خرید کیف و لوازم جانبی در بانکوک

یکی از جاذبه‌های تور تایلند گشت و گذار در مراکز خرید است. از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان گرفته تا بازارهای دست دوم فروشی، بانکوک تعداد زیادی گزینه برای خرید کیف و لوازم جانبی دارد. با وجود فروشندگان فصلی و موقت در هر خیابان و مراکز خرید بسیار، چگونه می‌دانید برای تهیه این ملزومات از کجا خرید کنید؟ بیشتر نگردید، ما لیستی تهیه کرده‌ایم که کمک می‌کند بدانید که جواهرات، کیف‌ها، عینک آفتابی و غیره را از کجا پیدا کنید. در اینجا بهترین مکان‌ها برای خرید این لوازم جانبی در بانکوک را معرفی می‌کنیم.

 

جاده خائو سان، برای جواهرات

مطمئنا نظرات مختلفی درباره جاده خائو سان داده می‌شود.‌ بسیاری از کوله‌گردها با این امر موافقت می‌کنند و ادعا دارند که این جاده بهترین سفرهای شبانه به هنگام سفر به تایلند را برای آنها فراهم کرده‌است. در حالی که برخی دیگر تا آنجا که ممکن است از این دام توریستی فاصله می‌گیرند. صرف نظر از احساسات شما نسبت به این جاده، خائو سان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید بانکوک است که  بسیاری از لوازم بامزه و شیک در آن ارائه شده و به فروش می‌رسد‌. از بازوبندهای طلایی گرفته تا کیف‌های کمری الهام گرفته از سبک هیپی، در این بازار هر چیزی که بخواهید را می‌توانید پیدا کنید. برای خرید از اینجا مهارت‌های چانه‌زنی‌تان را به کار بگیرید، زیرا بسیاری از فروشندگان سعی می‌کنند از خارجی‌ها کلاهبرداری کرده و قیمت‌های خود را بالا ببرند.

 

بخوانید: 8 بازار معروف در چیانگ مای تایلند

 

 

بازار هفتگی چاتوچاک، برای کیف و کیف پول

شاید جای تعجب نباشد که بزرگ‌ترین و مشهورترین بازار بانکوک دارای وسایل زیادی برای انتخاب باشد. با این که در اینجا تعداد زیادی فروشنده وجود دارد . برخی ادعا می‌کنند که اجناس دست‌ساز و با کیفیت هستند، ولی در واقعیت تولید انبوه هستند و در بسیاری از قسمت‌های دیگر در سراسر بازار یافت می‌شوند. در بخش‌های 24 و 26 کیف‌هایی را که در شمال تایلند با دست ساخته می‌شوند، پیدا خواهید کرد. فروشندگان می‌گویند این کیف‌ها دست‌ساز قبایل ایسان هستند. همچنین می‌توانید برای خرید ابریشم تایلندی در بانکوک به این بازار بروید و جواهرات، توت‌ها، کیف پول و کوله پشتی را در اینجا پیدا کنید، از جمله برخی از مارک‌های شناخته شده. بازار چاتوچاک در بانکوک هزارتویی پر از غرفه‌های شگفت‌انگیز است که همه نوع وسیله‌ای پیدا می‌شود اما کیف پول زنانه و مردانه به وفور و در کیفیت‌های مختلف به وفور یافت می‌شود. برای رسیدن به اینجا BTS Skytrain را سوار شوید تا ایستگاه موچیت و از خروجی 1 یا 3 خارج شوید. همچنین می‌توانید با مترو MRT به پارک چاتوچاک بروید و بعد از خروجی 1 خارج شوید. توصیه می‌کنیم از جایی نشان بگذارید و شروع کنید به گشتن تا در آن گم نشوید.

 

 

Niche Nation، برای عینک‌های مد روز

اگر به دنبال عینک هنری در بانکوک هستید، به جایی غیر از Niche Nation نروید. اینجاست که مارک‌ های طراحان زیادی مانند ویکتوریا بکهام و تام براون را پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید در هنگام مراجعه به یکی از فروشگاه‌های Niche Nation، یک معاینه چشم حرفه‌ای دریافت کرده و فریم و لنزتان را سفارشی کنید. Niche Nation را درایستگاه BTS Skytrain Thonglor و در سفارت مرکزی در ایستگاه Phloen Chit پیدا کنید. اگر مارک‌های طراحان مطابق میل شما نیستند، حتما از فروشگاه‌های lost & found دیدن کنید.

 

بخوانید: آشنایی با بهترین بازارهای شبانه تایلند

 

 

فشن وینتاژ، کیف‌های دست دوم

در Fashion Vintage، هر آنچه بخواهید را پیدا خواهید کرد، از کفش گرفته تا کیف و کمربند، چیزهای زیادی برای خرید وجود دارد. شما هرگز نمی‌دانید که با کالاهای وارداتی از ایالات متحده و اروپا و همچنین کالاهایی از تایلند در UnFashion ارائه می‌شود چه چیزهایی را پیدا خواهید کرد. بسیاری از موارد دست دوم هستند، اگرچه کیف و لباس‌های جدید هم پیدا می‌شود. یک کافه و رستوران نیز وجود دارد که بسیاری از لوازم قدیمی در آن دیده می‌شود. این بازار شگفت‌انگیز هر روز از ساعت 12 بعد از ظهر تا 9 شب باز است. برای رسیدن به آن، با BTS Skytrain به ایستگاه Ekkamai بروید، سپس مسیر کوتاهی را با تاکسی و یا موتور تاکسی‌ها بروید.

آدرس:  FASHION Cafe, 1, 94/1 Soi Sukhumvit 63 Road, Phra Khanong Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110

 

 

Fjallraven، برای کوله پشتی‌های رنگی

Fjallraven، برای کوله پشتی‌های رنگی این شرکت سوئدی دربانکوک طوفان به پا کرده است. محصولات Fjallraven در 20 کشور فروخته می‌شود و تایلند یکی از این کشورها است. به سختی می‌توانید در خیابان‌های بانکوک پرسه بزنید بدون اینکه یکی از کیف‌های Fjallraven را پشت کسی نبینید. این برند پرطرفدار کوله‌های زیبایی طراحی می‌کند که به سلیقه‌ها و مزاج ملیت‌های مختلف خوش می‌آید که احتمالا همین ویژگی بر محبویت آن افزوده است.

 

بخوانید: گردش در بازار شناور آمفاوا در بانکوک

 

مطالب مرتبط