معرفی بهترین کافه‌های کوه سامویی

سواحل شناخته شده و محبوب کوه سامویی با تفریحات آبی، جاذبه‌های دیدنی کوه سامویی، کافه‌های روباز با نمای شگفت‌انگیز و شب نشینی‌های پرشور شناخته می‌شود. در سراسر جزیره مملو از جاهایی است که می‌توانید بنشینید، استراحت کنید و در طول روز از خوردن قهوه، دسرها و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. تور تایلند طیف بی‌پایانی از تجارب را در اختیار شما قرار می‌دهد که شنا تنها یکی از آن‌هاست. با گشت و گذار در جزیره می‌توانید کافه‌ها و رستوران‌های زیادی را پیدا کنید اما در بین آن‌ها برای بهترین کافه‌ها باید کجا بروید؟

 

Sweet Sisters Café

پیدا کردن کافه خواهران شیرین خیلی راحت نیست و باید کمی به خودتان زحمت بدهید، اما به شما اطمینان می‌دهیم که این کافه ارزش کمی تلاش را دارد. غذاهای آن‌ها نه تنها تازه و خوشمزه هستند بلکه گزینه‌های ارگانیک زیادی هم برای ارائه دارند. البته همانطور که از نام کافه برمی‌آید یکی از بیشترین پیشنهادات اینجا آیس کافی است. شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید به این کافه بروید و از غذاها و دسرهای لذیذ آن لذت ببرید. یکی از بهترین زمان‌ها برای رفتن، صبح‌ها است که املت‌های خوشمزه‌ای سرو می‌شود. یکی از املت‌ها را امنتخاب کرده و از خوردن آن همراه با نان تست خانگی لذت ببرید. این کافه از ساعت 11 صبح باز می‌شود بنابراین خیلی عجله نکنید.

آدرس: Baan Bang Kao Road, corner of routes 4173 and 4170, Koh Samui 84310

 

بخوانید: ۶ ساحل با منظره‌های رویایی در ساموئی

 

 

About Café

اگر کمی هنر در کنار غذای خود دوست دارید این مکان پیش‌رو برای انتخاب عالی است. در این کافه همه چیز سر جای درستی قرار داشته و آن‌ها به چیزهای بیشتری از سرو غذا در مورد خودشان افتخار می‌کنند. نه تنها روی قهوه‌تان را با طرح‌های زیبا نقاشی می‌کنند بلکه دکوراسیون داخلی خود کافه نیز با لوازم تزئینی جالبی پر شده است. مالک این کافه، آقای کوی، خود نیز هنرمند است. دقت او در جزئیات کافه را به یک مقصد دیدنی تبدیل کرده نه فقط جایی برای خوردن کیک و قهوه؛ با این همه غذاهای محبوب تایلندی و منوی کافه لذیذ و خوشمزه بود و همه چیز در توازن زیبایی قرار دارد. به علاوه قیمت مناسب غذاها رضایت بیشتر مردم را نیز به همراه داشته است. این کافه از ساعت 7:30 صبح تا 5 عصر باز است.

آدرس: 160/1, Moo 1, Ban Maenam, Koh Samui 84330

 

 

Boulangerie Patisserie de Samui

اگر از طرفداران نان‌های خوشمزه فانتزی هستید پس به این کافه بروید که به خوبی طیفی از نان‌های فانتزی و شیرینی‌های فرانسوی را سرو می‌کند. در واقع این کافه، پاریس را به سامویی و در نزدیکی شما آورده است. شما در اینجا می‌توانید یک کروسان را تنها 35 بات (1 دلار) و یک صبحانه کامل فرانسوی شامل نان باگت، کروسان، کره، مربا، آب میوه و قهوه را فقط 150 بات (4.50 دلار) را نوش جان کرده و روزتان را فرانسوی شروع کنید. جو کافه گیرا و جذاب است و کارکنان هم رفتار مهربان و دوستانه‌ای دارند به این ترتیب شما کاملا احساس راحتی خواهید داشت. می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به این کافه بروید.

آدرس: 5/17 Moo 3, Maret Lamai, Lamai Beach, Maret Koh Samui 84310

 

بخوانید: معرفی تم کافه‌های جذاب چیانگ مای

 

 

Tanya’s Café

تانیا یکی از بهترین کافه‌ها برای صبحانه در کوه سامویی است. در این کافه شما طیف وسیعی از خوراکی‌ها شامل پنکیک، ساندویچ، بشقاب صبحانه و کیک خانگی در کنار بستنی‌های محلی را در دسترس خواهید داشت. عاشقان کاپوچینو به شدت طرفدار کافه تانیا هستند زیرا با 80 بات (2.50 دلار) کیفیت بسیار بالایی دارد. کافه تانیا به صورت روزانه از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

آدرس: 80/4 Moo 3, Chaweng Beach Road near the First Residence Hotel, Koh Samui 84320

 

بخوانید: معرفی اینستاگرامی‌ترین کافه‌های پوکت

 

 

Coffee Gecko

آخرین انتخاب این فهرست اینجاست، کافه‌ای با منظره دریا که در ساحل بوفوت واقع شده است. در اینجا شما می‌توانید در حین اینکه از خوردن غذاها و قهوه لذت می‌برید انگشتان پایتان را در ماسه‌ها فرو ببرید. اگر هوا خوب باشد از جایی که نشسته‌اید کوه فنگان را خواهید دید و در عصر بروید غروب آفتاب، زیبایی را تماشا میکنید. منو طیفی از نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم و سرد را پوشش می‌دهد که انتخاب برای هر سلیقه‌ای را آسان کرده است. حتی برای نوشیدن قهوه هم که باشد سعی کنید یک بار به این کافه بیایید و از تماشای مناظر اطراف خود حین خوردن آن لذت ببرید. ساعت کار آن‌ها از 10 صبح تا 12 شب است.

آدرس: 182/3 Moo 1, Bophut Beach, Koh Samui 84320

 

بخوانید: تم‌کافه‌های مخصوص بانکوک برای خانوم‌ها

 

 

در سامویی کافه‌های فراوانی برای کاوش وجود داشته و این فهرست تنها برای مبتدی‌ها و بار اولی‌ها است. یکی از بهترین تجربیات پیدا کردن کافه‌ای جذاب حین خیابان‌گردی است. بنابراین برای ماجراجویی‌های خوشمزه و معطر آماده باشید.

مطالب مرتبط