بازدید از نقاط جذاب و آرام بانکوک

بانکوک از شهرهای شلوغ و پرهمهمه جنوب شرقی آسیاست. جو پرشور این شهر هرگز نمی‌خوابد و این ویژگی جذابی است که باعث می‌شود تا مردم عاشق این شهر هزار رنگ افسانه‌ای شوند. اما زمانی هم فرا می‌رسد که دل‌تان می‌خواهد از شلوغی دور شده و در جایی کمی آرامش پیدا کنید. در شهری این چنین پربازدید یافتن جایی آرام کار راحتی نیست اما غیرممکن هم نخواهد بود. در سفر با تور تایلند از این مکان‌های جذاب دیدن کنید.

 

کوه طلایی: Phu Khao Thong

کوه طلایی یکی از جذاب‌ترین محله‌های بانکوک برای رسیدن به آرامش و زیبایی است. اما در بازدیدهای توریستی تقریبا نادیده گرفته می‌شود. Phu Khao Thong یک واحه جنگلی درست در وسط بانکوک است که با آبشارها، طوفان پرندگان، موسیقی تایلندی که با صدای آرامی پخش می‌شود، گیاهان گل‌دار، بوته یاسمن و تاک‌های پیچیده پوشیده شده است. در اینجا هیچ ترافیک و سر و صدایی وجود نداشته و تنها یک معبد است که با چند محله راهب نشین پوشیده شده است. شما می‌توانید به بالای کوه بروید و آرامش واقعی را پیدا کرده و از منظره فوق‌العاده شهر لذت ببرید. در نیمه راه کافه‌ای کوچک وجود با قهوه‌های گوارا وجود دارد.

 

بخوانید: مزرعه‌های بامزه در بانکوک برای تفریح کودکان

 

 

پارک لومفینی

به محض این که از دروازه این پارک رد می‌شوید همه چیز آرام می‌شود. یکی از تفریحات جذاب و رایگان در بانکوک قدم زدن در این پارک زیبا است. حتی صدای برخی از ساعات اوج شلوغی نیز پشت دیوارهای این پارک محو می‌شود. اینجا یکی از بهترین مقاص آرام گردشگری تایلند است. همین که کمی به داخل بروید با پرندگان زیبا محاصره می‌شوید. وسط شلوغی بانکوک این پرنده‌ها باعث شگفتی بازدیدکنندگان می‌شوند. بعد خیلی زود با مردمی روبرو می‌شوید که برای دویدن به این پارک آمده‌اند. جوی آرام و دل‌انگیز در اینجا حکم‌فرماست که واقعا پیدا کردن جایی شبیه آن در شهر دشوار است. زنان دوچرخه‌سواری می‌کنند و دانش آموزان روی صندلی‌ها لم می‌دهند، شما به چه کاری علاقه دارید؟ در حالی که زمین بازی برای کودکان هم وجود دارد این پارک از بهترین گزینه‌ها برای شروع روزی آرام در بانکوک است.

 

 

Loha Prasat Wat Ratchanaddaram

این معبد که در امتداد کانال Phu Khao Thong واقع شده در اوایل قرن نوزدهم توسط شاه رامای سوم ساخته شده است. در این معبد 37 مناره وجود دارد که هر کدام راهی به سوی خوشبختی را نشان می‌دهند. در وسط معبد نیز راه پله‌ای مستقیم به سمت بالا وجود دارد که منظره‌ای فوق‌العاده از منطقه را در دسترس قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید اوقاتی را تنها باشید و مکانی دنج در بانکوک پیدا کنید احتمالا Loha Prasat چیزی است که به دنبالش می‌گردید. بازدیدکنندگان همه از گرند پالاس دیدن می‌کنند بنابراین وقتی به این معبد می‌روید از فضای وسیع خالی از جمعیت تعجب نکنید. گرچه طراحی و معماری آن به شدت تاثیرگذار و خیره‌کننده است. این معبد شبیه به مستطیل است و طراحی آن به سبکی است که به نظر هزارتو می‌رسد.

 

بخوانید: تفریح‌های جذاب برای خانواده‌های شاد در بانکوک

 

 

سوپاترا ریور هاوس

بعد از گشت و گذار در شهر و شلوغی بانکوک سوپاترا جایی برای تمدد اعصاب ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از مناظر دیدنی بانکوک مخصوصا در شب لذت ببرید. سوپاترا ریور هاوس در حقیقت رستورانی در حاشیه رودخانه است که اگرچه منوی آن کمی گران‌تر از حد معمول است اما یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است و مکانی فوق‌العاده را برای ساعاتی آرام و خصوصی ارائه می‌دهد. مخصوصا برای قرار گذاشتن این رستوران انتخابی هوشمندانه خواهد بود. منو نیز از غذاهای معتبر تایلندی تشکیل شده است. با وجود گردشگران زیادی که برنامه خوردن غذا در این رستوران را دارند سعی کنید خودتان را به موقع برسانید.

 

 

بازار شناور لات مایوم

این معتبرترین بازار شناور بانکوک است که مورد توجه بیشتر مردم بومی و گردشگر قرار دارد. خوشبختانه اینجا هنوز توسط هجوم بازدیدکنندگان تصرف نشده، بنابراین گشت و گذاری فرهنگی خواهید داشت. از غذاهای ارزان تایلندی نوش جان کنید و با قایق 20 دقیقه‌ای را در اطراف بگردید. اگر خودتان را زود به این بازار برسانید می‌توانید در امتداد کانال راحت قدم بزنید و بین دستفروشان بچرخید. از آن مهم‌تر این قسمت حالت روستایی داشته و خیلی از ساکنین آن در باغ‌هایشان را در گردش توریست‌ها باز می‌گذارند. تجربیات اینجا به شدت فرهنگی و بومی بوده و مهمان‌نوازی اصیل تایلندی را به تصویر می‌کشد.

 

بخوانید: غذاهای لذیذ در بازار Pratunam بانکوک

 

 

Soi Rambuttri

این خیابان مکانی عالی و آرام برای گردش در بانکوک است و یکی از کارهای ارزان در بانکوک قدم زدن در این مکان است. در طول روز که هوا گرم است می‌توانید خودتان را در یک کافه خنک پنهان کرده و از گرما کنید. از خوردن شیرنارگیل لذت ببرید و همراه دوستان به تماشای فیلم بنشینید. سپس می‌توانید در خیابان به قدم‌زنی بپردازید. این خیابان در گوشه خیابان سان خائو قرار گرفته به همین دلیل کوله‌گردهای زیادی به آن سر می‌زنند.

 

مطالب مرتبط