گردش بهاری در پوکت: ویژه نوروز 99

در آوریل دمای هوای پوکت به بالاترین حد خود می‌رسد و عرق کردن در این هوای مرطوب امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. با وجود رطوبت 71 درصدی، دمای هوای 30 درجه‌ای جزیره بیشتر هم احساس می‌شود. در این زمان دمای آب هم بالا و تا 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و حتی بادی که می‌وزد هم گرمای ملایمی دارد. به طور معمول عصرها و بعد از ظهرهای بهاری در پوکت با بارش‌هایی همراه است که آزار دهنده نیستند. ما در این مقاله شما را برای تفریح و لذت بیشتر در تور نوروز 99 راهنمایی می‌کنیم.

 

از جزایر فی‌فی دیدن کنید

در سفر با تور تایلند بی‌شماری تفریح و گردش پیش رو دارید که انجام دهید. به غیر از خود جزیره پوکت شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی اطراف هم دیدن کنید. کافی‌ست بادبان‌ها را بکشید و به جذاب‌ترین تفریح‌ها در جزایر فی فی و کرابی که زیبایی نهایی را به رخ می‌کشند سری بزنید. فرقی نمی‌کند دوست دارید زیبایی‌های رنگی زیر آب را ببینید یا در مناظر زیبای بهشتی کاوش کنید، کرابی غنی از زیبایی‌های خدادادی است. تنها کاری که باید بکنید این است که قایق موتوری کرایه کنید و یا با کشتی مسافری بروید.

 

 

اطراف شهر قدیمی پوکت گردش کنید

در سفر با تور پوکت، هیچ روشی به اندازه پیاده‌روی در شهر قدیمی پوکت نمی‌تواند شما را به هسته اصلی فرهنگی پوکت نزدیک کند. گوشه گوشه این شهر تجربه‌ای جذاب و ناب پنهان شده که با گشت‌زنی و کاوش می‌توانید پیدایشان کنید. در یک تور پیاده‌روی می توانید چیزهای زیادی را کشف کنید که فقط به ساختمان‌هایی با معماری قدیمی محدود نمی‌شود، غرفه‌هایی که بهترین غذاهای خیابانی تایلندی را می‌فروشند و بازارهای شلوغی که جوهره اصلی پوکت را به نمایش می‌گذارد از جمله ویژگی‌های این شهر هستند. با ارائه طیف گسترده‌ای از تجربیات ارزشمند، تور پیاده‌روی قطعا یکی از بهترین کارهایی است که در پوکت می‌توانید انجام دهید.

 

 

نمایش دلفین‌های پوکت را ببینید

اگر مثل عموم مردم دنیا از عاشقان دلفین‌ها هستید پوکت جایی را دارد که می‌توانید از تماشای نمایش آن‌ها لذت ببرید و با آن‌ها از نزدیک روبرو شوید. این مکان که به Dolphins Bay Nemo معروف است، برای تمام سنین جذاب بوده و می‌تواند به عنوان روزی خانوادگی بهترین مقصد در نظر گرفته شود. البته این پارک محل زندگی برخی دیگر از گونه‌های آبزی هم هست اما بیشتر برای دلفین‌ها و نمایش آن‌ها شناخته می‌شود. در ضمن به غیر از تماشای برنامه شما می‌توانید آن‌ها را نوازش کنید، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، به آن‌ها غذا بدهید و یا کنارشان شنا کنید.

آدرس: 33/50 Chalong, Mueang Phuket District, Phuket 83130, Thailand

 

بخوانید: بهترین کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در پوکت

 

 

از مجسمه بودای 42 متری دیدن کنید

به همه افرادی که به پوکت سفر می‌کنند بازدید از مجسمه بودای 42 متری که بر فراز تپه نشسته است واجب است. این مجسمه بودای بزرگ که از دور در افق خودنمایی می‌کند اهمیت و تسلط آموزه‌های بودایی در پوکت را نشان می‌دهد و یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی پوکت است. به دلیل جغرافیای قرارگیری و ارتفاع تپه، شما از آن‌جا می‌توانید شهر پوکت و ساحل کارون را با منظره‌ای به شدت دیدنی به نظاره بنشینید. مناظر پانورامای این مجسمه به شدت دیدنی و سحرانگیز بوده و فرصت خوبی به عکاسان حرفه‌ای و آماتور برای عکاسی ارائه می‌دهد.

 

 

در تور جزیره جیمز باند شرکت کنید

اگر از طرفداران جیمز باند هستید حتما از رفتن به جزیره جیمز باند یکی از لوکیشن‌های این مجموعه فیلم هالیوودی خرسند خواهید شد. از نظر گردشگران جزیره جیمز باند یکی از بهترین جزایر تایلند هست. Khao Ping Kan جایی است که چندین صحنه فیلم مردی با اسلحه طلایی در آن فیلم‌برداری شده است. صخره‌های سنگ آهکی سرسبز ایستاده در آب‌های زمردین و سواحل ماسه سفید جذاب این جزیره را در کم‌تر جایی می‌توانید پیدا کنید. قطعا یکی از بهترین‌ کارهایی که می‌توانید در پوکت انجام دهید این است که سوار قایق شوید و از جزیره باند دیدن کنید. هوای فوق‌العاده فروردین جان می‌دهد تا این جزیره را زیر پا بگذارید.

 

بخوانید: معرفی برترین هتل‌های جزیره فی فی

 

 

به زیپ لاین هانومان بروید

ماجراجویی در پوکت چهره‌های مختلفی دارد و شما این را وقتی به زیپ لاین هانومان می‌روید متوجه خواهید شد. در ابتدا به نظر می‌آید پرواز معمولی با سیم‌های فولادی است، اما شما در اینجا از زیر سایه درختان قدیمی پرواز خواهید کرد. این فعالیت برای همه بی‌خطر بوده و یکی از کارهای هیجان‌انگیز در سفر به تایلند است، بنابراین می‌توانید همراه فرزندان‌تان این تجربه هیجانی را امتحان کرده و آدرنالین خون‌تان را به سقف بچسبانید. در این پارک وسیله‌های آمادگی جسمانی دیگری هم وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

آدرس: Soi Namtok Kathu, Wichitsongkram Road, Kathu, Kathu, Phuket

 

 

در رستوران لوکس Mom Tri’s Kitchen غذا بخورید

فرقی نمی‌کند تعطیلات نوروز را در کنار خانواده هستید و یا دوستان، به هرحال رفتن به این رستوران نباید از برنامه شما حذف شود. این رستوران با طیف گسترده‌ای از منوی نوشیدنی، بهترین غذاهای تایلندی و غربی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های پوکت محسوب می‌شود.

آدرس: Karon, Mueang, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

 

 

از غروب آفتاب در Promthep Cape لذت ببرید

خیلی بعید است که کسی به پوکت سفر بروید و از رفتن به Promthep Cape برای زیباترین غروب آفتاب غافل شود. این جنوبی‌ترین بخش پوکت است که منظره فوق‌العاده‌ای از دریا و افقش را به نمایش می‌گذارد. عصرگاه و با شروع غروب خورشید مردم محلی، توریست‌ها و صدالبته عکاسان خودشان را برای تماشای غروب دل‌انگیز خورشید به این منطقه می‌رسانند.

آدرس: Rawai, Mueang Phuket District, Phuket

 

بخوانید: ۴ جزیره‌ی آرام در دل شلوغی‌های تایلند

 

مطالب مرتبط