش‌های آبی

 

 

The Tamarind Hotel

در قلب آنجونا، هتل Tamarind تجربه‌ای عالی و همه جانبه را با بهترین رستوران و کافه به شما ارائه می‌دهد. هر 26 اتاق این هتل با دکوراسیون هاوایی چیده شده‌اند و حس و حال فوق‌العاده‌ای را منتقل می‌کنند. استخر لاجوردی زیبا که با درختان نخل احاطه شده است بسیار باطراوت بوده و فضای داخلی خلاقانه و شیکی به محیط اضافه می‌کند. همچنین سالن استراحتگاه آن با موضوع "آلیس در سرزمین عجایب" به شدت جذاب و محبوب است.

آدرس: Bouta Waddo Anjuna, Goa, 403509, India

 

بخوانید: راهنمای گردشگری در محله‌های گوا

 

 

The Park

این هتل جذاب که به ساحل مشرف است، با 30 اتاق و سوییت مدرن و شیک یکی از بهترین هتل‌های ساحلی گوا یک محسوب می‌شود. این هتل نه تنها به جاهای دیدنی اصلی نزدیک است بلکه دارای غروبی شگفت‌انگیز روی ساحل ماسه‌ای خود است. همچنین امکانات لوکس، سرویس درخشان، سالن روباز، رستوران داخلی، دسترسی به ساحل و آلاچیق کنار استخر نیز در دسترس هستند که شما را برای اقامتی دائمی وسوسه می‌کنند.

آدرس: Lane Opposite Calangute Mall, Holiday St, Calangute, Goa 403516, India

 

 

Panjim Inn

شما می‌توانید به راحتی با اقامت در این ملک قرن نوزدهمی تاریخ را دنبال کنید. این هتل که در بخش تاریخی و لاتین و درست در مرکز گوا واقع شده، بوتیک هتلی با میراث تاریخی محسوب می‌شود. این هتل 37 اتاقه با فضای نشیمن و مبلمان، و تخت‌های راحت اقامتی به یادماندنی را به شما ارائه می‌دهد. رستوران داخلی این هتل نیز بهترین غذاهای محلی را ارائه می‌دهند که می‌توانید امتحان کنید. اگر امکانات مدرن و مهمان‌نوازی گرم را اضافه کنید می‌بینید که اقامت شما فراموش نشدنی خواهد بود.

آدرس: E-212, Rua 31 de Janeiro, Fontainhas, Altinho, Panaji, Goa 403001, India

 

بخوانید: معرفی ۶ تفریح رایگان در گوا

 

 

Fort Tiracol Heritage Hotel

هتل Fort Tiracol Heritage که از خیابان‌های شلوغ و دور و با فضای سرسبز در اطراف آن احاطه شده است. این هتل با پنج اتاق دونفره و دو سوئیت مملو از لمس‌های پرتغالی و امکانات مدرن است. در اینجا چیزهای زیادی برای کسف و تماشا وجود دارد. از بالکن اتاق خود، مناظر دیدنی دریا را تماشا کنید یا به سمت رستوران هتل با نمای رو به رودخانه تیراکول بروید. در آنجا می‌توانید زیر یک چتر استراحت کنید و از خوردن غذاهای لذیذ پرتغالی لذت ببرید. با اقامت در این هتل احساس خواهید کرد در هتلی لاکچری هستید.

آدرس: Tiracol, Maharashtra, 403524, India

 

 

Casa Severina

در این بوتیک هتل به سبک اسپانیایی-پرتغالی، از زیبایی‌های طبیعت در کنار امکانات و راحتی‌های مدرن لذت ببرید. Casa Severina با 17 سوئیت و دو اتاق ارائه شده و با مبلمان آنتیک پر شده است. شما در اینجا می‌توانید از بالکن منظره زیبای ساحل Calangute را به تماشا بنشینید. در طبیعت سرسبز قدم بزنید و یا در سالن کنار استخر از درمان و اسپا استفاده کنید. در حالی که با شروع روز صبحانه رایگان ارائه می‌شود، جاذبه‌هایی مانند ساحل کاندولیم، بازار ماپوسا، قلعه آگادا و چندین کافه شبانه نزدیک هتل هم برای تفریح بیشتر در دسترس قرار دارند.

آدرس: Gauravaddo, Calangute, Goa, 403516, India

 

بخوانید: راهنمای لباس‌هایی که نباید در گوا بپوشید

 

مطالب مرتبط