بهترین دسرهای تفلیس را کجا بخوریم؟

در مقاله قبلی به معرفی دسرهای برجسته گرجستان پرداختیم. همینطور گفتیم که برخلاف آنچه به نظر می‌رسد گرجستان دارای دسرهای مختلفی است که در سایه غذاهای چرب و گوشتی مناطق مختلف آن پنهان مانده‌اند. تور گرجستان موقعیتی است که بتوانید در دسرهای خوشمزه و فوق‌العاده کاوش کنید. اما در سفر با تور تفلیس بهترین دسرفروشی‌ها کدام هستند؟ مقاله زیر را دنبال کنید تا به جواب‌های خوبی برسید.

 

ERTI KAVA Coffee Room

اینجا یکی از بهترین کافه‌های تفلیس است که انواع دسرهای خوشمزه را در ظاهری آراسته و زیبا سرو می‌کند. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها از جمله قهوه، چای، اسپرسو، لاته و نوشیدنی‌های خنک را در کنار کیک‌های خانگی، چیز کیک‌ها، و همچنین منوی مختصر اروپایی استفاده کنید. فضای این کافه مدرن و شیک بوده و برای اوقاتی دوستانه فوق‌العاده است. اگر از طرفداران پنکیک و سالاد میوه هستید و یا اصلا دوست دارید صبحانه‌ای اینستاگرامی را همراه دوستان‌تان تجربه کنید حتما به این کافه سری بزنید.

  • وعده‌ها:

صبحانه، ناهار، عصرانه، نوشیدنی‌ها

  • ساعت کار:

8:00 AM - 9:00 PM

آدرس: 8 Mitropan Laghidze St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: غذاهای خوش‌مزه و محلی گرجستان

 

 

Luca Polare

خبر خوش برای عاشقان بستنی و خامه، در این کافه و بستنی فروشی شما می‌توانید طیفی از بستنی‌ها و دسرهای خوشمزه گرجستان را خریداری نمایید. با این که لوکا پلار کافه‌ای گیاه‌خواری نیست اما مهمانان گیاه‌خوار می‌توانند در منوی آن چند گزینه مطابق با رژیم غذایی‌شان پیدا کنند. در اینجا شما می‌توانید در کنار بستنی‌های میوه‌ای رنگی از منوی صبحانه و ناهار هم بهره‌مند شوید. غذاها عالی و سرویس‌ دهی‌شان انصافا خوب است. قیمت‌های خوراکی‌ها متوسط تا رو به بالا است که با توجه به غذا و سرویس ارزشمند و مناسب به نظر می‌رسد. این کافه دارای شعبات دیگری در سطح شهر است.

  • وعده‌ها:

صبحانه، ناهار، دسر

آدرس: Leselidze st 34 Old city, Tbilisi 0105 Georgia

 

 

L'Eclair de Genie

این کافه فوق‌العاده با منویی متنوع و جذاب در همان ابتدا شما را غافلگیر خواهد کرد. در واقع شما می‌توانید در کنار منوی کافه و دسرهای رنگی از خوردن پیتزا، گزینه‌های فست فود و ماهی هم لذت ببرید. این کافه با ارائه بهترین غذاهای گرجی در تفلیس و غذاهای بین‌المللی کاملا دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. به علاوه انواع مختلفی از سرویس‌ها نیز در دسترس هستند مثلا شما می‌توانید غذا سفارش داده و در آدرس خود تحویل بگیرید، روی میز سرو کنید، از فول بار استفاده کنید و یا محیطی خانوادگی داشته باشید. همچنین کارت‌های بانکی بین‌المللی نیز پذیرفته می‌شود.

  • وعده‌ها:

صبحانه، ناهار، شام، عصرانه، نوشیدنی‌ها

  • ساعت کار:

8:00 AM - 11:00 PM

آدرس: Taktakishvili st. 12, Tbilisi 0179, Georgia

 

بخوانید: خوشمزه‌ترین غذای گیاهی گرجستان

 

 

Museum Café

برای افرادی که به دنبال کافه‌ای مقرون به صرفه هستند اینجا را پیشنهاد می‌کنیم. رنج قیمت‌ها در کافه موزه بین 1 تا 7 دلار است. البته ظاهر شیک و مدرن آن می‌تواند شما را گول بزند بنابراین نگران نباشید قرار نیست در اینجا جیب‌هایتان را خالی کنید. غذاها و دسرهای این کافه بسیار خوشمزه و متنوع ظاهر بسیار وسوسه‌انگیزی دارند و عکس‌های جالبی به اینستاگرام‌تان اضافه می‌کنند. شما می‌توانید همراه عزیزان‌تان هر زمان که خواستید به اینجا بروید و از غذاها و دسرهای لذیذ آن لذت ببرید.

  • وعده‌ها:

صبحانه، برانچ، ناهار، شام، نوشیدنی‌ها

  • ساعت کار:

10:00 AM - 11:00 PM

آدرس: Rustaveli ave., 7, Tbilisi 0108, Georgia

 

 

Io e Te

هیچ شکی نیست که عاشقان شیرینی و خامه عاشق این کافه می‌شوند. در اینجا شما می‌توانید خوراکی‌ها و دسرهای گرجی و اروپایی را پیدا کرده و از منوی کافه بهره‌مند شوید. در حالی که محیط کافه مینیمالیستی و به شدت دوست داشتنی است دسرها و شیرینی‌های رنگی و پرخامه حسابی دل شما را می‌برند. انواع چیزکیک‌ها، کیک‌های خامه‌ای و میوه‌ای، نان خامه‌ای و کروسان‌ها را در اینجا در دسترس خواهید داشت.

  • وعده‌ها:

صبحانه، ناهار، نوشیدنی‌ها

  • ساعت کار:

9:30 AM - 9:00 PM

آدرس: Makashvili Kote st 31, Tbilisi 0108, Georgia

 

بخوانید: نکات مفید و مهم برای سفر به گرجستان

 

 

Marron Pastry

این فروشگاه مخصوص انواع شیرینی‌های خامه‌ای، ژله‌ای و میوه بوده و شامل دسرهایی از گرجستان، اروپا، روسیه و فرانسه می‌شود. شما می‌توانید از چیزکیک‌ها، شیرینی‌های خامه‌ای، کیک ردولوت، شیرینی خشک و رولت‌ها خریداری کرده و از طعم بهشتی‌شان لذت ببرید.

آدرس: Miriam Mere, 88 | Didi Digomi, Tbilisi 0131, Georgia

 

 

Mr. Waffle

وافل یکی از آن دسرهای شیرین و خوشمزه‌ای است که شهرت جهانی داشته و تقریبا همه عاشقش هستند. این نان پنجره‌ای خوشمزه که هم برای صبحانه و هم عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد همراه با انواع شیرینی‌جات مثل مربا، عسل، شکلات، خامه، سالاد میوه، و حتی بستنی سرو می‌شود. شما می‌توانید در مستر وافل تفلیس وافل‌های خوشمزه و متنوعی را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه خریداری کرده و نوش جان کنید. قیمت‌ها در اینجا 1 تا 2 دلار هستند.

آدرس: I. Abashidze 32, Tbilisi 0114, Georgia

 

بخوانید: مدیریت سفر ارزان به گرجستان

 

مطالب مرتبط