بهترین سالن‌های آرایش در استانبول

آراستگی در فرهنگ ترکیه، هم برای آقایان و هم خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، تمام محله‌های استانبول پر از آرایشگاه و سالن‌های زیبایی است، تا تقاضای زیاد ساکنان را در این زمینه پوشش دهد. منظور فقط اصلاح و کوتاهی مو نیست. این امر همچنین مانیکور، پدیکور، آرایش و گریم، اپیلاسیون، و هر فرآیندی که به زیبایی و آراستگی فرد کمک می‌کند را شامل می‌شود.

اگر با تور استانبول سفر می‌کنید و چنانچه کمی سفرتان به درازا بکشد و یا اینکه بخواهید در مراسم خاصی نظیر جشن عروسی در این شهر شرکت کنید، حتما به آرایشگاه نیاز پیدا خواهید کرد. در این مقاله، نگاهی به بهترین آرایشگاه‌ها و سالن های زیبایی در استانبول خواهیم انداخت.

 

Erdem Kıramer

مطمئناً این سالن لوکس، یکی از بهترین آرایشگاه‌های استانبول است و مشتریانی دارد که نسبت به زیبایی خود بسیار حساس و جدی هستند. در این سالن، بسیاری از خانم‌های درجه یک استانبول را خواهید دید که برای کار روی ناخن‌هایشان و یا اصلاح موهایشان به این آرایشگاه مراجعه کرده‌اند.

 

 

این سالن در سال 1968 در نیشان تاشی افتتاح شد و تا امروز بیش از 7 شعبه در استانبول راه اندازی کرده است که همگی به طور یکسان استانداردهای آرایشگری از جمله خدمات مراقبت از پوست و مو، کوتاهی و اصلاح مو، رنگ، مانیکور، پدیکور و اپیلاسیون را ارائه می‌دهند. محصولات کراستاس که در این سالن استفاده می‌شوند، حاوی بالاترین ترکیبات فعال و فرمول‌های نوآورانه برای درمان عمق مو با نتایج ماندگار و قابل مشاهده هستند. قطعا امکانات این سالن ارزان نیست، با این حال می‌توان اطمینان داشت که از کیفیت سرویس این آرایشگاه راضی خواهید بود.

آدرس: Abdi İpekçi Cad. Beymen Apt. No:23 D:1, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

 

بخوانید: زیبا‌ترین نقاط استانبول برای پیاده‌روی دلچسب

 

 

Bliss Makas

این آرایشگاه که محبوب همه افراد در هر مقطع سنی است، در محله Bohemian Cihangir واقع شده است.  در اینجا می‌توانید استانداردهای بالای خدمات را با قیمت‌هایی مناسب پیدا کنید. این سالن، مدل‌های به روز مو و خدمات ناخن و اپیلاسیون را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. این مکان همچنین دارای میز فروش تزئینات، کتاب و البته محصولات مراقبت از مو است.

آدرس: 70A Sıraselviler Caddesi, İstanbul, 34433, Turkey

 

بخوانید: راهنمای سفر بانوان تنها به استانبول

 

 

Çırak Barbershop

این سالن در مودا که در سمت آسیایی استانبول واقع شده، در سال 2011 افتتاح شد. فضای داخلی این آرایشگاه مدرن از بتن، فلز تیره و چوب ساخته شده است که جذابیت بصری بسیاری برای مشتریان فراهم می‌کند. این سالن، بیشتر به آقایان در زمینه کوتاهی و اصلاح مو و ریش و رنگ مو سرویس می‌دهد. با این حال، گاهی بانوان نیز برای کوتاه کردن یا رنگ کردن موهایشان به این مکان می‌آیند.

اگر تصمیم گرفتید که برای استفاده از خدمات آرایشگری به محله مودا بروید، توصیه می‌کنیم که حتما برنامه تان را طوری تنظیم کنید که بتوانید در این محله زیبا به گشت و گذار بپردازید. در این صورت توصیه می‌کنیم که حتما سری به بهترین رستوران‌های محله مودا در استانبول نیز بزنید.

آدرس: Moda Caddesi 82/A, Kadıköy, Istanbul, Turkey

 

 

HandeHaluk

این سالن نیز گزینه عالی دیگری برای هر کاری در زمینه آرایشگری از مانیکور و پدیکور گرفته تا اپیلاسیون، اصلاح صورت و ابرو، آرایش و گریم و البته کوتاه کردن مو و خدمات مراقبت از مو است. این آرایشگاه که در نزدیکی مرکز خرید مجلل Akmerkez واقع شده است، همیشه از متدهای جدید و به روز در ارائه خدماتش کمک می‌گیرد. باید گفت که این سالن فقط مخصوص خانم ها نیست، بلکه همچنین خدمات مناسبی از جمله مراقبت از مو، اصلاح مو و ریش و گریم را برای آقایان خصوصا آنهایی که می‌خواهند داماد شوند ارائه می‌دهد. این سالن، عمدتا از محصولات Kerastase و Aveda در کارش استفاده می‌کند.

آدرس: No:70 Ahmet Adnan Saygun Caddesi, İstanbul, 34340, Turkey

 

بخوانید: نقاط ناشناخته و زیبا را در استانبول

 

 

در این مقاله با بهترین آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی در استانبول آشنا شدیم. اما بطور کلی لازم است بدانید که در ترکیه، در رابطه با سالن‌های زیبایی با دو عبارت hairdressers  و barber shop مواجه خواهید شد. این دو، کمی با یکدیگر متفاوت هستند.

در واقع hairdressers، آرایشگاه‌های مجلل و بزرگی هستند و رفتار پرسنل بسیار صمیمی است. آنها تا پایان کار به گپ و گفت با مشتریان می‌پردازند. barber shop اما مکانی مجلل نیست و یک جای متوسط به شمار می‌آید. 80 درصد آرایشگران در این مکان‌ها یک قناری یا پرنده‌ای مشابه را نگهداری می‌کنند. یک دستشویی درست جلوی صندلی آرایشگاه قرار دارد که برای شستشوی مو و صورت مشتریان به کار می‌رود و به طور کلی از تجهیزات و امکانات چندانی برخوردار نیستند.

 

بخوانید: معرفی هتل برای سفر خانم‌ها به استانبول

 

مطالب مرتبط