بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک

بانکوک چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و هویت فرهنگی متمایزی از خود در تایلند به نمایش می‌گذارد. این شهر زندگی خیابانی پرهیاهویی دارد که که حتی باریک‌ترین مسیرهای آن دارای مکان‌های منحصر به فردی است. برای مسافران تور تایلند، بانکوک پر از گزینه‌های غذاخوری است. از غذاهای خیابانی خوشمزه تایلند گرفته تا کافه‌های رنگی و رستوران‌های آنچنانی انتخاب‌ها دشوار است. ما در اینجا بهترین‌های رستوران‌های ژاپنی را برای دوست داران غذای ژاپنی معرفی می‌کنیم.

 

Maki Maki

چاپستیک‌هایتان را بردارید تا برویم به ماکی ماکی و یک بشقاب از رولت‌هایی با طراحی پیچیده از سوشی را امتحان کنیم. این رستوران غذاهایی را سرو می‌کند که نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر طعم نیز فوق‌العاده است. Maki Maki واقع در مرکز خریدی بزرگ در Sukhumvit، و یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است. طراحی داخلی چوبی به رنگ خاکستری آن‌ نیز بر جذابیت تجربه خوردن غذا در اینجا افزوده است. می‌توانید در زیر یک سقف شیشه‌ای کوچک و نور ملایم از شامی خوشمزه لذت ببرید. سفارش ویژه آن‌ها، برگ ماکی با مخلفات زیر می‌باشد: پیازچه، ماهی سالمون و سبزیجات خام با تابیکوی قرمز، آووکادو تازه به همراه مایونز تند.

آدرس: Pai Di Ma Di Klang Alley, 88 Thonglor soi 5, Bangkok, Thailand 10110

 

بخوانید: ۸ مورد از خوشمزه‌ترین غذاهای چیانگ مای

 

 

Mugendai

موگندای رستورانی زیبا با استفاده خلاقانه از ظروف ژاپنی و دکوراسیون جذاب به سبک امروزی، نگاهی غنی‌تر به هنر آشپزی ژاپنی می‌بخشد. این رستوران درجه یک، غذاهای دریایی تازه و گوشت‌های بدون چربی سرو می‌کند. این رستوران که در محله‌ای سرزنده و شلوغ قرار گرفته به دلیل دسترسی راحت و ساده به مردم می‌دهد که باعث محبویت زیاد آن بین توریست‌ها شده است. شما می‌توانید در منوی آن غذاهایی مثل فیله ماهی‌، انواع غذاهای دریایی سرخ شده را پیدا کرده و همواره عطر گوشت گاو که با رولت تخم مرغی میگو یا خرچنگ دورچین شده سروی می‌شود را در فضای رستوران احساس کنید.

آدرس: 693 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

 

Koi restaurant

کوی، رستورانی با کیفیت که در آشپزی از سنت‌های ژاپنی و کالیفرنیا الهام می‌گیرد؛ محلی جذاب و با جوی مسحورکننده است که اغلب جمعیت جوان و پر انرژی را به خود جلب می‌کند و از بهترین رستوران‌های ژاپنی در آسیا است. این مکان به دلیل امکانات بی ‌عیب و نقص و پرسنلی همیشه مودب و آماده دارد همواره مورد علاقه مردم است. شیرینی‌های خاص و خوشمزه که در روغن دانه انگور به سبک Carpaccio مزه‌دار شده با فنجانی چای یا قهوه وعده‌ای فوق‌العاده برایتان خواهد شد.

آدرس: 98, North Sathon Road, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak Krung Thep Maha Nakhon, 10500, Thailand

 

بخوانید: معرفی غذای تایلندی مناسب برای بچه‌ها

 

 

Zuma

زوما، رستورانی با دکور داخلی فوق‌العاده خاص، محیطی پر زرق و برق با انواع غذاهای خوشمزه و خاص ژاپنی که داغ و معطر سرو می‌شوند است. این رستوران در واقع در قسمتی از هتل معتبر سنت رجیس با فضای داخلی و فضای باز قرار دارد و از مدرن‌ترین رستوران‌های آسیا است. مبلمان چوبی و کاشی‌های گرانیتی خام، از نکات خاص دکوراسیون این رستوران هستند. غذاهایی مانند Gindara Saikyo Miso Yaki از غذاهای مورد علاقه محلی‌شان در این رستوران در لیست تعریفی‌ترین‌ها قرار دارند .

آدرس: 159 Ratchadamri Road, Pathum Wan, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

 

Bankara Ramen

بانکارا رامن برای تجربه طعم خوش رشته فرنگی‌های سبک ژاپنی از بهترین گزینه هاست .اگر طرفدار سوپ رشته فرنگی های گیاهی هستید، نمونه کاسه‌هایی از شاخه های تازه بامبو و سالاد تره که در روغن کنجد طعم دار شده از لذیذ ترین انتخاب ها هستند. بانکارا رامن برای دوستداران گوشت، رشته‌فرنگی مخصوصش را ارائه می دهد که در یک ظرف بزرگ با آبگوشت و خامه، حاوی تکه های بزرگی از گوشت بو داده، برش‌های ترشی زنجبیل و مقداری جلبک دریایی برای بافتی سالم تهیه می شود. انتظار نداشته‌باشید به راحتی جا رزرو کنید زیرا این رستوران همیشه پر از مشتریانی است که طرفدار غذای سالم و لذیذ هستند.

آدرس: 32/1 Soi Sukhumvit 39, Klongtin Nue, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

بخوانید: تایلند و شگفتی‌ها؛ اَبَر غذاها در تایلند

 

 

Kuroda

این رستوران مختص عاشقان غذاهای گوشتی است که به دنبال جاهای ایده‌آل برای غذا خوردن می‌گردند. شما در این رستوران با طیف بسیار گسترده‌ای از غذاهای ژاپنی روبرو هستید که عملا کار انتخاب را برای‌تان سخت می‌کنند. از رولت‌های فوق‌العاده و ساندویچ‌های ژاپنی گرفته تا بیش از 100 غذای اصلی مثل ساشیمی سنتی و نودل‌های شیشه‌ای را ارائه می‌دهد. یکی از بخش‌های جالب و جذاب این رستوران بوفه "هر چی دلت خواست بخور" است. تا تمام سر و صدایی که منوی آن به راه می‌اندازد اما دکوراسیون داخلی آن ساده‌گرایانه است.

آدرس: 5 Soi Sukhumvit 63, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

بخوانید: معرفی محبوب‌ترین غذاهای تایلند

 

مطالب مرتبط