سفر رمانتیک به دبی در ولنتاین 2020

با نزدیک شدن ولنتاین زوج‌ها به فکر تدارک برنامه‌ای جذاب برای شریک زندگی‌شان می‌افتند. این سنت زیبا که حالا بین‌المللی شده در دبی هم دنبال می‌شود. آیا هیچگاه فکر کرده‌اید در این شهر مدرن پر از آسمان خراش چگونه برنامه‌ای عاشقانه را ترتیب دهید؟ اما در حقیقت دبی پر از امکانات نامتناهی عاشقانه است که عملا کار انتخاب را برای شما سخت می‌کند. نگران نباشید ما در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین فعالیت‌های عاشقانه را بررسی می‌کنیم تا در تور دبی ولنتاین رمانتیکی را تجربه کنید.

 

در باغ میرکال گاردن، بهشت گیاهان قدم بزنید

یکی از بهترین جاهایی که روز ولنتاین می‌توانید به آن بروید میراکل گاردن دبی است که در چهاردهم فوریه 2013 افتتاح شد و توانست خیلی زود توجه دنیا را به خود جلب کند. شما می‌توانید همراه شریک‌تان از بین گل‌های زیبا و مسیر گل‌کاری شده قلب‌های رنگی عبور کنید و از نمایش متنوع گیاهان مختلف لذت ببرید. این باغ دارای دیدنی‌های دیگری هم هست که می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید. بخش‌های مثل Giant Teddy Bear، ایرباس 380 و گذرگاه پروانه‌ای از جمله دیگر ویژگی‌های اینجا هستند. این باع نمادی از صلح و عشق را با گل و گیاهان زنده به نمایش می‌گذارد.

آدرس: Al Barsha South 3 - Dubai - United Arab Emirates

 

بخوانید: راهنمای گردشگری در محله‌های دبی

 

 

شبی را همراه با عشق‌تان در کویر سپری کنید

آیا دوست دارید دور از شهر جشنی دو نفره را در بهترین مکان‌های دبی برای قرار عاشقانه سپری کنید. شما می‌توانید برای شبی در اقامتگاه کویری به دور از هیاهوی شهری زیر آسمان پر ستاره تجربه‌ای عاشقانه و به یادماندنی کسب کنید. برای بالا بردن آدرنالین به سافاری بپیوندید و از تماشای مناظر کویری و طلوع و غروب خورشید لذت ببرید. از آنجا که آسمان کویر عاری از هرگونه آلودگی و نور چراغ‌های شهری است، آسمانی به شدت زیبا و پرستاره را بالای سرتان خواهید دید.

 

 

سوار بالن هوای گرم شوید

آیا تا به حال فکر کرده‌اید عشق‌تان را به فراز کوه‌های مرتفع، جنگل‌های بارانی و دشت‌های وسیع ببرید؟ امروزه بالن‌سواری در دنیا به یکی از جاذبه‌های محبوب توریستی تبدیل شده که خوشبختانه دبی بالن سواری در کویر با افقی وسیع و نفسگیر را ارائه می‌دهد. بالن‌سواری در کویر انجام می‌شود و در افقی مرتفع به فعالیتی عاشقانه و به یادماندنی تبدیل می‌شود. شما در این سواری می‌توانید مناظری از بیابان‌های وسیع، جانواران و گیاهان بیابانی، منظره دوری از شهر و آسمان خراش‌ها را مشاهده کنید. معمولا پکیج‌های بالن‌سواری شامل یک ساعت سواری همراه با صبحانه‌ای مفصل می‌شود. بهترین راه این است که سافاری بالن رزرو کنید و هدیه‌تان را همان‌جا در بالن و در افق زیبای کویری تقدیم کنید.

 

بخوانید: راهنمای گردشگری در دبی برای عاشقان مد

 

 

شرکت در کروز عاشقانه کشتی عربی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید ولنتاینی باکیفیت و نیمه خصوصی داشته باشید شرکت در کروز کشتی عربی است. امسال می‌توانید در این کروز شامی عاشقانه همراه با نور شمع، موسیقی زنده و برنامه‌های شاد را تجربه کنید. مطمئن باشید گذراندن شب در چنین کروزی خود به تنهایی هدیه‌ای عالی و دونفره خواهد بود. اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید حتما از قبل بلیت خود را رزرو و تایید کنید زیرا تقاضا بالاست و امکان این که از برنامه جا بمانید خیلی زیاد است.

 

 

بر فراز شهر پرواز کنید

آیا دوست دارید صحنه‌ای از فیلم‌های هالیوودی را بازسازی کنید؟ پس یک هلی‌کوپر در روز ولنتاین رزرو کنید. با رزرو هلی‌کوپتر شما می‌توانید دیدنی‌ترین جاهای شهر را در نمایی متفاوت همراه با همسرتان تماشا کنید. بازار ادویه، دبی مارینا و جزایر نخل از جمله دیدنی‌هایی هستند که از بالا توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. قطعا هیچ چیزی نمی‌تواند شگفت‌انگیزتر از این باشد که در روز عشق همسرتان را سوار بر هلی‌کوپتر بر فراز دبی بگردانید.

 

بخوانید: تفریح‌های لوکس در دبی مارینا

 

 

به سینمای فضای باز بروید

یکی از کارهای عاشقانه‌ای که می‌توانید در روز ولنتاین انجام دهید اینست که همسرتان را به تماشای فیلم سینمایی در فضای باز ببرید. در این سینماها شما در تخت خواب و یا کیسه‌های بادی لم می‌دهید و در حالی که از خوردن تنقلات متنوع لذت می‌برید در کنار همسرتان به تماشای فیلم می‌پردازید. سینما وکس دبی در جاده الوصال به شما این امکان را می‌دهند. زیر آسمان پرستاره لم دهید، به تماشای فیلم بنشینید و از غذاهای لذیذ و آیتم‌های مختلف استفاده کنید. توجه دارید که حتما باید از قبل برای ولنتاین رزرو کنید زیرا درخواست‌ها بالاست و سانس برنامه‌ها زود پر می‌شوند.

 

 

در آب‌های عمیق ماجراجویی کنید

اگر از زوج‌های عاشق هیجان و فعالیت‌های آبی هستید کارهای زیادی وجود دارد که در روز ولنتاین می‌توانید انجام دهید. می‌توانید از کایاک سواری در مارینا لذت ببرید و یا اگر می‌خواهید هیجان بیشتری داشته باشید با رفتن به Fujairah در آب‌های آبی دریای عمان غواصی کنید. تنوع زیستی زیر آب این منطقه آنقدر بالاست که با دیدن آن همه زیبایی شگفت‌زده خواهید شد.

 

بخوانید: معرفی با کیفیت‌ترین هتل‌های دبی 

 

مطالب مرتبط